Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Bezpieczeństwo i higiena pracy

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Bezpieczeństwo i higiena pracy
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauk technicznych
Profil
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie
Nauczyciel odpowiedzialny Wiesława Cieślewicz <Wieslawa.Cieslewicz@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminariaS2 15 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Brak wymagań

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Celem zajęć jest poznanie przez słuchacza zasad pisania pracy dyplomowej

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria
T-S-1Ogólne zasady pisania pracy dyplomowej14
T-S-2Zaliczenie ustne1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria
A-S-1Uczestnictwo w zajęciach15
A-S-2Studiowanie literatury fachowej30
A-S-3Przygotowanie referatu25
A-S-4Przygotowanie do zaliczenia20
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Ćwiczenia przedmiotowe

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Ocena referatu
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie ustne wykładów

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BHP_10A_18/BHP_W01
Ma wiedzę o ogólnych zasadach pisania pracy dyplomowej
BHP_10A_W11C-1T-S-1, T-S-2M-1S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BHP_10A_18/BHP_U01
Potrafi opracować konspekt pracy końcowej
BHP_10A_U12C-1T-S-1, T-S-2M-2S-1

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
BHP_10A_18/BHP_K01
Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
BHP_10A_K01C-1T-S-1, T-S-2M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
BHP_10A_18/BHP_W01
Ma wiedzę o ogólnych zasadach pisania pracy dyplomowej
2,0
3,0Słuchacz ma niepełną wiedzę dotyczącą zasad pisania pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
BHP_10A_18/BHP_U01
Potrafi opracować konspekt pracy końcowej
2,0
3,0Słuchacz przygotowuje konspekt pracy dyplomowej z dużą pomocą nauczyciela
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
BHP_10A_18/BHP_K01
Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
2,0
3,0Słuchacz słabo angażuje się w doskonalenie nabytej wiedzy i umiejętności
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Zenderowski R., Praca magisterska i licencjacka. Krótki przewodnik po metodologii pisania i obrony pracy dyplomowej, CeDeWu, Warszawa, 2009

Literatura dodatkowa

  1. Wojciechowska R., Przewodnik metodyczny pisaniapracy dyplomowej, PWN, Warszawa, 2010

Treści programowe - seminaria

KODTreść programowaGodziny
T-S-1Ogólne zasady pisania pracy dyplomowej14
T-S-2Zaliczenie ustne1
15

Formy aktywności - seminaria

KODForma aktywnościGodziny
A-S-1Uczestnictwo w zajęciach15
A-S-2Studiowanie literatury fachowej30
A-S-3Przygotowanie referatu25
A-S-4Przygotowanie do zaliczenia20
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaBHP_10A_18/BHP_W01Ma wiedzę o ogólnych zasadach pisania pracy dyplomowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBHP_10A_W11Zna zasady pisania pracy dyplomowej
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest poznanie przez słuchacza zasad pisania pracy dyplomowej
Treści programoweT-S-1Ogólne zasady pisania pracy dyplomowej
T-S-2Zaliczenie ustne
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie ustne wykładów
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz ma niepełną wiedzę dotyczącą zasad pisania pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaBHP_10A_18/BHP_U01Potrafi opracować konspekt pracy końcowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBHP_10A_U12Potrafi na bazie uzyskanej wiedzy przygotować plan pracy, opracować konspekt i napisac pracę dyplomową
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest poznanie przez słuchacza zasad pisania pracy dyplomowej
Treści programoweT-S-1Ogólne zasady pisania pracy dyplomowej
T-S-2Zaliczenie ustne
Metody nauczaniaM-2Ćwiczenia przedmiotowe
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena referatu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz przygotowuje konspekt pracy dyplomowej z dużą pomocą nauczyciela
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaBHP_10A_18/BHP_K01Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówBHP_10A_K01Potrafi uzupełniać i doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest poznanie przez słuchacza zasad pisania pracy dyplomowej
Treści programoweT-S-1Ogólne zasady pisania pracy dyplomowej
T-S-2Zaliczenie ustne
Metody nauczaniaM-2Ćwiczenia przedmiotowe
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Ocena referatu
S-2Ocena podsumowująca: Zaliczenie ustne wykładów
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Słuchacz słabo angażuje się w doskonalenie nabytej wiedzy i umiejętności
3,5
4,0
4,5
5,0