Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O6/04_U01 | Student nabył umiejetnosci korzystania z narzedzi, systemów
informatycznych wspomagajacych przygotowanie i realizacje
procesu kształcenia zdalnego |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U22 | Potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi rozwiązania typowego zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla reprezentowanej dyscypliny oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
---|
IC_1A_U26 | Potrafi organizować proces przetwarzania danych, zarządzania informacją i wiedzą |
IC_1A_U28 | Ma umiejętność projektowania, wdrażania, integrowania i testowania systemów na potrzeby informatyzacji organizacji |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U01 | potrafi pozyskiwać informacje z literatury, baz danych oraz innych właściwie dobranych źródeł, także w języku angielskim lub innym języku obcym uznawanym za język komunikacji międzynarodowej w zakresie studiowanego kierunku studiów; potrafi integrować uzyskane informacje, dokonywać ich interpretacji, a także wyciągać wnioski oraz formułować i uzasadniać opinie |
---|
T1A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U11 | ma przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zna zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Nabycie przez studentów umiejetnosci przygotowania platformy e-learningowej oraz projektowania i realizacji kursów elearningowych |
---|
Treści programowe | T-L-2 | Ustalenie tematyki kursu oraz dobór narzedzi informatycznych do realizacji e-learningu |
---|
T-L-5 | Tworzenie struktury kursu oraz jego składowych |
T-L-4 | Dostosowanie funkcjonalnosci platformy do potrzeb uzytkowników |
T-L-1 | Analiza funkcjonalnosci platform e-learningowych |
T-L-6 | Opracowanie scenariusza kursu e-learningowego |
T-L-7 | Opracowanie kursu w wybranych narzedziach informatycznych |
T-L-3 | Instalacja i konfiguracja platformy e-learningowej |
T-L-10 | Zaliczenie zajec laboratoryjnych |
T-L-8 | Udostepnienie kursu na platformie e-learningowej |
T-L-9 | Zarzadzanie uzytkownikami, dostosowanie usług platformy e-learningowej |
Metody nauczania | M-2 | Cwiczenia laboratoryjne |
---|
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: Ocena poprawnosci wykonywania platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, nie wykonał wszystkich zadan
laboratoryjnych |
3,0 | Student potrafi w sposób ograniczony korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykonał zadania
laboratoryjne w sposób pobiezny |
3,5 | Student potrafi w sposób ograniczony korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykonał zadania
laboratoryjne w sposób pobiezny ale starannie |
4,0 | Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje funkcjonalnosc tych rozwiazan,
wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy |
4,5 | Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje rozbudowana funkcjonalnosc tych
rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy i estetyczny |
5,0 | Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje rozbudowana funkcjonalnosc tych
rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy i estetyczny, wykonał zadania w sposób rozbudowany w
stosunku do załozen |