Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O1/08_W01 | Po odbyciu tego kursu student zdobędzie wiedzę pozwalającą na projektowanie efektywnego środowiska pracy człowiek komputer dla systemów nauczania zdalnego. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_W15 | Posiada wiedzę z zasad działania systemów informatycznych przynajmniej jednego z następujących obszarów: e - biznes, e – zdrowie, media elektroniczne, poligrafia, zarządzanie wiedzą, przemysłowe systemy sterowania, metody sztucznej inteligencji, systemy wbudowane |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_W02 | ma podstawową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów |
---|
T1A_W04 | ma szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W05 | ma podstawową wiedzę o trendach rozwojowych z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W08 | ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych pozatechnicznych uwarunkowań działalności inżynierskiej |
T1A_W09 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
T1A_W10 | zna i rozumie podstawowe pojęcia i zasady z zakresu ochrony własności przemysłowej i prawa autorskiego; umie korzystać z zasobów informacji patentowej |
T1A_W11 | zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, wykorzystującej wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
InzA_W03 | ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych uwarunkowań działalności inżynierskiej |
InzA_W04 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
InzA_W05 | zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów |
Cel przedmiotu | C-1 | Zdobycie wiedzy niezbędnej do efektywnego projektowania kursów nauczania zdalnego |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Narzędzia do edycji materiałów audio i wideo |
---|
T-W-2 | Zagadnienie otwartości w gospodarce opartej na wiedzy |
T-W-3 | Uwarunkowanie społeczne i polityczne systemów nauczania zdalnego (Proces Boloński) |
T-W-4 | Zasady projektowania systemów interakcji człowiek-komputer (HCI) w nauczaniu zdalnym |
T-W-5 | Zagadnienie User Interface i Graphical User Interface (GUI) w nauczaniu zdalnym |
T-W-6 | Kognitywne podstawy budowy kursów nauczania zdalnego |
T-W-7 | Dedykowane rozwiązania programowe i systemowe w nauczaniu zdalnym |
Metody nauczania | M-1 | Wykłąd informacyjny |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Egzamin końcowy |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie zna podstawowych pojec zwiazanych z nauczaniem na odległosc. |
3,0 | Student posiada elementarna wiedze w zakresie systemów nauczania na odległosc |
3,5 | Student posiada elementarna wiedze w zakresie systemów nauczania na odległosc i potrafi odnies ja do prostych zadan projektowych |
4,0 | Student posiada podstawowa wiedze w zakresie systemów nauczania na odległosc i potrafi odnies ja do typowych zadan projektowych. Potrafi interpretowac standardy zwiazane z nauczaniem na odległosc. |
4,5 | Student posiada specjalistyczna wiedze w zakresie systemów nauczania na odległosc i potrafi odnies ja do typowych zadan projektowych. Potrafi interpretowac standardy zwiazane z nauczaniem na odległosc. |
5,0 | Student posiada specjalistyczna wiedze w zakresie systemów nauczania na odległosc i potrafi odnies ja do róznych zadan projektowych. Potrafi twórczo interpretowac standardy zwiazane z nauczaniem na odległosc. |