Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OG_1A_A09_U13 | Potrafi ogólnie sformułować problemy prawne wystepujace w obszarze produkcji rolniczej i leśnej. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OG_1A_U13 | student stosuje zasady bezpieczeństwa i higieny pracy w realizacji procesów technologicznych związanych z produkcją ogrodniczą, potrafi korzystać z regulacji prawnych i środków finansowych pozyskiwanych w efekcie realizacji krajowych i międzynarodowych projektów badawczych |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_U05 | dokonuje identyfikacji i standardowej analizy zjawisk wpływających na produkcję, jakość żywności, zdrowie zwierząt i ludzi, stan środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz wykazuje znajomość zastosowania typowych technik i ich optymalizacji dostosowanych do studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_U06 | posiada zdolność podejmowania standardowych działań, z wykorzystaniem odpowiednich metod, technik, technologii, narzędzi i materiałów, rozwiązujących problemy w zakresie produkcji żywności, zdrowia zwierząt, stanu środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz technicznych zadań inżynierskich zgodnych ze studiowanym kierunku studiów |
R1A_U07 | posiada znajomość wad i zalet podejmowanych działań mających na celu rozwiązywanie zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
R1A_U10 | ma umiejętności językowe w zakresie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zgodne z wymaganiami określonymi dla poziomu B2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
---|
InzA_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
Cel przedmiotu | C-1 | Poznanie podstawowych określeń stosowanych w konstruowaniu aktów prawnych. |
---|
Treści programowe | T-W-9 | Postępowanie cywilne. Orzeczenie sądowe. |
---|
T-W-10 | Postępowanie egzekucyjne. Postępowanie administracyjne. |
Metody nauczania | M-2 | Dyskusja dydaktyczna panelowa. |
---|
M-1 | Wykład informacyjny. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena umiejętności logicznego rozumienia systemów społecznych - sprawdzian pisemny |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Student nie potrafi definiować podstawowych zagadnień prawnych. |
3,0 | Student potrafi zdefiniować podstawowe zagadnienia prawne. |
3,5 | Student potrafi zdefiniować oraz analizować treści podstawowych zagadnień prawnych. |
4,0 | Student potrafi zdefiniować, analizować oraz dyskutować na temat podstawowych zagdanień prawnych. |
4,5 | Student potrafi zdefiniować, analizować, dyskutować, wnioskować w obszarze podstawowych zagadnień prawnych. |
5,0 | Student potrafi określić zakres prawa oraz dokonać weryfikacji po dyskusji. |