Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Informatyki - Inżynieria cyfryzacji (N1)
specjalność: Zastosowania informatyki

Sylabus przedmiotu Inżynierski projekt zespołowy - MCP:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Inżynieria cyfryzacji
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów nauk technicznych, studiów inżynierskich
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Inżynierski projekt zespołowy - MCP
Specjalność Zastosowania informatyki
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Systemów Informacyjnych
Nauczyciel odpowiedzialny Przemysław Korytkowski <Przemyslaw.Korytkowski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 10,0 ECTS (formy) 10,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 3 Grupa obieralna 2

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
projektyP7 50 10,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Znajomość procesów poligraficznych, organizacji produkcji oraz zagadnień związanych z zarządzaniem cyfrowym procesem graficznym.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
projekty
T-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji2
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup2
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu2
T-P-4Harmonogram, role oraz zakres obowiązków członków zespołu projektowego.2
T-P-5Realizacja projektu40
T-P-6Ocena projektu2
50

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
projekty
A-P-1Udział w zajęciach projektowych, wspólna praca w grupie50
A-P-2Wykonywanie powierzonych zadań - praca własna studenta250
300

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IC_1A_O2/09_W01
Zna narzędzia i metody wykorzystywane w informatyzacji procesó poligraficznych.
IC_1A_W11T1A_W02, T1A_W04, T1A_W07InzA_W02, InzA_W05C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3M-1, M-2S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IC_1A_O2/09_U01
Ma umiejętność w zakresie automatyzacji i optymalizacji poligraficznych procesów produkcyjnych.
IC_1A_U02T1A_U08, T1A_U13C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-6M-1, M-2S-1
IC_1A_O2/09_U02
Ma umiejętność w zakresie opracowania dokumentacji związanej z cyfrowym procesem graficznym oraz integrowania procesów poligraficznych.
IC_1A_U03T1A_U02, T1A_U03, T1A_U04, T1A_U10, T1A_U14, T1A_U16InzA_U03, InzA_U06, InzA_U08C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-6M-1, M-2S-1
IC_1A_O2/09_U03
Ma umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań projektowych.
IC_1A_U07T1A_U03, T1A_U04, T1A_U05, T1A_U10InzA_U03C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-6M-1, M-2S-1
IC_1A_O2/09_U04
Ma umiejętność w zakresie przeprowadzania analiz jakości procesów poligraficznych.
IC_1A_U17T1A_U07, T1A_U12, T1A_U13, T1A_U14, T1A_U15InzA_U04, InzA_U05, InzA_U06, InzA_U07C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-6M-1, M-2S-1
IC_1A_O2/09_U05
Ma umiejętność pozyskiwania i syntezy wiedzy w odniesieniu do konkretnych problemów projektowych.
IC_1A_U20T1A_U01, T1A_U09, T1A_U13InzA_U02, InzA_U05C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-5, T-P-6M-1, M-2S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IC_1A_O2/09_K01
Ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania projektowe oraz ich konsekwencji na poszczególne etapy procesu poligraficznego.
IC_1A_K03T1A_K03, T1A_K04C-1T-P-1, T-P-2, T-P-3, T-P-4, T-P-5, T-P-6M-1, M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
IC_1A_O2/09_W01
Zna narzędzia i metody wykorzystywane w informatyzacji procesó poligraficznych.
2,0
3,0Zna procesy i technologie poligraficzne.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
IC_1A_O2/09_U01
Ma umiejętność w zakresie automatyzacji i optymalizacji poligraficznych procesów produkcyjnych.
2,0
3,0Ma umiejętność doboru technologii drukowania do realizacji konkretnego procesu poligraficznego.
3,5
4,0
4,5
5,0
IC_1A_O2/09_U02
Ma umiejętność w zakresie opracowania dokumentacji związanej z cyfrowym procesem graficznym oraz integrowania procesów poligraficznych.
2,0
3,0Ma umiętość przygotowania karty produkcyjnej zlecenia.
3,5
4,0
4,5
5,0
IC_1A_O2/09_U03
Ma umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań projektowych.
2,0
3,0Ma umiejętność oceny kosztów wykonania zlecenia produkcyjnego.
3,5
4,0
4,5
5,0
IC_1A_O2/09_U04
Ma umiejętność w zakresie przeprowadzania analiz jakości procesów poligraficznych.
2,0
3,0Ma umiejętność przeprowadzenia kontroli jakości dowolnego procesu poligraficznego.
3,5
4,0
4,5
5,0
IC_1A_O2/09_U05
Ma umiejętność pozyskiwania i syntezy wiedzy w odniesieniu do konkretnych problemów projektowych.
2,0
3,0Ma umiejętność wydobywania wiedzy od klienta.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
IC_1A_O2/09_K01
Ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania projektowe oraz ich konsekwencji na poszczególne etapy procesu poligraficznego.
2,0
3,0Ma świadomość kolejności wykonywania prac przygotowawczych do druku.
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Helmut Kipphan, Handbook of print media, Springer, 2009

Treści programowe - projekty

KODTreść programowaGodziny
T-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji2
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup2
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu2
T-P-4Harmonogram, role oraz zakres obowiązków członków zespołu projektowego.2
T-P-5Realizacja projektu40
T-P-6Ocena projektu2
50

Formy aktywności - projekty

KODForma aktywnościGodziny
A-P-1Udział w zajęciach projektowych, wspólna praca w grupie50
A-P-2Wykonywanie powierzonych zadań - praca własna studenta250
300
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_W01Zna narzędzia i metody wykorzystywane w informatyzacji procesó poligraficznych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_W11Zna narzędzia informatyczne wykorzystywane w inżynierii oprogramowania
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_W02ma podstawową wiedzę w zakresie kierunków studiów powiązanych ze studiowanym kierunkiem studiów
T1A_W04ma szczegółową wiedzę związaną z wybranymi zagadnieniami z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_W07zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_W02zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów
InzA_W05zna typowe technologie inżynierskie w zakresie studiowanego kierunku studiów
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Zna procesy i technologie poligraficzne.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_U01Ma umiejętność w zakresie automatyzacji i optymalizacji poligraficznych procesów produkcyjnych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_U02Ma umiejętności w zakresie realizacji i wdrażania prac badawczo-rozwojowych, w tym innowacji technologicznych i rozwojowych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_U08potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski
T1A_U13potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
T-P-5Realizacja projektu
T-P-6Ocena projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma umiejętność doboru technologii drukowania do realizacji konkretnego procesu poligraficznego.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_U02Ma umiejętność w zakresie opracowania dokumentacji związanej z cyfrowym procesem graficznym oraz integrowania procesów poligraficznych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_U03Opracowywania dokumentacji związanej z procesem projektowania, wdrażania, integrowania i testowania systemów informatycznych
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_U02potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach
T1A_U03potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_U04potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_U10potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne
T1A_U14potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów
T1A_U16potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_U03potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne
InzA_U06potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów
InzA_U08potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
T-P-5Realizacja projektu
T-P-6Ocena projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma umiętość przygotowania karty produkcyjnej zlecenia.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_U03Ma umiejętność samodzielnego rozwiązywania zadań projektowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_U07Ma umiejętności samokształcania się
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_U03potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_U04potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów
T1A_U05ma umiejętność samokształcenia się
T1A_U10potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_U03potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
T-P-5Realizacja projektu
T-P-6Ocena projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma umiejętność oceny kosztów wykonania zlecenia produkcyjnego.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_U04Ma umiejętność w zakresie przeprowadzania analiz jakości procesów poligraficznych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_U17Ma umiejętności w zakresie przeprowadzenia analizy problemów mających bezpośrednie odniesienie do zdobytej wiedzy
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_U07potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej
T1A_U12potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich
T1A_U13potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi
T1A_U14potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów
T1A_U15potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_U04potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich
InzA_U05potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi
InzA_U06potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów
InzA_U07potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
T-P-5Realizacja projektu
T-P-6Ocena projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma umiejętność przeprowadzenia kontroli jakości dowolnego procesu poligraficznego.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_U05Ma umiejętność pozyskiwania i syntezy wiedzy w odniesieniu do konkretnych problemów projektowych.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_U20Potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych źródeł, integrować je, dokonywać ich interpretacji oraz wyciągać wnioski i formułować opinie
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_U01potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie
T1A_U09potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne
T1A_U13potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraInzA_U02potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne
InzA_U05potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
T-P-5Realizacja projektu
T-P-6Ocena projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma umiejętność wydobywania wiedzy od klienta.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O2/09_K01Ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania projektowe oraz ich konsekwencji na poszczególne etapy procesu poligraficznego.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_K03Ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaT1A_K03potrafi współdziałać i pracować w grupie, przyjmując w niej różne role
T1A_K04potrafi odpowiednio określić priorytety służące realizacji określonego przez siebie lub innych zadania
Cel przedmiotuC-1Ukształtowanie umiejętności organizacji procesów produkcyjnych, zarządzania cyfrowymi procesami graficznymi oraz projektowania i dystrybucji treści.
Treści programoweT-P-1Podejście do zarządzania i organizacji produkcji
T-P-2Określenie tematów projektów dla poszczególnych grup
T-P-3Przyjęcie koncepcji projektu
T-P-4Harmonogram, role oraz zakres obowiązków członków zespołu projektowego.
T-P-5Realizacja projektu
T-P-6Ocena projektu
Metody nauczaniaM-1Metody aktywizujące: dyskusja dydaktyczna
M-2Metody praktyczne: metoda projektów
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena wykonanego projektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Ma świadomość kolejności wykonywania prac przygotowawczych do druku.
3,5
4,0
4,5
5,0