Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | B_1A_N1/KBI/D09_U01 | Umie zaplanować proces betonowania z uwzglednieniem doboru i rozplanowania szalunku, określenia ilości potrzebnych materiałów, doborem metody zagęszczania, wskazaniem przerw technologicznych i doborem metody pielęgnacji betonu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | B_1A_U08 | Potrafi rozwiązać podstawowe zagadnienia inżynierskie z zakresu wybranej specjalności |
---|
B_1A_U17 | Potrafi dokonać doboru materiałów i wyrobów budowlanych |
B_1A_U18 | Potrafi organizować pracę na budowie zgodnie z zasadami technologii i organizacji budownictwa |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U11 | ma przygotowanie niezbędne do pracy w środowisku przemysłowym oraz zna zasady bezpieczeństwa związane z tą pracą |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Ukształtowanie umiejetności planowania robót budowlanych zwiazanych z betonowaniem konstrukcji monolitycznych i wytwarzaniem prefabrykatów. |
---|
Treści programowe | T-P-1 | Projekt betonowania zadanego elementu konstrukcji, określenie ilości potrzebnej mieszanki betonowej, sposobu transportu, potrzebnej ilości sprzętu, sposobu betonowania, zagęszczania i pielęgnacji betonu. |
---|
T-W-1 | Charakterystyka metod realizacji budownictwa betonowego, procesy technologiczne w wykonawstwie konstrukcji żelbetowych: wytwarzanie i transport mieszanki betonowej, układanie i zagęszczanie mieszanki, natryskiwanie mieszanki, betonowanie pod wodą, betonowanie mieszanka samozagęszczalną. |
T-W-3 | Wykonanie elementów prefabrykowanych w zakladzie prefabrykacji z uwzglednieniem procesów technologicznych formowania elementów, zagęszczania mieszanki, przyspieszania dojrzewania betonu. |
T-W-2 | Betonowanie konstrukcji monolitycznych z uwzględnieniem wykonania szalunków, układania zbrojenia, wykonania przerw roboczych i dylatacji. |
Metody nauczania | M-1 | Wykład informacyjny. |
---|
M-2 | Realizacja indywidualnego zadania projektowego. |
Sposób oceny | S-2 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pracy projektowej |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Rozwiązania zachowujące podstawowe wymagania poprawności merytorycznej i formalnej (kompletność, czytelność, porządek, estetyka) z wyraźnie widocznymi błędami, tyle, że z analizy przedstawionego opracowania widać, że student po wskazaniu mu błędów będzie w stanie je bez problemu poprawić. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |