Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | Kn_1P_C33.3_U01 | Umie samodzielnego zaplanować i zorganizować usługi pet sitterskie oraz funkcjonalny hotel dla psów |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Kn_1P_U12 | Potrafi przystosować środowisko zoohigieniczne do potrzeb zwierząt domowych z uwzględnieniem praw i dobrostanu zwierząt |
---|
Kn_1P_U09 | Posiada zdolność podejmowania działań z wykorzystaniem odpowiednich metod, technik i narzędzi, rozwiązujących problemy dotyczące zadań inżynierskich zgodnych ze studiowanym kierunkiem |
Kn_1P_U15 | Posiada praktyczną umiejętność zastosowania norm prawnych i etycznych oraz zasad ekonomii w zakresie chowu, hodowli i użytkowania psów; posiada praktyczną umiejętność pracy z dokumentacją kynologiczna, w tym głównie hodowlaną i użytkową |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1P_U01 | posiada umiejętność wyszukiwania, zrozumienia, analizy i wykorzystywania potrzebnych informacji pochodzących z różnych źródeł i w różnych formach właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
---|
R1P_U02 | posiada umiejętność precyzyjnego porozumiewania się z różnymi podmiotami w formie werbalnej, pisemnej i graficznej |
R1P_U03 | stosuje podstawowe technologie informatyczne w zakresie pozyskiwania i przetwarzania informacji z zakresu produkcji rolniczej i leśnej |
R1P_U04 | wykonuje pod kierunkiem opiekuna naukowego proste zadanie inżynierskie lub projektowe dotyczące szeroko rozumianego rolnictwa, prawidłowo interpretuje rezultaty i wyciąga wnioski |
R1P_U05 | dokonuje identyfikacji i standardowej analizy zjawisk wpływających na produkcję, jakość żywności, zdrowie zwierząt i ludzi, stan środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz wykazuje znajomość zastosowania typowych technik i ich optymalizacji dostosowanych do studiowanego kierunku studiów |
R1P_U06 | posiada zdolność podejmowania standardowych działań, z wykorzystaniem odpowiednich metod, technik, technologii, narzędzi i materiałów, rozwiązujących problemy w zakresie produkcji żywności, zdrowia zwierząt, stanu środowiska naturalnego i zasobów naturalnych oraz technicznych zadań inżynierskich, zgodnych ze studiowanym kierunkiem studiów |
R1P_U07 | posiada znajomość wad i zalet podejmowanych działań mających na celu rozwiązywanie zaistniałych problemów zawodowych - dla nabrania doświadczenia i doskonalenia umiejętności inżynierskich |
R1P_U08 | ma doświadczenie związane z rozwiązywaniem praktycznych zadań inżynierskich, zdobyte w środowisku zajmującym się zawodowo działalnością odpowiadającą studiowanemu kierunkowi studiów |
R1P_U09 | ma doświadczenie związane z utrzymaniem urządzeń i systemów technicznych i technologicznych typowych dla produkcji rolniczej, leśnej i przetwórstwa rolno-spożywczego odpowiednie dla studiowanego kierunku studiów |
R1P_U10 | ma umiejętność korzystania z norm i standardów inżynierskich |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzP_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzP_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzP_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
InzP_U04 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działań inżynierskich |
InzP_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzP_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzglęniając ich aspekty pozatechniczne |
InzP_U07 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
InzP_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
InzP_U09 | ma doświadczenie w rozwiązywaniu praktycznych zadań, zdobyte w środowisku zajmującym się zawodowo działalnością inżynierską oraz związane z wykorzystaniem materiałów i narzędzi odpowiednich dla studiowanego kierunku studiów |
InzP_U10 | ma doświadczenie związane z utrzymaniem obiektów i systemów typowych dla studiowanego kierunku studiów |
InzP_U11 | ma umiejętność korzystania i doświadczenie w korzystaniu z norm i standardów w zakresie studiowanego kierunku studiów |
InzP_U12 | ma doświadczenie związane ze stosowaniem technologii właściwych dla studiowanego kierunku studiów, zdobyte w środowiskach zajmujących się zawodowo działalnością inżynierską |
Cel przedmiotu | C-1 | Zapoznanie studentów z zasadami funkcjonowania pet sitting oraz hoteli dla zwierząt |
---|
Treści programowe | T-L-3 | Przygotowanie projektu hotelu dla zwierząt. Wybór lokalizacja hotelu dla zwierząt, wybór kadry. Plan techniczny hotelu dla zwierząt. Wyposażenie hotelu dla zwierząt. Pozyskiwanie środków finansowych na inwestycje związane z hotelem dla zwierząt. Ułożenie przykładowego regulaminu organizacyjnego hotelu dla zwierząt |
---|
T-W-1 | Pet sitting w Polsce i na świecie.
Szkolenia certyfikujace dla pet sitterów. Podstawowe i dodatkowe obowiązki pet sittera.
Pet sitting jako podstawowa i dodatkowa działalność gospodarcza |
T-W-4 | Uwarunkowania prawne dotyczące hoteli dla zwierząt. Wymagana dokumentacja niezbędna przy prowadzeniu hotelu dla zwierząt (regulamin, procedura przyjęcia psa, umowa powierzenia psa pod opiekę, ubezpieczenie, podatki, pracownicy, usługa transportu psa do hotelu). |
T-W-3 | Żywienie zwierząt w hotelach i pensjonatach. Opieka zdrowotna w hotelach i pensjonatach dla zwierząt |
T-L-1 | Zakładanie działalności gospodarczej w zawodzie pet sittera.
Zasady organizowania pet sittingu we własnym domu. Usługi pet sitterskie w domu klienta. |
T-W-2 | Sposoby utrzymania zwierząt w hotelach i pensjonatach dla zwierząt |
T-L-2 | Opracowanie planu marketingowego. Zakładanie działalności gospodarczej w zakresie prowadzenia hotelu dla zwierząt. Wymogi administracyjne przy prowadzeniu hotelu/pensjonatu dla zwierząt. |
Metody nauczania | M-3 | pprojekt |
---|
M-2 | pogadanka |
M-1 | wykład informacyjny |
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: ćwiczenia laboratoryjne |
---|
S-2 | Ocena podsumowująca: metoda projektów |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student:
-potrafi zidentyfikowac i poradzic sobie, z wydatna pomoca nauczyciela, z wybranymi trudnosciami zwiazanymi z procesem
przygotowania zleconej pracy |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |