Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | TCH_2A_D09-03_W01 | Student ma rozszerzoną wiedzę w zakresie numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | TCH_2A_W02 | ma rozszerzoną wiedzę w zakresie opracowywania modeli procesów chemicznych, analizy termodynamicznej, obliczeń kinetycznych procesów chemicznych, a także optymalizacji |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_W01 | ma rozszerzoną i pogłębioną wiedzę z zakresu matematyki, fizyki, chemii i innych obszarów właściwych dla studiowanego kierunku studiów przydatną do formułowania i rozwiązywania złożonych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA2_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem przedmiotu jest zapoznanie Studentów z zagadnieniami numerycznego rozwiązywania problemów występujących w projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów. |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Pisanie własnego modułu modelującego do zadanych typów operacji jednostkowych. |
---|
T-L-4 | Wykonanie własnego projektu procesowego. |
T-L-3 | Opanowanie techniki symulacji procesów za pomocą programu. |
T-L-1 | Nauka obsługi programów symulujących przebieg procesów produkcyjnych. |
T-W-1 | Planowanie eksperymentów. |
T-W-3 | Modelowanie fizykochemiczne. Metody rozwiązywania równań modelujących. |
T-W-4 | Omówienie typowego oprogramowania do analizy i symulacji procesów. |
T-W-2 | Analiza równań regresji. Statystyczna estymacja przedziałów ufności parametrów. Równania dla wielu zmiennych. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład wspomagany prezentacją multimedialną. |
---|
M-2 | Ćwiczenia laboratoryjne z użyciem komputera. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Kontrola postepów realizowanych zadań |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena jakości oraz kompletności wykonanych zadań z użyciem komputera |
S-3 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie opanował lub opanował w stopniu niewystarczającym wiedzy z zakresu numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów. |
3,0 | Student opanował wiedzę z zakresu numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów w 60 %. |
3,5 | Student opanował wiedzę z zakresu numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów w 70 %. |
4,0 | Student opanował wiedzę z zakresu numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów w 80 %. |
4,5 | Student opanował wiedzę z zakresu numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów w 90 %. |
5,0 | Student w pełni opanował wiedzę z zakresu numerycznego rozwiązywania problemów występujących przy projektowaniu i wytwarzaniu nowych materiałów. |