Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | IM_2A_TMM/02_U01 | Posiada umiejętnośc doboru parametrów technologicznych i techniki wytwarzania do zastosowań |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | IM_2A_U07 | Potrafi oceniać i porównać wyrób ze względu na zadane kryteria użytkowe z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych |
---|
IM_2A_U06 | Potrafi wykorzystać poznane metody i modele matematyczne - w razie potrzeby odpowiednio je modyfikując – do analizy, projektowania i optymalizacji materiałów i/lub procesów technologicznych i/lub wyrobów |
IM_2A_U08 | Potrafi zaplanować oraz przeprowadzić symulację i pomiary właściwości materiałów i/lub procesów technologicznych i/lub wyrobów |
IM_2A_U11 | Potrafi projektować wyrób z uwzględnieniem zadanych kryteriów użytkowych oraz z uwzględnieniem aspektów pozatechnicznych |
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | T2A_U07 | potrafi posługiwać się technikami informacyjno-komunikacyjnymi właściwymi do realizacji zadań typowych dla działalności inżynierskiej |
---|
T2A_U08 | potrafi planować i przeprowadzać eksperymenty, w tym pomiary i symulacje komputerowe, interpretować uzyskane wyniki i wyciągać wnioski |
T2A_U09 | potrafi wykorzystać do formułowania i rozwiązywania zadań inżynierskich i prostych problemów badawczych metody analityczne, symulacyjne i eksperymentalne |
T2A_U10 | potrafi - przy formułowaniu i rozwiązywaniu zadań inżynierskich - integrować wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów oraz zastosować podejście systemowe, uwzględniające także aspekty pozatechniczne |
T2A_U11 | potrafi formułować i testować hipotezy związane z problemami inżynierskimi i prostymi problemami badawczymi |
T2A_U12 | potrafi ocenić przydatność i możliwość wykorzystania nowych osiągnięć (technik i technologii) w zakresie studiowanego kierunku studiów |
T2A_U14 | potrafi dokonać wstępnej analizy ekonomicznej podejmowanych działali inżynierskich |
T2A_U15 | potrafi dokonać krytycznej analizy sposobu funkcjonowania i ocenić - zwłaszcza w powiązaniu ze studiowanym kierunkiem studiów - istniejące rozwiązania techniczne, w szczególności urządzenia, obiekty, systemy, procesy, usługi |
T2A_U16 | potrafi zaproponować ulepszenia (usprawnienia) istniejących rozwiązań technicznych |
T2A_U17 | potrafi dokonać identyfikacji i sformułować specyfikację złożonych zadań inżynierskich, charakterystycznych dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadań nietypowych, uwzględniając ich aspekty pozatechniczne |
T2A_U18 | potrafi ocenić przydatność metod i narzędzi służących do rozwiązania zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla studiowanego kierunku studiów, w tym dostrzec ograniczenia tych metod i narzędzi; potrafi - stosując także koncepcyjnie nowe metody - rozwiązywać złożone zadania inżynierskie, charakterystyczne dla studiowanego kierunku studiów, w tym zadania nietypowe oraz zadania zawierające komponent badawczy |
T2A_U19 | potrafi - zgodnie z zadaną specyfikacją, uwzględniającą aspekty pozatechniczne - zaprojektować złożone urządzenie, obiekt, system lub proces, związane z zakresem studiowanego kierunku studiów, oraz zrealizować ten projekt - co najmniej w części - używając właściwych metod, technik i narzędzi, w tym przystosowując do tego celu istniejące lub opracowując nowe narzędzia |
Cel przedmiotu | C-2 | Przekazanie zaawansowanej wiedzy z zakresu doboru technik wytwarzania do określonych zastosowań |
---|
C-4 | Ukształtowanie umiejętności w zakresie doboru parametrów technologicznych zaawansowanych techni wytwarzania |
Treści programowe | T-L-2 | Techniki spawalnicze |
---|
T-W-3 | obróbka cieplna materiałów metalicznych |
T-L-3 | Obróbka cieplna |
T-W-4 | Obróbka cieplno-chemiczna |
T-L-4 | Obróbka cieplno-chemiczna |
T-L-1 | Obróbka ubytkowa |
T-W-1 | Obróbka ubytkowa materiałów metalicznych |
T-W-2 | Techniki spawalnicze lączenia materiałów metalicznych |
Metody nauczania | M-2 | dyskusja dydaktyczna związana z wykładem |
---|
M-3 | ćwiczenia laboratoryjne |
M-1 | wykład informacyjny, opis, objaśnienie lub wyjaśnienie |
Sposób oceny | S-2 | Ocena formująca: zaliczenie pisemne |
---|
S-3 | Ocena formująca: Sprawozdanie |
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Potrafi zidentyfikowac parametry technologiczne istonte dla danej techniki wytwarzania i określić jej znaczenie z punktu widzenia doboru techniki do zastosowań |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |