| Pole | KOD | Znaczenie kodu |
|---|
| Zamierzone efekty kształcenia | AK_1A_P01_K11 | Student w wyniku przeprowadzonych prakty jest przygotowany do pracy w zespole i współpracy z osobami mającymi wpływ na treść, funkcję i formę krajobrazu |
|---|
| Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | AK_1A_K11 | jest przygotowany do pracy w zespole i współpracy z osobami mającymi wpływ na treść, funkcję i formę krajobrazu |
|---|
| Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_K03 | jest zdolna do efektywnego wykorzystania: wyobraźni, intuicji, emocjonalności, zdolności twórczego myślenia i twórczej pracy w trakcie rozwiązywania problemów, zdolności elastycznego myślenia, adaptowania się do nowych i zmieniających się okoliczności oraz umiejętności kontrolowania swoich zachowań i przeciwdziałania lękom i stresom, jak również sprostania warunkom związanym z publicznymi występami lub prezentacjami |
|---|
| A1_K05 | posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i życia w społeczeństwie, w szczególności: pracy zespołowej w ramach wspólnych projektów i działań; negocjowania i organizowania; integracji z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowania zadań w przystępnej formie - z zastosowaniem technologii informacyjnych |
| R1A_K02 | potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role |
| R1A_K03 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
| T1A_K04 | potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania |
| Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_K01 | ma świadomość ważności i rozumie pozatechniczne aspekty i skutki działalności inżynierskiej, w tym jej wpływu na środowisko, i związanej z tym odpowiedzialności za podejmowane decyzje |
|---|
| Cel przedmiotu | C-1 | Praktyczne opanowanie metodyki prowadzenia ważniejszych prac rozpoznawczych, inwentaryzacyjnych i projektowych. |
|---|
| Treści programowe | T-PR-1 | Analiza wyodrębnionej jednostki przestrzennej w przyjętych granicach administracyjnych na mapach terenowych wg zasad opisu JARK oraz ZWAK. |
|---|
| T-PR-2 | Analiza szczegółowa wybranego obszaru o szczególnych lub wyrazistych cechach kompozycyjnych. i ocena na mapie wg. zasad opisu WAK. |
| T-PR-3 | Przygotowanie zestawienia obiektów (elementów - EAK) oraz dokumentacji fotograficznej i szkiców rusunkowych. |
| T-PR-4 | Wizualizacja komputerowa. |
| Metody nauczania | M-1 | Metody praktyczne: pokaz, ćwiczenia przedmiotowe |
|---|
| Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena podsumowujaca |
|---|
| Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
|---|
| 2,0 | Student nie ma świadomości i nie rozumie podstawowych zasad współpracy z osobami relacji między potrzebami użytkownika i przestrzeni. |
| 3,0 | Student ma świadomość i rozumie podstawowe zasady współpracy między osobami potrzebami użytkownika i przestrzeni. |
| 3,5 | Student ma swiadomośc i rozumie podstawowe zasady współpracy między potrzebami użytkownika przestrzeni. |
| 4,0 | Student ma świadomość i rozumie podstawowe zasady współpracy między osobami , potrzebmi użytkownika i przestrzeni oraz potrafi prowadzić dyskusję. |
| 4,5 | Student nie tylko ma świadomość i rozumie podstawowe zasady współpracy między osobami, użytkownika przestrzeni , potrafi prowadzić dyskusje i wyodrebnić błędy. |
| 5,0 | Student nie tylko ma świadomość i rozumie podstawowe zasad współpracy między osobami, użytkownika przestrzeni , potrafi prowadzić dyskusję, wyodrebnić błędy oraz wyciąga prawidłowe wnioski z dyskusji. |