Wydział Ekonomiczny - Fundusze i projekty unijne
Sylabus przedmiotu Partnerstwo publiczno - prywatne:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Fundusze i projekty unijne | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Partnerstwo publiczno - prywatne | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Teodor Skotarczak <Teodor.Skotarczak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Nie jest wymagana wiedza początkowa |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Słuchacz rozróżnia i definiuje pojęcia z zakresu partnerstwa publiczno – prywatnego. |
C-2 | Słuchacz analizuje i interpretuje, wykorzystuje i dobiera właściwe zapisy w aktach prawnych. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Najważniejsze pojęcia ustawowe | 2 |
T-W-2 | Wdrażanie projektów PPP | 1 |
T-W-3 | Projekty PPP a fundusze unijne - stworzenie tzw. hybrydowych modeli partnerstwa publiczno-prywatnego | 3 |
6 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | uczestnictwo w zajęciach | 5 |
A-W-2 | Czytanie wskazanej literatury | 5 |
A-W-3 | Czytanie i analiza wskazanych aktów prawnych | 10 |
A-W-4 | Przygotowanie do egzaminu | 10 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład problemowy z prezentacją multimedialną |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena aktywności na zajęciach |
S-2 | Ocena formująca: ocena pracy pisemnej |
S-3 | Ocena podsumowująca: egzamin ustny lub testowy |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
FPU_10A_WEk/PD/F5_W01 Słuchacz rozróżnia i definiuje pojęcia z zakresu partnerstwa publiczno – prywatnego. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
FPU_10A_WEk/PD/F5_U01 Słuchacz analizuje i interpretuje, wykorzystuje i dobiera właściwe zapisy w aktach prawnych. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
FPU_10A_WEk/PD/F5_K01 Słuchacz aktywnie, kompetentnie i świadomie formułuje problemy związane z zakresu partnerstwa publiczno – prywatnego. | — | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- M. Kania, Partnerstwo publiczno – prywatne. Teoria i praktyka, Difin, 2012
- M. Moszoro, Partnerstwo publiczno – prywatne w sferze użyteczności publicznej, Wolters Kluwer, 2010
- W. Gonet, Komentarz do ustawy o partnerstwie publiczno – prywatnym. Wzory pism, LexisNexis, 2009
- K. Brzozowska, Partnerstwo publiczno – prywatne w Europie: cele, uwarunkowania, efekty, CeDeWu, 2010