Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | T_2A_P01_U01 | Student ma umiejętność praktycznego wykorzystania wiedzy zdobytej w dotychczasowym toku studiów. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | T_2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla swojej specjalności, w tym zadań nietypowych z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych |
---|
T_2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia i usprawnienia istniejących rozwiązań technicznych uwzględniając zagadnienia konstrukcji, technologii i eksploatacji w transporcie samochodowym i obszarach pokrewnych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
---|
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie się z procesami eksploatacyjnymi i obsługowo-naprawczymi w firmach transportowych. |
---|
C-2 | Zapoznanie się z procesami decyzyjnymi w zarządzaniu przedsiębiorstwem transportowym. |
C-3 | Zapoznanie się z procesami i praktycznymi metodami zarządzania przewozem osób i przepływem ładunków w nowoczesnych łańcuchach logistycznych w firmach transportowych, logistycznych, spedycyjnych i kurierskich. |
C-4 | Zapoznanie się z zasadami kierowania i odpowiedzialności w przedsiębiorstwach transportowych. |
C-5 | Zapoznanie się z praktycznymi aspektami procesów realizowanych w serwisach samochodów osobowych i ciężarowych. |
C-6 | Zapoznanie się z praktycznymi aspektami procesów realizowanych w zakładach produkcyjnych na rzecz przemysłu motoryzacyjnego. |
C-7 | Praktyczne zastosowanie wiedzy i umiejętności zdobytych w czasie studiów w praktyce. |
Treści programowe | T-PR-1 | 1. Poznanie struktury organizacyjnej i sposobu zarządzania firmą transportową lub działem transportu.
2. Analiza ekonomiczna usług transportowych w przedsiębiorstwie.
3. Poznanie funkcjonowania działu obsługowo-naprawczego w zapleczu transportowym (stacje obsługi pojazdów, zajezdnie autobusowe i tramwajowe).
4. Analiza rynku usług transportowych.
5. Poznanie procedur doboru wykonawcy usługi transportowej.
6. Zapoznanie się z rachunkiem kosztów działalności transportowej.
7. Zapoznanie się z metodami i narzędziami diagnostycznymi oraz praktyczną realizacją napraw pojazdów samochodowych. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Spotkanie informacyjne zapoznające studentów z zasadami obowiazującymi podczas realizacji praktyki programowej na kierunku Transport. Spotkanie przeprowadza pełnomocnik dziekana ds. praktyk zawodowych. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena pracy studenta na podstawie oceny na praktyce programowej wystawionej przez bezpośredniego opiekuna w miejscu realizacji praktyki oraz weryfikacja dziennika praktyk i potwierdzenia odbycia praktyki zawodowej przez pełnomocnika dziekana ds. praktyk zawodowych. |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: Możliwość zaliczenia pracy zawodowej na poczet praktyki programowej. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Podstawowa umiejętność wykorzystania zdobytej wiedzy w praktyce. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |