Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D11-04_W01 | Student ma roszerzoną wiedzę z zakresu technologii polimerów i oddziaływania procesów na środowisko oraz poznał naistotniejsze nowości technologiczne |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W06 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną w zakresie technologii nieorganicznej, organicznej, polimerów i analityki chemicznej |
---|
TCH_2A_W01 | ma rozszerzoną wiedzę z zakresu biotechnologii, technologii chemicznej, organicznej, nieorganicznej oraz technologii polimerów, której zakres dostosowany jest do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu ukończonej specjalności |
TCH_2A_W04 | ma rozszerzoną wiedzę w zakresie oddziaływania procesów technologicznych na środowisko, bezpieczeństwa produkcji przemysłowych, uwarunkowań prawnych w zakresie zagrożeń środowiska |
TCH_2A_W05 | w zależności od ukończonej specjalności ma szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień bezpośrednio związanych z tą specjalnością |
TCH_2A_W10 | ma uporządkowaną pogłębioną wiedzę o surowcach, produktach i procesach stosowanych w przemyśle chemicznym w zakresie związanym z ukończoną specjalnością |
TCH_2A_W11 | ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę w zakresie zagadnień technologii chemicznej aplikacji surowców, półproduktów, środków pomocniczych i produktów charakterystycznych dla ukończonej specjalności |
TCH_2A_W12 | ma wiedzę o kierunkach rozwoju technologii, najistotniejszych nowościach w zakresie technologii chemicznej, cyklu życia urządzeń i obiektów oraz kierunkach rozwoju i postępu związanych z ukończoną specjalnością |
TCH_2A_W13 | ma pogłębioną wiedzę na temat metod, technik, narzędzi i materiałów stosowanych podczas wdrażania i realizacji procesów technologicznych, stosownie do ukończonej specjalności |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_W01 | ma rozszerzoną i pogłębioną wiedzę z zakresu matematyki, fizyki, chemii i innych obszarów właściwych dla studiowanego kierunku studiów przydatną do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T2A_W02 | ma szczegółową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
T2A_W03 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_W04 | ma podbudowaną teoretycznie szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T2A_W05 | ma wiedzę o trendach rozwojowych i najistotniejszych nowych osiągnięciach z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów i pokrewnych dyscyplin naukowych |
T2A_W06 | ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych |
T2A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu złożonych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_W01 | ma podstawową wiedzę o cyklu życia urządzeń, obiektów i systemów technicznych |
---|
InzA2_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
InzA2_W03 | ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych uwarunkowań działalności inżynierskiej |
InzA2_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie Studentów z zagadnieniami dotyczącymi wszechstronności związków polimerowych szczególnie w środowisku aktywnym biologicznie |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Blok 2 - polimert włóknotwórcze, otrzymywanie i badanie ich odporności na czynniki biologiczne |
---|
T-L-1 | Blok 1- badania właściwości biopolimerów |
T-L-3 | Blok 3 - Polimery powłokotwórcze i ich badania w kierunku odporności biologicznej |
T-L-4 | Blok 4 - poleolefiny w środowisku aktywnym biologicznie |
T-L-5 | Blok 5 - Kopolimery przeznaczone do użytku w środowisku biologicznie aktywnym, otrzymywanie i badanie właściwości |
T-L-6 | Blok 6 - polimery naturalne wśrodowisku aktywnym biologicznie, otrzymywanie polimerów zmodyfikowanych i badania ich odporności na działanie czynników biologicznych |
T-L-7 | Blok 7 - badania flokulantów polimerowych w różnych środowiskach |
Metody nauczania | M-1 | ćwiczenia auytoryjne z użyciem komputera |
---|
M-2 | ćwiczenia laboratoryjne |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: zaliczenie pisemne |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: sprawozdanie |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Zna w stopniu podstawowym główne grupy polimerów i wie jakie ma na nie odziaływanie środowisko aktywnie biologicznie |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |