Wydział Budownictwa i Architektury - Gospodarka nieruchomościami
Sylabus przedmiotu Praca końcowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Gospodarka nieruchomościami | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk społecznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca końcowa | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Jednostki zewnętrzne | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Andrzej Hopfer <studium@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Uzyskanie zaliczeń z wszystkich przedmiotów wskazanych w programie kształcenia. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Słuchacz umie sporządzić projekt operatu szacunkowego (praca dyplomowa). |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Treści programowe z przedmiotów wskazanych w programie kształcenia | 0 |
0 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Napisanie pracy dyplomowej (końcowej). | 450 |
450 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Seminarium dyplomowe. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena za przygotowanie projektu operatu szacunkowego w skali od 2-5. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GN_10A_45_W01 Słuchacz ma wiedzę z wybranych obszarów właściwych dla kierunku rzeczoznawcy majątkowego. | GN_10-_W01, GN_10-_W02, GN_10-_W03 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GN_10A_45_U01 Słuchacz umie sporządzić projekt operatu szacunkowego. | GN_10-_U02, GN_10-_U01 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
GN_10A_45_K01 Słuchacz ma świadomośc odpowiedzialności za swoją pracę oraz zna zasady przestrzegania etyki zawodowej. | GN_10-_K01, GN_10-_K02, GN_10-_K03 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GN_10A_45_W01 Słuchacz ma wiedzę z wybranych obszarów właściwych dla kierunku rzeczoznawcy majątkowego. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz potrafi przygotować projekt operatu szacunkowego, ale wymaga pomocy promotora. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GN_10A_45_U01 Słuchacz umie sporządzić projekt operatu szacunkowego. | 2,0 | |
3,0 | Umie przygotować projekt operatu szacunkowego z pomoca promotora. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
GN_10A_45_K01 Słuchacz ma świadomośc odpowiedzialności za swoją pracę oraz zna zasady przestrzegania etyki zawodowej. | 2,0 | |
3,0 | Umie przygotować projekt operatu szacunkowego z pomocą promotora. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura wskazana dla poszczególnych przedmiotów ujętych w programie kształcenia.