Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | T_1A_IST/56_U01 | Studenci nabywają umiejętności poprawnego przygotowania i
wygłaszania prezentacji multimedialnych oraz brania udziału
w dyskusji o charakterze naukowo-technicznym. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | T_1A_U21 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązywania prostych zadań inżynierskich typowych dla środków transportu i procesu logistycznego oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzie |
---|
T_1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych i innych dostępnych źródeł; potrafi łączyć uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, wyciągać wnioski i formułować i uzasadniać opinie |
T_1A_U11 | potrafi posłużyć się właściwie dobranymi narzędziami komputerowego wspomagania projektowania do symulacji, projektowania i weryfikacji elementów pojazdów samochodowych i ich układów |
T_1A_U02 | potrafi pracować indywidualnie i w zespole, potrafi opracować i zrealizować harmonogram prac zapewniający terminową realizację zleconego zadania inżynierskiego w transporcie, potrafi porozumieć się w środowisku zawodowym i pozazawodowym używając przy tym różnych technik |
T_1A_U03 | potrafi opracować dokumentację dotyczącą realizacji zadania inżynierskiego w transporcie i przygotować prezentację wyników jego realizacji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest przygotowanie studentów do samodzielnych studiów literaturowych, diagnozowania i oceny problemów, identyfikacji i analizowania obserwowanych zjawisk, zwlasczca tych, z którymi absolwent będzie miął do czynienia w praktyce, wyciągania właściwych wniosków, czynnego posługiwania się nabyta w czasie studiów wiedza i wykorzystania jej w zastosowaniu do praktyki lub wnioskowania teoretycznego, prowadzenia logicznego toku wywodów, samodzielnego rozwiązywania określonych zadań diagnostycznych lub projektowych, posługiwania się jasnym i precyzyjnym językiem. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Metoda podająca (wykład informacyjny), metoda praktyczna (ćwiczenia projektowe) |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Warunkiem zaliczenia przedmiotu jest uzyskanie ocen pozytywnych z wszystkich form zajęć i zdania egzaminu. Studenci wykonują sprawozdania z poszczególnych ćwiczeń projektowych, zaliczają je ustnie lub pisemnie, a oceny wpisywane są do kart zdawanych prowadzącemu przed końcem semestru. Egzamin ma formę pisemną i po uzyskaniu z niego oceny pozytywnej, wystawiana jest jedna ocena końcowa za przedmiot. (E=0,6; Z=0,4; suma wag = 1) |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student opuscił wiecej niż trzy zajęcia bez usprawiedliwienia lub nie przygotował
prezentacji lub przygotowana prezentacja nie spełnia większosci z przekazanych
studentom podstawowych zasad "dobrej prezentacji". |
3,0 | Student uczestniczył w zajęciach i poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną. |
3,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 3 i 4. |
4,0 | Student uczestniczył w zajęciach i poprawnie przygotował prezentacje
multimedialną. |
4,5 | Student wykazał się umiejętnościami pośrednimi określonymi dla ocen 4 i 5. |
5,0 | Student bardzo aktywnie uczestniczył w dyskusjach na temat prezentacji
multimedialnych kolegów z grupy, Nie ma żadnych zastrzeżen dotyczących
przygotowania i sposobu wygłoszenia własnej prezentacji. |