Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Inżynieria materiałowa (S2)
specjalność: inżynieria powierzchni
Sylabus przedmiotu Seminarium problemowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria materiałowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium problemowe | ||
Specjalność | inżynieria powierzchni | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Inżynierii Materiałowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Jolanta Baranowska <Jolanta.Baranowska@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Studia I stopnia techniczne |
W-2 | Studia I stopnia techniczne |
W-3 | Studia I stopnia techniczne |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Nauczyć aktywnoęci w korzystaniu z literatury, umiejętności analizy i prezentacji danych |
C-2 | Nauczyć aktywnoęci w korzystaniu z literatury, umiejętności analizy i prezentacji danych |
C-3 | Nauczyć aktywności w korzystaniu z literatury, umiejętności analizy i prezentacji danych. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Własna analiza literaturowa. Przygotowanie prezentacji i referowanie przez studentów wcześniej zaproponowanych tematów nawiązujących do nowoczesnych materiałów i procesów technologicznych | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | uczestnictwo w zajęciach, przedstawienie prezentacji, odpowiedzi na dyskusję | 30 |
A-S-2 | praca z literaturą i przygotowanie prezentacji | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Referaty studenckie i dyskusja |
M-2 | Referaty studenckie i dyskusja |
M-3 | Referaty studenckie i dyskusja |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena merytoryczna analizy literaturowej. Ocena sopracowania pisemnego. Ocena prezentacji. Ocena umiejętności dyskusji. |
S-2 | Ocena formująca: Ocena merytoryczna analizy literaturowej. Ocena sopracowania pisemnego. Ocena prezentacji. Ocena umiejętności dyskusji. |
S-3 | Ocena formująca: Ocena merytoryczna analizy literaturowej. Ocena sopracowania pisemnego. Ocena prezentacji. Ocena umiejętności dyskusji. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_IP/20_W01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje | IM_2A_W03, IM_2A_W05 | T2A_W02, T2A_W03, T2A_W05, T2A_W07 | — | — | — | — |
IM_2A_IP/20_W02 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje | IM_2A_W03, IM_2A_W05 | T2A_W02, T2A_W03, T2A_W05, T2A_W07 | C-2 | — | M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_IP/20_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje | IM_2A_U13, IM_2A_U04, IM_2A_U01 | T2A_U01, T2A_U02, T2A_U04, T2A_U05, T2A_U07, T2A_U10 | — | T-S-1 | — | — |
IM_2A_IP/20_U02 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje | IM_2A_U13, IM_2A_U04, IM_2A_U01 | T2A_U01, T2A_U02, T2A_U04, T2A_U05, T2A_U07, T2A_U10 | — | T-S-1 | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_IP/20_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja) | IM_2A_K01, IM_2A_K04, IM_2A_K03 | T2A_K01, T2A_K02, T2A_K03, T2A_K04, T2A_K05, T2A_K06 | — | — | — | — |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_IP/20_W01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena merytoryczna opracowania według poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
IM_2A_IP/20_W02 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena merytoryczna opracowania według poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_IP/20_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena zakresu oraz formy prezentacji w poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 | ||
IM_2A_IP/20_U02 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena zakresu oraz formy prezentacji w poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_IP/20_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja) | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena kompetencji na podstawie prezentacji i dyskusji w poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Według baz danych, X, X, X, 2012
- Według baz danych, X, X, X, 2012