Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S2)
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | Nanotechnologie i biznes | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Laboratorium przeddyplomowe |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Celem przedmiotu jest ukształtowanie umiejętności wykonania i przedstawienia prezentacji multimedialnej zawierającej opracowane wyniki doświadczeń i przegląd literaturowy z zakresu pracy dyplomowej magisterskiej. |
C-2 | Ukształtowanie umiejętności czynnego udziału w dyskusji merytorycznej dotyczącej wykonanych w ramach pracy dyplomowej badań własnych i innych studentów. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Przygotowanie prezentacji multimedialnej z zakresu tematyki pracy magisterskiej dyplomowej. Prezentacja zawierać będzie przegląd literaturowy oraz opracowane wyniki przeprowadzonych doświadczeń. | 19 |
T-S-2 | Przedstawienie prezentacji | 1 |
T-S-3 | Udział w aktywnej dyskusji, dotyczącej tematyki prac dyplomowych magisterskich innych studentów. | 25 |
45 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w seminariach | 45 |
A-S-2 | Analiza literatury z zakresu pracy dyplomowej | 60 |
A-S-3 | Analiza wyników przeprowadzonych doświadczeń | 60 |
A-S-4 | Opracowanie wyników wykonach doswiadczeń i przygotowanie prezentacji. | 80 |
A-S-5 | Dyskusje z promotorem pracy dyplomowej | 55 |
300 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Indywidualne dyskusje z opiekunm pracy dyplomowej magisterskiej na temat przygotowywanej prezentacji multimedialnej. |
M-2 | Dyskusja wyników uzyskanych badań w grupie studentów uczestniczących w seminarium. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Okresowa ocena z przebiegu realizacji prezentacji multimedialnej. |
S-2 | Ocena formująca: Ocena samodzielnosci w wykonaniu prezentacji. |
S-3 | Ocena formująca: Ocena aktywności w dyskusjach. |
S-4 | Ocena podsumowująca: Ocena końcowa przegotowanej prezentacji oraz jej formy przedstawienia. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D10-10_W01 Student ma rozszerzoną wiedzę potrzebną do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów w zakresie nanotechnologii. | TCH_2A_W09, TCH_2A_W13 | T2A_W03, T2A_W07 | InzA2_W02 | C-1, C-2 | T-S-3, T-S-1, T-S-2 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3, S-4 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D10-10_U01 Student potrafi pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł, szczególnie z zakresu tematyki pracy dyplomowej magisterskiej. Potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych, prowadzonych w zakresie tematyki pracy magisterskiej dyplomowej w ramach specjalności nanotechnologie, przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentacje ustne oraz publikację naukową. | TCH_2A_U01, TCH_2A_U02, TCH_2A_U03, TCH_2A_U04, TCH_2A_U05, TCH_2A_U06 | T2A_U01, T2A_U02, T2A_U03, T2A_U04, T2A_U05, T2A_U07 | — | C-1 | T-S-3, T-S-1, T-S-2 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-4 |
TCH_2A_D10-10_U02 Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego, szczególnie z zakresu ukończonej specjalności (nanotechnologie). Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. | TCH_2A_U09, TCH_2A_U10, TCH_2A_U11, TCH_2A_U12, TCH_2A_U13, TCH_2A_U14, TCH_2A_U15, TCH_2A_U16, TCH_2A_U17, TCH_2A_U18 | T2A_U07, T2A_U10, T2A_U11, T2A_U12, T2A_U15, T2A_U16, T2A_U17, T2A_U18, T2A_U19 | InzA2_U01, InzA2_U03, InzA2_U04, InzA2_U05, InzA2_U06, InzA2_U07, InzA2_U08 | C-1, C-2 | T-S-3, T-S-1, T-S-2 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3, S-4 |
TCH_2A_D10-10_U04 Student potrafi ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. | TCH_2A_U19, TCH_2A_U20 | T2A_U13, T2A_U14, T2A_U19 | InzA2_U04, InzA2_U05 | C-1, C-2 | T-S-3, T-S-1, T-S-2 | M-1, M-2 | S-1, S-2, S-3, S-4 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D10-10_K01 Student potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu wykorzystując do tego celu dostępne środki przekazu. | TCH_2A_K04, TCH_2A_K01, TCH_2A_K02, TCH_2A_K03 | T2A_K01, T2A_K02, T2A_K03, T2A_K04, T2A_K05, T2A_K06, T2A_K07 | InzA2_K01, InzA2_K02 | C-1, C-2 | T-S-3, T-S-1, T-S-2 | M-1, M-2 | S-4 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D10-10_W01 Student ma rozszerzoną wiedzę potrzebną do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów w zakresie nanotechnologii. | 2,0 | Student nie opanował lub opanował w stopniu niewystarczającym wiedzy niezbędnej do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów. |
3,0 | Student opanował w 60 % wiedzę niezbędnej do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów. | |
3,5 | Student opanował w 70 % wiedzę niezbędnej do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów. | |
4,0 | Student opanował w 80 % wiedzę niezbędnej do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów. | |
4,5 | Student opanował w 90 % wiedzę niezbędnej do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów. | |
5,0 | Student opanował w 100 % wiedzę niezbędnej do poprawnego definiowania procesów technologicznych, doboru metod i technik do kontroli procesów technologicznego i otrzymanych produktów, budowy stanowisk eksperymentalnych, planowania doświadczeń oraz opracowywania i interpretacji otrzymanych wyników eksperymentów. |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D10-10_U01 Student potrafi pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł, szczególnie z zakresu tematyki pracy dyplomowej magisterskiej. Potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych, prowadzonych w zakresie tematyki pracy magisterskiej dyplomowej w ramach specjalności nanotechnologie, przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentacje ustne oraz publikację naukową. | 2,0 | Student nie potrafi lub potrafi w stopniu niewystarczającym pozyskiwać informacji z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł oraz nie potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentacji ustnej. |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostatecznym pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł oraz potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentację ustną. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 60 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
3,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dostateczny, pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł oraz potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentację ustną. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 70 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,0 | Student potrafi w stopniu dobrym pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł oraz potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentację ustną. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 80 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dobrym, pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł oraz potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentację ustną. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 90 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
5,0 | Student potrafi w stopniu bardzo dobrym pozyskiwać informacje z literatury polskiej i angielskojęzycznej, baz danych i innych źródeł oraz potrafi na podstawie zebranej literatury oraz własnych badań doświadczalnych przygotować w języku polskim oraz co najmniej w jednym języku obcym (angielski, francuski, niemiecki lub rosyjski) prezentację ustną. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 100 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
TCH_2A_D10-10_U02 Student potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego, szczególnie z zakresu ukończonej specjalności (nanotechnologie). Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. | 2,0 | Student nie potrafi wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego, szczególnie z zakresu ukończonej specjalności (nanotechnologie). Nie potrafi zaproponować stanowiska doświadczalnego, dobrać odpowiednich metod i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Nie potrafi przedstawić tego w formie prezentacji multimedialnej. |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostatecznym wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego. Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 60 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
3,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dostateczny wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego. Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 70 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,0 | Student potrafi w stopniu dobrym wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego. Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 80 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dobry wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego. Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 90 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
5,0 | Student potrafi w stopniu bardzo dobrym wykorzystać zdobytą wiedzę do zaproponowania procesu technologicznego. Potrafi zbudować stanowisko doświadczalne, dobrać odpowiednie metody i technik do kontroli badanego procesu technologicznego i otrzymanych produktów, poprawnie zaplanować doświadczenia oraz opracowywać i interpretować otrzymane wyniki. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 100 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
TCH_2A_D10-10_U04 Student potrafi ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. | 2,0 | Student nie potrafi ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz nie potrafi dokonać oceny procesu technologicznego pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Nie potrafi przedstawic tego w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta nie przekraczają 60 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostatecznym ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu technologicznego pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 60 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
3,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dostateczny ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu technologicznego pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 70 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,0 | Student potrafi w stopniu dobrym ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu technologicznego pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 80 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dobrym ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu technologicznego pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 90 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
5,0 | Student potrafi w stopniu bardzo dobrym ocenić poprawność i jakość istniejących stanowisk badawczych oraz dokonać oceny procesu technologicznego pod względem materiałochłonności, energochłonności i jakości produktów. Potrafi przedstawić to w formie prezentacji multimedialnej. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 100 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D10-10_K01 Student potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu wykorzystując do tego celu dostępne środki przekazu. | 2,0 | Student nie potrafi myśleć i działać w sposób kreatywny, nie ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie ani nie poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, nie rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu, wykorzystując do tego celu dostępne środki. |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostatecznym: myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu, wykorzystując do tego celu dostępne środki. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 60 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
3,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dostateczny: myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu, wykorzystując do tego celu dostępne środki. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 70 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,0 | Student potrafi w stopniu dobrym: myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu, wykorzystując do tego celu dostępne środki. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 80 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
4,5 | Student potrafi w stopniu większym, niż dobry: myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu, wykorzystując do tego celu dostępne środki. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 90 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. | |
5,0 | Student potrafi w stopniu bardzo dobrym: myśleć i działać w sposób kreatywny, ma świadomość wpływu swojej działalności na otoczenie i poczuwa się do odpowiedzialność za swoje działania i decyzje, rozumie potrzeby ciągłego dokształcania się i przekazywania swojej wiedzy społeczeństwu, wykorzystując do tego celu dostępne środki. Umiejętności zdobyte przez Studenta wynoszą 100 % umiejętności możliwych do uzyskania w ramach przedmiotu. |
Literatura podstawowa
- 2011, Literatura związana z tematyką pracy dylomowej