Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_B/01/02_U01 | Ma umiejętność zastosowania podstawowych metod z logiki, teorii zbiorów, kombinatoryki, rekurencji oraz teorii liczb i arytmetyki modularnej do rozwiązywania problemów z zakresu inżynierii cyfryzacji. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U17 | Ma umiejętności w zakresie przeprowadzenia analizy problemów mających bezpośrednie odniesienie do zdobytej wiedzy |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
---|
T1A_U12 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Ukształtowanie umiejętności wykorzystania metod logiki, teorii zbiorów, kombinatoryki, rekurencji oraz teorii liczb i arytmetyki modularnej do rozwiązywania zadań z zakresu inżynierii cyfrowej. |
---|
C-3 | Ukształtowanie umiejętności wykorzystania narzędzi informatycznych przy rozwiązywaniu zadaż z zakresu logiki, teorii zbiorów, kombinatoryki, rekurencji oraz teorii liczb i arytmetyki modularnej. |
Treści programowe | T-A-1 | Szeregi funkcyjne – obliczanie wartości funkcji specjalnych |
---|
T-A-8 | Funkcja wielu zmiennych – gradient, hesjan, ekstrema |
T-A-2 | Całka oznaczona - funkcje elementarne, całkowanie przez podstawienie i przez części |
T-A-3 | Całkowanie funkcji wymiernych |
T-A-4 | Całka oznaczona - obliczanie pół figur, badanie zbieżności całek niewłaściwych |
T-A-5 | Odwzorowania liniowe - wielomian charakterystyczne, wektory i wartości własne |
T-A-6 | Algebra wektorów |
Metody nauczania | M-3 | ćwiczenia przedmiotowe |
---|
Sposób oceny | S-3 | Ocena formująca: Ocena z przygotowania teoretycznego do zajęć w zakresie tematu ćwiczeń.
Ocena sposobu rozwiązywania zadań podczas zajęć. |
---|
S-4 | Ocena podsumowująca: Ocena z kolokwium sprawdzającego umiejętność rozwiazywania zadań z zakresu logiki, teorii zbiorów, kombinatoryki, rekurencji oraz teorii liczb i arytmetyki modularnej. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie umie zastosować podstawowych pojęć z zakresu logiki, teorii zbiorów, kombinatoryki, rekurencji oraz teorii liczb i arytmetyki modularnej do rozwiązywania prostych zadań |
3,0 | Student umie zastosować podstawowe pojęcia z zakresu logiki, teorii zbiorów, kombinatoryki, rekurencji oraz teorii liczb i arytmetyki modularnej do rozwiązywania prostych zadań |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |