Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | PAWiO_1A_S1/D/14B_U01 | posiada umiejętność kreacji detalu wnętrza architektonicznego i bezpośredniego otoczenia w określonym stylu |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | PAWiO_1A_U12 | posiada umiejętność kreacji wnętrza architektonicznego i jego bezpośredniego otoczenia w określonym stylu |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | A1_U21 | posiada doświadczenie w realizowaniu własnych działań artystycznych opartych na zróżnicowanych stylistycznie koncepcjach wynikających ze swobodnego i niezależnego wykorzystywania wyobraźni, intuicji i emocjonalności |
---|
T1A_U15 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U07 | potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi służących do rozwiązania prostego zadania inżynierskiego o charakterze praktycznym, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-1 | Ukształtowanie umiejętności w zakresie projektowania detalu zainspirowanego architekturą stylową. |
---|
Treści programowe | T-P-4 | Współczesna interpretacja detalu starożytnego Rzymu - porządki, malarstwo iluzjonistyczne, mozaiki. |
---|
T-P-13 | Współczesna interpretacja detalu architektury kalsycystycznej. Wpływ wzorników na XIX-wieczną architekturę. |
T-P-2 | Współczesna interpretacja detalu starożytnej Grecji - porządki klasyczne - styl dorycki i joński. |
T-P-6 | Współczesna interpretacja detalu architektury starochrześcijańskiej. |
T-P-11 | Współczesna interpretacja detalu architektury renesansowej - traktaty poświęcone architekturze (Alberti, Palladio, Vignola, Serlio, Scamozzi). |
T-P-14 | Współczesna interpretacja detalu architektury modernistycznej. |
T-P-7 | Współczesna interpretacja detalu architektury romańskiej. |
T-P-1 | Wprowadzenie w treść przedmiotu.
Współczesna interpretacja detalu architektury starożytnego Egiptu. |
T-P-3 | Współczesna interpretacja detalu starożytnej Grecji - porządki klasyczne - styl koryncki, kompozytowy. |
T-P-9 | Współczesna interpretacja detalu architektury gotyckiej - cd. |
T-P-12 | Współczesna interpretacja detalu architektury barokowej. |
T-P-8 | Współczesna interpretacja detalu architektury gotyckiej. |
T-P-5 | Współczesna interpretacja detalu starożytnego Rzymu cd. - na podstawie traktatu o architekturze Witruwiusza. |
T-P-10 | Współczesna interpretacja detalu architektury renesansowej - elementy architektiniczne, ornamenty. |
Metody nauczania | M-1 | Metoda praktyczna, wykonanie rysunków detalu architektonicznego. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena formująca: Ocena za projekty detalu zaispirowanego architekturą stylową wykonanego zgodnie z tematyką ćwiczeń. |
---|
S-2 | Ocena formująca: Ocena końcowa z ćwiczeń na podsatwie średniej oceny uzyskanej z ocen cząstkowych za poszczególne rysunki detalu architektonicznego wykonane zgodnie z tematyką ćwiczeń. |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | posiada w stopniu dostatecznym umiejętność kreacji wnętrza architektonicznego i bezpośredniego otoczenia architektury w określonym stylu |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |