Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Wzornictwo (S2)

Sylabus przedmiotu Praktyki zawodowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wzornictwo
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister sztuki
Obszary studiów sztuki
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Praktyki zawodowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Wzornictwa
Nauczyciel odpowiedzialny Emil Wolski <Emil.Wolski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 5,0 ECTS (formy) 5,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
praktykiPR2 4 5,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Ze wzgledu na wymagania podmiotów oferujacych praktyki, student powinien posiadac przygotowana dokumentacje dotychczasowych osiagniec (tzw. portfolio)

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Doskonalenie u studenta praktycznych umiejetnosci realizacji zawodowych zadan projektowych
C-2Doskonalenie u studenta umiejetnosci realizacji zadan projektowych w zespole
C-3Wpojenie studentow swiadomosci koniecznosci nieustannego prowadzenia samorozwoju i samokształcenia dla doskonalenia kwalifikacji zawodowych
C-4Wzbudzenie u studenta nawyku skutecznego funkcjonowania zawodowego
C-5Doskonalenie u studenta praktycznych umiejętności realizacji zawodowych zadań projektowych
C-6Doskonalenie u studenta umiejętności realizacji zadań projektowych w zespole
C-7Wpojenie studentow świadomości konieczności nieustannego prowadzenia samorozwoju i samokształcenia dla doskonalenia kwalifikacji zawodowych

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
praktyki
T-PR-1Wzbogacanie i uzupełnianie poprzez praktykę wiedzy z zakresu technologii stosowanych w danej branży produkcyjnej bądź usługowej1
T-PR-2Poznanie i doskonalenie umiejętności praktycznych uzupelniających wiedzę, umiejętności oraz kompetencje uzyskane w toku zajęć na uczelni: ćwiczenie własnej incjatywy w poszukiwaniu pracodawcy (oferenta praktyk), weryfikacja umiejętności i diagnozowanie braków, doskonalenie warsztatu projektowego, poznawanie realiów pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności wydajnej i odpowiedzialnej pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności raportowania realizacji zadań1
T-PR-3Rozwijanie umiejętności pracy zespowłowej: doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zawodowe weryfikowanie zdobytej na uczelni umiejętności pracy zawodowej, doskonalenie umiejętności podziału zadań i zarządzania czasem2
4

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
praktyki
A-PR-1Przygotowanie się do praktyk5
A-PR-2Realiacja zadań zawodowych powierzonych praktykantowi140
A-PR-3Przygotownie raportu i rozliczenie się z praktyk5
150

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Dyskusja dydaktyczna
M-3Metoda sytuacyjna (metoda przypadków)
M-4Pokaz

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Ocena opiekuna praktyk: ocena na podsawie przygotowanego sprawozdania oraz na podstawie rozmowy odnośnie przebiegu praktyk,wpis do indeksu dokonany przez kierownika praktyk kierunku wzornictwo, przy wystawianiu oceny kierownik praktyk bierze przede wszystkim pod uwagę ocenę zaproponowaną przez pracodawcę, kierownik praktyk może jednak zaproponować własną ocenę, jeśli ta pierwsza wydaje się być nieadekwatna
S-2Ocena formująca: Omówienie sprawozdania, rozmowa na temat pozytywnych/negatywnych doświadczeń zdobytych podczas praktyk oraz zdobytych umiejętności i kwalifikacji

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Wz_2A_E02_W01
zna i rozumie uwarunkowania technologiczne danej branży produkcyjnej bądź usługowej
Wz_2A_W08A2_W08C-7T-PR-1M-2S-1, S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Wz_2A_E02_U01
umie określić, odszukać i podjąć się praktyki zawodowej w branżowym podmiocie gospodarczym
Wz_2A_U04A2_U14C-5T-PR-2M-1S-1, S-2
Wz_2A_E02_U02
potrafi we współpracy z innymi podmiotami realizować i kierować zadaniami leżącymi w zakresie kompetencji projektanta form przemysłowych
Wz_2A_U05, Wz_2A_U06A2_U15C-6T-PR-3M-3, M-4S-1, S-2

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
Wz_2A_E02_K01
samodzielnie podejmuje, kontynuuje i rozszerza działania zawodowe
Wz_2A_K02A2_K02C-7T-PR-2M-1S-1, S-2
Wz_2A_E02_K02
posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i pracy zespołowej przy realizacji działań wspólnych
Wz_2A_K03, Wz_2A_K05A2_K03, A2_K05C-4T-PR-3M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
Wz_2A_E02_W01
zna i rozumie uwarunkowania technologiczne danej branży produkcyjnej bądź usługowej
2,0student nawet w stopniu podstawowym nie jest w stanie wskazać uwarunkowań technologicznych branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
3,0student jedynie w stopniu podstawowym jest w stanie wskazać uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
3,5student jest w stanie wskazać główne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
4,0student jest w stanie przedstawić główne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
4,5student jest w stanie bez trudu przedstawić zarówno główne, jak i poboczne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
5,0student jest w stanie bez trudu wskazać zarówno główne, jak i poboczne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe; ponadto potrafi odnieść zdobytą wiedzę do innych branż, porównać i zestawić różne technologie

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
Wz_2A_E02_U01
umie określić, odszukać i podjąć się praktyki zawodowej w branżowym podmiocie gospodarczym
2,0student nie realizuje praktyk zawodowych w przewidzianym terminie
3,0student realizuje praktyki zawodowe, jednak staranność wykonywanych czynności i stopień zaangażowania jest minimalny
3,5
4,0Student realizuje praktyki zawodowe, a staranność wykonywanych czynności i stopień zaangżowania są przeciętne
4,5
5,0Student realizuje praktyki w należytą staraności i dużym zaangażowaniem
Wz_2A_E02_U02
potrafi we współpracy z innymi podmiotami realizować i kierować zadaniami leżącymi w zakresie kompetencji projektanta form przemysłowych
2,0student nie potrafi realizować żadnych zadań projektanta w zespole projektowym
3,0student realizuje zadania projektanta w zespole projektowym, wymaga jednak stałej pomocy i nadzoru
3,5
4,0student realizuje zadania projektanta w zespole projektowym, wymaga jednak częściowej pomocy i nadzoru
4,5
5,0student realizuje zadania projektanta w zespole projektowym, wymaga przy tym sporadycznej, doraźnej pomocy i nadzoru

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
Wz_2A_E02_K01
samodzielnie podejmuje, kontynuuje i rozszerza działania zawodowe
2,0student pozostaje bierny w rozwijaniu swych działań zawodowych
3,0student wykazuje bardzo nikłą incjatywę w rozwijaniu swych działań zawodowych
3,5
4,0student wykazuje przeciętną incjatywę w rozwijaniu swych działań zawodowych
4,5
5,0student aktywnie szuka możliwości swego rozwoju zawodego
Wz_2A_E02_K02
posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i pracy zespołowej przy realizacji działań wspólnych
2,0student nie potrafi funkcjonować w zespole
3,0student z dużymi trudnościami funkcjonuje w zespole
3,5
4,0student poprawnie funkcjonuje w zespole
4,5
5,0student bezproblemowo funkcjonuje w zespole

Literatura podstawowa

  1. R. Meredith Belbin, Twoja rola w zespole, Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, Gdańsk, 2003, Egz. dostępny u prowadzącego

Literatura dodatkowa

  1. Paul Sloane, Twórcze myślenie w zarządzaniu, Gdańskie Wydawnictow Psychologiczne, Gdańsk, 2005, Egz. dostępny u prowadząceg

Treści programowe - praktyki

KODTreść programowaGodziny
T-PR-1Wzbogacanie i uzupełnianie poprzez praktykę wiedzy z zakresu technologii stosowanych w danej branży produkcyjnej bądź usługowej1
T-PR-2Poznanie i doskonalenie umiejętności praktycznych uzupelniających wiedzę, umiejętności oraz kompetencje uzyskane w toku zajęć na uczelni: ćwiczenie własnej incjatywy w poszukiwaniu pracodawcy (oferenta praktyk), weryfikacja umiejętności i diagnozowanie braków, doskonalenie warsztatu projektowego, poznawanie realiów pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności wydajnej i odpowiedzialnej pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności raportowania realizacji zadań1
T-PR-3Rozwijanie umiejętności pracy zespowłowej: doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zawodowe weryfikowanie zdobytej na uczelni umiejętności pracy zawodowej, doskonalenie umiejętności podziału zadań i zarządzania czasem2
4

Formy aktywności - praktyki

KODForma aktywnościGodziny
A-PR-1Przygotowanie się do praktyk5
A-PR-2Realiacja zadań zawodowych powierzonych praktykantowi140
A-PR-3Przygotownie raportu i rozliczenie się z praktyk5
150
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWz_2A_E02_W01zna i rozumie uwarunkowania technologiczne danej branży produkcyjnej bądź usługowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówWz_2A_W08ma pogłębioną wiedzę w obszarze współczesnych metod wytwarzania przemysłowego; zna i rozumie uwarunkowania technologiczne oraz rozumie znaczenie ekonomiki produkcji
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaA2_W08ma szczegółową wiedzę w zakresie dotyczącym obszarów sztuki i nauki niezbędną do formułowania i rozwiązywania złożonych zagadnień w zakresie dyscyplin artystycznych właściwych dla studiowanego kierunku studiów
Cel przedmiotuC-7Wpojenie studentow świadomości konieczności nieustannego prowadzenia samorozwoju i samokształcenia dla doskonalenia kwalifikacji zawodowych
Treści programoweT-PR-1Wzbogacanie i uzupełnianie poprzez praktykę wiedzy z zakresu technologii stosowanych w danej branży produkcyjnej bądź usługowej
Metody nauczaniaM-2Dyskusja dydaktyczna
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena opiekuna praktyk: ocena na podsawie przygotowanego sprawozdania oraz na podstawie rozmowy odnośnie przebiegu praktyk,wpis do indeksu dokonany przez kierownika praktyk kierunku wzornictwo, przy wystawianiu oceny kierownik praktyk bierze przede wszystkim pod uwagę ocenę zaproponowaną przez pracodawcę, kierownik praktyk może jednak zaproponować własną ocenę, jeśli ta pierwsza wydaje się być nieadekwatna
S-2Ocena formująca: Omówienie sprawozdania, rozmowa na temat pozytywnych/negatywnych doświadczeń zdobytych podczas praktyk oraz zdobytych umiejętności i kwalifikacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nawet w stopniu podstawowym nie jest w stanie wskazać uwarunkowań technologicznych branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
3,0student jedynie w stopniu podstawowym jest w stanie wskazać uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
3,5student jest w stanie wskazać główne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
4,0student jest w stanie przedstawić główne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
4,5student jest w stanie bez trudu przedstawić zarówno główne, jak i poboczne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe
5,0student jest w stanie bez trudu wskazać zarówno główne, jak i poboczne uwarunkowania technologiczne branży, w obszarze kórej odbył praktyki zawodowe; ponadto potrafi odnieść zdobytą wiedzę do innych branż, porównać i zestawić różne technologie
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWz_2A_E02_U01umie określić, odszukać i podjąć się praktyki zawodowej w branżowym podmiocie gospodarczym
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówWz_2A_U04potrafi samodzielnie przewidywać oraz oceniać rezultat swoich działań projektowych w kontekście estetycznym, społecznym i prawnym
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaA2_U14umie projektować efekty prac artystycznych w aspekcie estetycznym, społecznym i prawnym
Cel przedmiotuC-5Doskonalenie u studenta praktycznych umiejętności realizacji zawodowych zadań projektowych
Treści programoweT-PR-2Poznanie i doskonalenie umiejętności praktycznych uzupelniających wiedzę, umiejętności oraz kompetencje uzyskane w toku zajęć na uczelni: ćwiczenie własnej incjatywy w poszukiwaniu pracodawcy (oferenta praktyk), weryfikacja umiejętności i diagnozowanie braków, doskonalenie warsztatu projektowego, poznawanie realiów pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności wydajnej i odpowiedzialnej pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności raportowania realizacji zadań
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena opiekuna praktyk: ocena na podsawie przygotowanego sprawozdania oraz na podstawie rozmowy odnośnie przebiegu praktyk,wpis do indeksu dokonany przez kierownika praktyk kierunku wzornictwo, przy wystawianiu oceny kierownik praktyk bierze przede wszystkim pod uwagę ocenę zaproponowaną przez pracodawcę, kierownik praktyk może jednak zaproponować własną ocenę, jeśli ta pierwsza wydaje się być nieadekwatna
S-2Ocena formująca: Omówienie sprawozdania, rozmowa na temat pozytywnych/negatywnych doświadczeń zdobytych podczas praktyk oraz zdobytych umiejętności i kwalifikacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie realizuje praktyk zawodowych w przewidzianym terminie
3,0student realizuje praktyki zawodowe, jednak staranność wykonywanych czynności i stopień zaangażowania jest minimalny
3,5
4,0Student realizuje praktyki zawodowe, a staranność wykonywanych czynności i stopień zaangżowania są przeciętne
4,5
5,0Student realizuje praktyki w należytą staraności i dużym zaangażowaniem
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWz_2A_E02_U02potrafi we współpracy z innymi podmiotami realizować i kierować zadaniami leżącymi w zakresie kompetencji projektanta form przemysłowych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówWz_2A_U05potrafi koordynować współpracę podmiotów niezbędnych do realizacji zadania projektowego
Wz_2A_U06jest zdolny do kierowania zespołem projektantów form przemysłowych w multidyscyplinarnym zespole projektowym
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaA2_U15jest przygotowana do współdziałania z innymi osobami w ramach prac zespołowych i jest zdolna do podjęcia wiodącej roli w takich zespołach
Cel przedmiotuC-6Doskonalenie u studenta umiejętności realizacji zadań projektowych w zespole
Treści programoweT-PR-3Rozwijanie umiejętności pracy zespowłowej: doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zawodowe weryfikowanie zdobytej na uczelni umiejętności pracy zawodowej, doskonalenie umiejętności podziału zadań i zarządzania czasem
Metody nauczaniaM-3Metoda sytuacyjna (metoda przypadków)
M-4Pokaz
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena opiekuna praktyk: ocena na podsawie przygotowanego sprawozdania oraz na podstawie rozmowy odnośnie przebiegu praktyk,wpis do indeksu dokonany przez kierownika praktyk kierunku wzornictwo, przy wystawianiu oceny kierownik praktyk bierze przede wszystkim pod uwagę ocenę zaproponowaną przez pracodawcę, kierownik praktyk może jednak zaproponować własną ocenę, jeśli ta pierwsza wydaje się być nieadekwatna
S-2Ocena formująca: Omówienie sprawozdania, rozmowa na temat pozytywnych/negatywnych doświadczeń zdobytych podczas praktyk oraz zdobytych umiejętności i kwalifikacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie potrafi realizować żadnych zadań projektanta w zespole projektowym
3,0student realizuje zadania projektanta w zespole projektowym, wymaga jednak stałej pomocy i nadzoru
3,5
4,0student realizuje zadania projektanta w zespole projektowym, wymaga jednak częściowej pomocy i nadzoru
4,5
5,0student realizuje zadania projektanta w zespole projektowym, wymaga przy tym sporadycznej, doraźnej pomocy i nadzoru
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWz_2A_E02_K01samodzielnie podejmuje, kontynuuje i rozszerza działania zawodowe
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówWz_2A_K02samodzielnie podejmuje, kontynuuje i rozszerza swoje działania zawodowe oraz pozazawodowe, świadomie poszerza swoją wiedzę i umiejętności, także w warunkach ograniczonego dostępu do potrzebnych informacji
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaA2_K02jest zdolna do samodzielnego integrowania nabytej wiedzy oraz podejmowania w zorganizowany sposób nowych i kompleksowych działań, także w warunkach ograniczonego dostępu do potrzebnych informacji
Cel przedmiotuC-7Wpojenie studentow świadomości konieczności nieustannego prowadzenia samorozwoju i samokształcenia dla doskonalenia kwalifikacji zawodowych
Treści programoweT-PR-2Poznanie i doskonalenie umiejętności praktycznych uzupelniających wiedzę, umiejętności oraz kompetencje uzyskane w toku zajęć na uczelni: ćwiczenie własnej incjatywy w poszukiwaniu pracodawcy (oferenta praktyk), weryfikacja umiejętności i diagnozowanie braków, doskonalenie warsztatu projektowego, poznawanie realiów pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności wydajnej i odpowiedzialnej pracy zawodowej, ćwiczenie umiejętności raportowania realizacji zadań
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena opiekuna praktyk: ocena na podsawie przygotowanego sprawozdania oraz na podstawie rozmowy odnośnie przebiegu praktyk,wpis do indeksu dokonany przez kierownika praktyk kierunku wzornictwo, przy wystawianiu oceny kierownik praktyk bierze przede wszystkim pod uwagę ocenę zaproponowaną przez pracodawcę, kierownik praktyk może jednak zaproponować własną ocenę, jeśli ta pierwsza wydaje się być nieadekwatna
S-2Ocena formująca: Omówienie sprawozdania, rozmowa na temat pozytywnych/negatywnych doświadczeń zdobytych podczas praktyk oraz zdobytych umiejętności i kwalifikacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student pozostaje bierny w rozwijaniu swych działań zawodowych
3,0student wykazuje bardzo nikłą incjatywę w rozwijaniu swych działań zawodowych
3,5
4,0student wykazuje przeciętną incjatywę w rozwijaniu swych działań zawodowych
4,5
5,0student aktywnie szuka możliwości swego rozwoju zawodego
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWz_2A_E02_K02posiada umiejętność efektywnego komunikowania się i pracy zespołowej przy realizacji działań wspólnych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówWz_2A_K03potrafi w sposób świadomy oraz poparty doświadczeniem wykorzystywać w różnych sytuacjach mechanizmy psychologiczne wspomagające podejmowane działania
Wz_2A_K05posiada popartą doświadczeniem umiejętność efektywnego komunikowania się, w szczególności przejawiającą się: - efektywną negocjacją oraz mediacją, - integracją z innymi podmiotami w ramach współpracy, - syntetyczną i oryginalną prezentacją projektów z użyciem współczesnych technologii
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaA2_K03potrafi w sposób świadomy oraz poparty doświadczeniem wykorzystywać w różnych sytuacjach mechanizmy psychologiczne wspomagające podejmowane działania
A2_K05posiada popartą doświadczeniem pewność w komunikowaniu się i umiejętność życia w społeczeństwie, przejawiające się przez: inicjowanie i pracę z innymi osobami w ramach wspólnych projektów i działań; przewodniczenie działaniom, pracę zespołową, prowadzenie negocjacji i właściwą organizację działań; integrację z innymi osobami w ramach różnych przedsięwzięć kulturalnych; prezentowanie skomplikowanych zadań w przystępnej formie
Cel przedmiotuC-4Wzbudzenie u studenta nawyku skutecznego funkcjonowania zawodowego
Treści programoweT-PR-3Rozwijanie umiejętności pracy zespowłowej: doskonalenie umiejętności komunikacji interpersonalnej, zawodowe weryfikowanie zdobytej na uczelni umiejętności pracy zawodowej, doskonalenie umiejętności podziału zadań i zarządzania czasem
Metody nauczaniaM-2Dyskusja dydaktyczna
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena opiekuna praktyk: ocena na podsawie przygotowanego sprawozdania oraz na podstawie rozmowy odnośnie przebiegu praktyk,wpis do indeksu dokonany przez kierownika praktyk kierunku wzornictwo, przy wystawianiu oceny kierownik praktyk bierze przede wszystkim pod uwagę ocenę zaproponowaną przez pracodawcę, kierownik praktyk może jednak zaproponować własną ocenę, jeśli ta pierwsza wydaje się być nieadekwatna
S-2Ocena formująca: Omówienie sprawozdania, rozmowa na temat pozytywnych/negatywnych doświadczeń zdobytych podczas praktyk oraz zdobytych umiejętności i kwalifikacji
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0student nie potrafi funkcjonować w zespole
3,0student z dużymi trudnościami funkcjonuje w zespole
3,5
4,0student poprawnie funkcjonuje w zespole
4,5
5,0student bezproblemowo funkcjonuje w zespole