Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | ENE_1A_B13U_W01 | Student zna podstawowe definicje i twierdzenia omawiane w ramach przedmiotu. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | ENE_1A_W02 | Ma wiedzę w zakresie matematyki na poziomie wyższym niezbędnym do ilościowego opisu i analizy problemów oraz rozwiązywania prostych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T1A_W01 | ma wiedzę z zakresu matematyki, fizyki, chemii i innych obszarów właściwych dla studiowanego kierunku studiów przydatną do formułowania i rozwiązywania prostych zadań z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
T1A_W03 | ma uporządkowaną, podbudowaną teoretycznie wiedzę ogólną obejmującą kluczowe zagadnienia z zakresu studiowanego kierunku studiów |
T1A_W07 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W02 | zna podstawowe metody, techniki, narzędzia i materiały stosowane przy rozwiązywaniu prostych zadań inżynierskich z zakresu studiowanego kierunku studiów |
---|
Cel przedmiotu | C-1 | Zdobycie przez studenta wiedzy i umiejętności w zakresie omawianych treści programowych, niezbędnych do dalszego kształcenia na kierunkach technicznych oraz do korzystania z metod matematycznych do opisu procesów fizycznych i ekonomicznych. |
---|
Treści programowe | T-A-6 | Przekształcanie wyrażeń algebraicznych i wymiernych. |
---|
T-A-5 | Wielomiany: twierdzenie Bezout, rozwiązywanie równań i nierówności algebraicznych. |
T-A-1 | Trygonometria: funkcje trygonometryczne, twierdzenie sinusów, twierdzenie cosinusów, tożsamości trygonometryczne, równania i nierówności trygonometryczne. |
T-A-7 | Funkcje i równania wykładnicze i logarytmiczne. |
T-A-2 | Twierdzenie Talesa. |
T-A-3 | Pola i obwody figur płaskich. |
T-A-4 | Pola powierzchni i objętości brył przestrzennych. |
Metody nauczania | M-1 | Ćwiczenia audytoryjne, dyskusja, metody problemowe z użyciem dostępnego na zajęciach sprzętu i oprogramowania. |
---|
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Sprawdziany zaliczające ćwiczenia audytoryjne oraz poprawy sprawdzianów. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student zna podstawowe definicje i twierdzenia omawiane w ramach przedmiotu. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |