Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IM_2A_KPF/18_U01 | Student nabywa umiejętności organizacji i prowadzenia prac badawczych oraz przygotowania pisemnych opracowań wyników zrealizowanych prac z uwzględnieniem ich interpretacji, szacowania błędów pomiarowych, formułowania poprawnych wniosków, itd. Potrafi również przygotować i przedstawić wyniki badań w formie prezentacji multimedialnej |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IM_2A_U04 | Potrafi przygotować i przedstawić prezentację na temat realizacji zadania projektowego lub badawczego oraz poprowadzić dyskusję przedstawionej prezentacji |
---|
IM_2A_U02 | Potrafi pracować indywidualnie i w zespole w sposób zapewniający realizację zadania w założonym terminie; potrafi ocenić czasochłonność zadania i jego aspekty ekonomiczne |
IM_2A_U01 | Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych źródeł; także w języku obcym; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągnąć wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji i krytycznej oceny, a także wyciągać wnioski oraz formułować i wyczerpująco uzasadniać opinie |
---|
T2A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
Cel przedmiotu | C-2 | Wykształcenie umiejętności krytycznej dyskusji nt. prezentowanych informacji |
---|
C-1 | Umiejętność wyszukiwania i syntezy informacji nt. określonych zagadnień
Wykształcenie umiejętności prezentowania informacji naukowych i technicznych / wyników badań własnych z wykorzystaniem narzędzi multimedialnych |
Treści programowe | T-P-1 | Omówienie tematyki i wyników pracy przejściowej |
---|
Metody nauczania | M-1 | Konsultacje z opiekunem, prezentacja |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena poprawności przygotowania prezentacji oraz sposób jej przedstawiania |
---|
S-2 | Ocena formująca: Okresowa ocena postępu w realizacji pracy przejściowej |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie zrealizował założeń pracy przejściowej |
3,0 | Student częściowo zrealizował zadania pracy przejściwej |
3,5 | Ocena pośrednia pomiędzy postawą studenta ocenianą na 3,0 i 4,0. |
4,0 | Student zrealizował zadania pracy przejściwej, lecz nie przygotował prezentacji wyników |
4,5 | Ocena pośrednia pomiędzy postawą studenta ocenianą na 4,0 i 5,0. |
5,0 | Student zrealizował zadania pracy przejściwej, przygotował oraz przestawił prezentację wyników pracy, potrafi również komentować i dyskutować nt. uzyskanych wyników |