Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Transport (N1)
specjalność: inżynieria środowiska w transporcie
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Transport | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | inżynieria i bezpieczeństwo ruchu drogowego | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Eksploatacji Pojazdów Samochodowych | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Alexander Balitskii <Aleksander.Balicki@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Tomasz Osipowicz <Tomasz.Osipowicz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Umiejetnoosc korzystania z baz danych i katalogów bibliotecznych. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Przekazanie wiedzy na temat własciwego planowania i realizacji pracy dyplomowej inzynierskiej. Nabycie umiejetnosci przygotowania i przeprowadzenia prezentacji multimedialnej. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Program przedmiotu obejmuje podstawowe pojęcia i zjawiska dotyczące przygotowania samodzielnie pracy dyplomowej przez słuchacza studiów, omówienia tematy pracy, który powinien być zwazany z kierunkiem kształcenia słuchacza, uzgodniony z promotorem i wynikać ze specyfiki katedry. | 9 |
9 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Uczestnictwo w zajęciach. | 9 |
A-P-2 | Przygotowanie pracy dyplomowej oraz prezentacji multimedialnej dotyczącej projektu. | 41 |
A-P-3 | Przygotowanie oraz analiza literatury dotyczącej tematyki pracy. | 10 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Seminarium obfitujace w dyskusje i krytyczne oceny prezentacji multimedialnych. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena kompleksowa obejmujaca poprawnosc przygotowania i wygłoszenia prezentacji, odpowiedzi na pytania oraz aktywnosci w dyskusji na temat prezentacji innych studentów. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
T_1A_IBR/62_W01 Studenci ucza sie poprawnego planowania i opisywania wyników realizacji prac badawczych i konstrukcyjnych; poszerzaja swoja wiedze inżynierską ogladając prezentacje na tematy techniczne. | T_1A_W13 | T1A_W03, T1A_W04, T1A_W07 | InzA_W02 | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
T_1A_IBR/62_U01 Studenci nabywaja umiejetnosci poprawnego przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych oraz brania udziału w dyskusji o charakterze naukowo-technicznym. | T_1A_U06, T_1A_U02 | T1A_U02, T1A_U07, T1A_U08 | InzA_U06, InzA_U08 | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
T_1A_IBR/62_K01 Student nabywa kompetencji by w sposób kulturalny brac udział w profesjonalnych dyskusjach o charakterze naukowotechnicznym oraz prezentowac własne prace i osiagniecia. | T_1A_K06 | T1A_K07 | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
T_1A_IBR/62_W01 Studenci ucza sie poprawnego planowania i opisywania wyników realizacji prac badawczych i konstrukcyjnych; poszerzaja swoja wiedze inżynierską ogladając prezentacje na tematy techniczne. | 2,0 | Student opuscił wiecej niz trzy seminaria bez usprawiedliwienia lub nie przygotował prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia wiekszosci z przekazanych studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w seminariach i poprawnie przygotował prezentacje multimedialna. | |
3,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 3 i 4. | |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w seminariach, poprawnie przygotował prezentacje multimedialna i poprawnie ja przedstawił. | |
4,5 | Student wykazał się pośrednią wiedzą określoną dla ocen 4 i 5. | |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjiach na temat prezentacji multimedialnych kolegów z grupy, Nie ma zadnych zastrzezen dotyczacych przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
T_1A_IBR/62_U01 Studenci nabywaja umiejetnosci poprawnego przygotowania i wygłaszania prezentacji multimedialnych oraz brania udziału w dyskusji o charakterze naukowo-technicznym. | 2,0 | Student opuscił wiecej niz trzy seminaria bez usprawiedliwienia lub nie przygotował prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia wiekszosci z przekazanych studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w seminariach i poprawnie przygotował prezentacje multimedialna. | |
3,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 3 i 4. | |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w seminariach, poprawnie przygotował prezentacje multimedialna i poprawnie ja przedstawił. | |
4,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 4 i 5. | |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjiach na temat prezentacji multimedialnych kolegów z grupy, Nie ma zadnych zastrzezen dotyczacych przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
T_1A_IBR/62_K01 Student nabywa kompetencji by w sposób kulturalny brac udział w profesjonalnych dyskusjach o charakterze naukowotechnicznym oraz prezentowac własne prace i osiagniecia. | 2,0 | Student opuscił wiecej niz trzy seminaria bez usprawiedliwienia lub nie przygotował prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia wiekszosci z przekazanych studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w seminariach i poprawnie przygotował prezentacje multimedialna. | |
3,5 | Student wykazał się kompetencjami pośrednimi określonymi dla ocen 3 i 4. | |
4,0 | Student aktywnie uczestniczył w seminariach, poprawnie przygotował prezentacje multimedialna i poprawnie ja przedstawił. | |
4,5 | Student wykazał się kompetencjami pośrednimi określonymi dla ocen 4 i 5. | |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjiach na temat prezentacji multimedialnych kolegów z grupy, Nie ma zadnych zastrzezen dotyczacych przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |