Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OG_2A_C04_U01 | Wykorzystuje znajomość stylu z odpowiedniej epoki w praktyce oraz roślin |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OG_2A_U03 | student posiada umiejętność doboru technologii stosowanych w ogrodnictwie oraz ich modyfikacji w odniesieniu do zasobów przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka, ochrony zdrowia ludzi i zwierząt |
---|
OG_2A_U06 | student samodzielnie planuje, przeprowadza, analizuje i ocenia zadania z zakresu szeroko rozumianego ogrodnictwa, prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski |
OG_2A_U02 | student potrafi projektować nasadzenia ogrodnicze, z uwzględnieniem zasad integrowanej i ekologicznej produkcji oraz przedstawić projekt w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R2A_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
---|
R2A_U04 | samodzielnie planuje, przeprowadza, analizuje i ocenia poprawność wykonanego zadania z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
R2A_U05 | samodzielnie i wszechstronnie analizuje problemy wpływające na produkcję i jakość żywności, zdrowie zwierząt i ludzi, stan środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz wykazuje znajomość zastosowania specjalistycznych technik i ich optymalizacji dostosowanych do studiowanego kierunku studiów i profilu kształcenia |
R2A_U06 | posiada umiejętność doboru i modyfikacji typowych działań (w tym technik i technologii) dostosowanych do zasobów przyrody w celu poprawy jakości życia człowieka, zgodnych ze studiowanym kierunkiem studiów |
R2A_U07 | ocenia wady i zalety podjętych działań, w tym ich oryginalność w rozwiązywaniu zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia kompetencji inżynierskich |
R2A_U08 | posiada pogłębioną umiejętność przygotowania różnych prac pisemnych w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów lub w obszarze leżącym na pograniczu różnych dyscyplin naukowych |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA2_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA2_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA2_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA2_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA2_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA2_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Przekazanie wiedzy na temat typu ogrodu formalnego |
---|
C-2 | Przekazanie wiedzy na temat ogrodu modernistycznego |
C-4 | Przekazanie wiedzy na temat ogrodu w stylu śródziemnomorskim |
C-5 | Przekazanie wiedzy na temat ogrodu w typie orientalnym |
C-3 | Przekazanie wiedzy na temat ogrodu w stylu angielskim angielskiego |
Treści programowe | T-W-1 | Ogrody o cechach renesansowych przystosowanych do warunków współczesnych |
---|
T-W-2 | Zagospodarowanie terenu z wykorzystaniem tworzyw sztucznych, szkła, kamienia, aluminium, drewna |
T-W-3 | Wprowadzenie i znaczenie oświetlenia w ogrodach modernistycznych |
T-W-4 | Charakterystyka i podstawa ogrodów angielskich |
T-W-5 | Zagospodarowanie ogrodu w stylu wiejskim |
T-W-6 | Urządzenie przestrzeni w stylu włoskim |
T-W-7 | Wykorzystanie materiałów naturalnych i stylizowanych w ogrodach orientalnych |
Metody nauczania | M-1 | Wykłady informacyjne i konwersatoryjne |
---|
M-2 | Metody aktywizujące (dyskusja dydaktyczna związana z wykładem) |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: kolokwium zaliczeniowe |
---|
S-1 | Ocena formująca: sprawdzian |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | student nie przyswoił żadnych informacji podanych na zajęciach |
3,0 | w stopniu dostatecznym wykorzystuje zarys podstawowych wiadomości |
3,5 | analizuje przekazaną wiedzę związaną z przedmiotem |
4,0 | wykorzystuje znajomość przekazanych zagadnień w stopniu rozszerzonym |
4,5 | wykorzystuje znajomość zagadnień w stopniu rozszerzonym podając umiejętnie przykłady |
5,0 | potrafi bardzo dobrze wykorzystać przekazaną wiedzę podając szereg przykładów z literatury |