| Pole | KOD | Znaczenie kodu |
|---|
| Zamierzone efekty kształcenia | AK_1A_C24_K01 | Potrafi pracować w zespole oraz ma świadomość potrzeby dokształcania i zachowania w sposób profesjonalny. |
|---|
| Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_1A_K11 | jest przygotowany do pracy w zespole i współpracy z osobami mającymi wpływ na treść, funkcję i formę krajobrazu |
|---|
| AK_1A_K12 | ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia
w zakresie wykonywanego zawodu |
| AK_1A_K13 | ma świadomość ważności zachowania w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej |
| Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
|---|
| A1_K03 | jest zdolna do efektywnego wykorzystania: wyobraźni, intuicji, emocjonalności, zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy w trakcie rozwiązywania problemów, zdolności elastycznego myślenia, adaptowania się do nowych i zmieniających się okoliczności oraz umiejętności kontrolowania swoich zachowań i przeciwdziałania lękom i stresom, jak również sprostania warunkom związanym z publicznymi występami lub prezentacjami |
| A1_K05 | posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i życia w społeczeństwie, w szczególności: pracy zespołowej w ramach wspólnych projektów i działań; negocjowania i organizowania; integracji z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowania zadań w przystępnej formie - z zastosowaniem technologii informacyjnych |
| R1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie |
| R1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
| R1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
| R1A_K05 | ma świadomość znaczenia społecznej, zawodowej i etycznej odpowiedzialności za produkcję żywności wysokiej jakości, dobrostan zwierząt oraz kształtowanie i stan środowiska naturalnego |
| R1A_K07 | ma świadomość potrzeby dokształcania i samodoskonalenia w zakresie wykonywanego zawodu |
| T1A_K01 | rozumie potrzebę uczenia się przez całe życie; potrafi inspirować i organizować proces uczenia się innych osób |
| T1A_K03 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
| T1A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
| Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
|---|
| Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie z budową i eksploatacją oraz zasadami doboru maszyn i urządzeń używanych do mechanizacji prac w terenach zieleni. |
|---|
| Treści programowe | T-A-1 | Podstawy ogólnej teorii w zakresie budowy i zasad działania maszyn i urządzeń technicznych do mechanizacji prac w terenach zieleni oraz ich eksploatacja uwzględniająca przyrodnicze i technologiczne uwarunkowania tych prac. Prawidłowy dobór i wykorzystanie środków energetycznych, maszyn i urządzeń technicznych w różnych, specyficznych dla danego terenu warunkach prac. |
|---|
| Metody nauczania | M-1 | ćwiczenia przedmiotowe |
|---|
| M-2 | pokaz |
| Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena wykonywanych zadań |
|---|
| S-2 | Ocena podsumowująca: Ocena kolokwium |
| Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
|---|
| 2,0 | |
| 3,0 | Student wykazuje chec do zdobywania wiedzy i umiejetnosci w obszarze związanym z mechanizacją prac w terenach zieleni, co między innymi przejawia sie w sytematycznym uczęszczaniu na zajęcia. |
| 3,5 | |
| 4,0 | |
| 4,5 | |
| 5,0 | |