Wydział Kształtowania Środowiska i Rolnictwa - Rolnictwo (N1)
Sylabus przedmiotu Przygotowanie pracy inżynierskiej i do egzaminu dyplomowego:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Rolnictwo | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | inżynier | ||
Obszary studiów | nauk rolniczych, leśnych i weterynaryjnych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Przygotowanie pracy inżynierskiej i do egzaminu dyplomowego | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Ogrodnictwa | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Monika Grzeszczuk <Monika.Grzeszczuk@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 15,0 | ECTS (formy) | 15,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Umiejetność pracy w programie Word |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Napisanie i obrona pracy dyplomowej oraz przygotowanie do egzaminu inzynierskiego |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Student przeprowadza prace badawcze i przygotowuje pracę dyplomową w formie pisemnej. Tematyka pracy dyplomowej zapewnia udział w badaniach naukowych. | 0 |
T-PD-2 | Student przygotowuje się do prezentacji ustnej wyników badań uzyskanych w trakcie pisania pracy | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Zbieranie literatury związanej z przygotowywaną pracą inzynierską | 100 |
A-PD-2 | Analiza zgromadzonych publikacji, tłumaczenie pozycji obcojęzycznych | 60 |
A-PD-3 | Opracowanie wyników badań | 100 |
A-PD-4 | Przygotowanie pracy inżynierskiej | 100 |
A-PD-5 | Udział w konsultacjach | 15 |
A-PD-6 | Przygotowanie się do egzaminu inżynierskiego i obrony pracy dyplomowej | 75 |
450 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Samodzielna praca studenta koordynowana przez promotora podczas podczas konsultacji |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena ciągła pracy studenta prowadzona w trakcie konsultacji |
S-2 | Ocena podsumowująca: Egzamin dyplomowy i obrona pracy inżynierskiej |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ROL_1A_A09_W01 Student posiada wiedzę w umożliwiającą przygotowanie pracy inżynierskiej | ROL_1A_W15 | R1A_W01 | — | C-1 | T-PD-1, T-PD-2 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ROL_1A_A09_U01 Student potrafi z pomocą promotora przygotować pracę inzynierską, posługuje się terminologią badawczą ze swojej dziedziny, potrafi zastosować odpowiednie metody badawcze | ROL_1A_U12, ROL_1A_U13, ROL_1A_U16 | R1A_U02, R1A_U03, R1A_U08 | InzA_U01 | C-1 | T-PD-1, T-PD-2 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
ROL_1A_A09_K01 Student potrafi określać cele realizowanych zadań | ROL_1A_K03, ROL_1A_K04 | R1A_K03, R1A_K04 | — | C-1 | T-PD-1, T-PD-2 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROL_1A_A09_W01 Student posiada wiedzę w umożliwiającą przygotowanie pracy inżynierskiej | 2,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROL_1A_A09_U01 Student potrafi z pomocą promotora przygotować pracę inzynierską, posługuje się terminologią badawczą ze swojej dziedziny, potrafi zastosować odpowiednie metody badawcze | 2,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ROL_1A_A09_K01 Student potrafi określać cele realizowanych zadań | 2,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora |
3,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
3,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
4,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
4,5 | Kryteria oceny opracowane przez promotora | |
5,0 | Kryteria oceny opracowane przez promotora |
Literatura podstawowa
- Gambarelli G., Łucki Z., Jak przygotować pracę dyplomową lub doktorską, Universitas Kraków, Kraków, 1996
- Uraban S, Ładoński W., Jak napisać dobrą pracę magisterską, Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego we Wrocławiu, Wrocław, 1997, II