Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | MBM_1A_C26_U01 | Student nabywa umiejętności rozwiązywania zadań o charakterze inżynierskim. Stosownie do typu realizowanego zadania, nabywa umiejętności planowania i prowadzenia prac projektowych lub badań eksperymentalnych. Opanowuje zasady realizacji i prezentacji opracowań o charakterze projektowym lub doświadczalnym. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | MBM_1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim oraz obcym opracowanie wskazanego problemu z zakresu inżynierii mechanicznej w sposób komunikatywny i dobrze udokumentowany zgodnie z zasadami przyjętymi przy opracowaniu dokumentacji technicznej |
---|
MBM_1A_U05 | ma umiejętność samokształcenia - samodzielnego poszukiwania informacji i analizowania poznanych zagadnień |
MBM_1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T1A_U05 | ma umiejętność samokształcenia się |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
---|
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
Cel przedmiotu | C-1 | Celem pracy przejściowej jest poszerzenie wiedzy i zdobycie umiejętności i samodzielnego rozwiązywania problemów z zakresu studiowanego kierunku. Ważnym celem jest też zdobycie doświadczenia niezbędnego do realizacji przyszłej pracy dyplomowej. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Wykonanie opracowania na określony, zadany temat z zakresu materiału objętego kierunkiem studiów. Praca przejściowa może mieć charakter projektowy lub badawczo-eksperymentalny. Opracowywane zagadnienie nie powinno wykraczać poza standardowe zadania inżynierskie, choć może wymagać od studenta twórczego podejścia. W czasie zajęć omawiane i konsultowane są poszczególne projekty. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Konsultacje (dyskusja metod i wniosków). |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Oceniana jest poprawność realizacji pracy, oryginalność pomysłów i przydatność zastosowanych metod oraz formalna strona pracy (jak w pracach dyplomowych). |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Praca zrealizowana poprawnie, zgodnie z tematem. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | W przcy wykorzystano optymalne metody, oryginalne pomysły lub praca wykracza poza określony wstępnie zakres. Przedstawiony opis nie budzi zastrzeżeń formalnych. |