Wydział Budownictwa i Architektury - Inżynieria drogowa
Sylabus przedmiotu Egzamin końcowy:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Inżynieria drogowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauk technicznych | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Egzamin końcowy | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Dróg i Mostów | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Alicja Sołowczuk <Alicja.Solowczuk@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 10,0 | ECTS (formy) | 10,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Uzyskane wszystkie zaliczenia z przedmiotów przewidzianych w planie studiów |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Opanowanie wiedzy z zakresu inżynierii drogowej |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Egzamin z sześciu bloków: Budownictwo drogowe, Skrzyżowania i węzły drogowe, Materiały i nawierzchnie drogowe, Eksploatacja i utrzymanie dróg, Inżynieria drogowa i Geotechnika w drogownictwie | 2 |
2 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w egzaminie | 2 |
A-S-2 | Przygotowanie się do egzaminu końcowego | 298 |
300 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | panel dyskusyjny |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: zdanie egzaminu z sześciu bloków tematycznych |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ID_10A_ID15_W01 Słuchacz studium podyplomowego poznaje podstawową wiedzę z zakresu inżynierii drogowej | ID_10A_W02, ID_10A_W03, ID_10A_W04, ID_10A_W05, ID_10A_W06, ID_10A_W07, ID_10A_W08 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ID_10A_ID15_U01 Nabycie podstawowych umiejętności z inżynierii drogowej w | ID_10A_U04 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ID_10A_ID15_K01 Nabycie podstawowych kompetencji społecznych dotyczących inżynierii dorgowej | ID_10A_K01, ID_10A_K02, ID_10A_K03, ID_10A_K04, ID_10A_K05 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ID_10A_ID15_W01 Słuchacz studium podyplomowego poznaje podstawową wiedzę z zakresu inżynierii drogowej | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz z pomocą prowadzącego potrafi przedstawić podstawowe zagadnienia z zakresu inżynierii drogowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ID_10A_ID15_U01 Nabycie podstawowych umiejętności z inżynierii drogowej w | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz wykazuje się podstawowymi umiejętnościami zdobytymi w czasie studiów podyplomowych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
ID_10A_ID15_K01 Nabycie podstawowych kompetencji społecznych dotyczących inżynierii dorgowej | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz zna zakres posiadanej przez siebie wiedzy i umiejętności; rozumie potrzebę ciągłego rozwoju zawodowego | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- literatura podana na przedmiotach wybranych do egzaminu końcowego (sześć bloków tematycznych)tycznych