Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IC_1A_O1/06_U01 | Student posiądzie umiejętność wykonania modeli procesów biznesowych, potrzebnych na wstępnym etapie tworzenia projektów systemów informatycznych |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IC_1A_U01 | Ma umiejętność wykrywania związków i zależności w procesach zachodzących w systemach rzeczywistych i tworzenia modeli komputerowych |
---|
IC_1A_U03 | Opracowywania dokumentacji związanej z procesem projektowania, wdrażania, integrowania i testowania systemów informatycznych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_U02 | potrafi porozumiewać się przy użyciu różnych technik w środowisku zawodowym oraz w innych środowiskach |
---|
T1A_U03 | potrafi przygotować w języku polskim i języku obcym, uznawanym za podstawowy dla dziedzin nauki i dyscyplin naukowych właściwych dla studiowanego kierunku studiów, dobrze udokumentowane opracowanie problemów z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U04 | potrafi przygotować i przedstawić w języku polskim i języku obcym prezentację ustną, dotyczącą szczegółowych zagadnień z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T1A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
T1A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
T1A_U13 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T1A_U14 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
T1A_U16 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować oraz zrealizować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_U01 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
---|
InzA_U02 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich metody analityczne, symulacyjne oraz eksperymentalne |
InzA_U03 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - dostrzegać ich aspekty systemowe i pozatechniczne |
InzA_U05 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
InzA_U06 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację prostych zadań inżynierskich o charakterze praktycznym, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów |
InzA_U08 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją - zaprojektować proste urządzenie, obiekt, system lub proces, typowe dla studiowanego kierunku studiów, używając właściwych metod, technik i narzędzi |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność wykorzystania modeli procesów biznesowych do usprawnienia organizacji oraz zarządzania procesami. |
---|
Treści programowe | T-L-1 | Ćwiczenia laboratoryjne odpowiadające kolejnym tematom wykładów. |
---|
Metody nauczania | M-1 | Ćwiczenia z oprogramowaniem specjalistycznym |
---|
Sposób oceny | S-3 | Ocena formująca: Merytoryczna ocena umiejętności modelowania procesów |
---|
S-4 | Ocena podsumowująca: Ocena zdolności do dokumentowania procesu i tworzenia modelu w postaci zwartego projektu |
S-1 | Ocena formująca: Ćwiczenia laboratoryjne oraz końcowa praca w domu nad finalizacją modelu wybranego procesu biznesowego |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | Poniżej poziomu wymaganego na 3.0 |
3,0 | Umie przeprowadzić podstawową analizę procesu biznesowego oraz wykonania podstawowych diagramów UML |
3,5 | Umie określić zastosowania tworzonego modelu oraz uczestników modelowanego procesu |
4,0 | Umie przeprowadzić rozbudowaną analizę procesu biznesowego |
4,5 | Umie wykonać dokumentację procesów biznesowych |
5,0 | Umie zastosować utworzony model do analizy możiwości usprawnienia procesu |