Pole | KOD | Znaczenie kodu |
---|
Zamierzone efekty kształcenia | OZE_1A_O10-2_W01 | Posiada wiedzę związaną z planowaniem, działaniem przydatną do rozpoznawania rozwiązań w komunikacji społecznej do formowania relacji w określonej społeczności. |
---|
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | OZE_1A_W23 | ma wiedzę w zakresie ekonomiki oraz zasad tworzenia i prowadzenia działalności gospodarczej, w tym również w zakresie produkcji rolniczej ukierunkowanej na produkcję biosurowców energetycznych, obejmującą między innymi analizę ekonomiczną podmiotu wraz z elementami rachunku kosztów dla inżynierów (majątek i kapitał przedsiębiorstwa, przychody, koszty i rachunek wyników, normowanie i kosztorysowanie robót, metody kalkulacji i struktura kosztów produkcji, kategorie produkcji i nakładów, amortyzacja), formy indywidualnej przedsiębiorczości i zasady ich tworzenia, wymogi związane z prowadzeniem działalności gospodarczej, podmioty gospodarcze występujące w rolnictwie, planowanie inwestycji, przydatną do:
1) prowadzenia indywidualnej działalności gospodarczej w obszarze odnawialnych źródeł energii,
2) projektowania i oceny ekonomicznej procesów produkcyjnych; |
---|
Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | R1A_W02 | ma podstawową wiedzę ekonomiczną, prawną i społeczną dostosowaną do studiowanego kierunku studiów |
---|
R1A_W07 | ma podstawową wiedzę na temat stanu i czynników determinujących funkcjonowanie i rozwój obszarów wiejskich |
R1A_W09 | zna ogólne zasady tworzenia i rozwoju form indywidualnej przedsiębiorczości, wykorzystującej wiedzę z zakresu dziedzin nauki i dyscyplin naukowych, właściwych dla studiowanego kierunku studiów |
Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | InzA_W03 | ma podstawową wiedzę niezbędną do rozumienia społecznych, ekonomicznych, prawnych i innych uwarunkowań działalności inżynierskiej |
---|
InzA_W04 | ma podstawową wiedzę dotyczącą zarządzania, w tym zarządzania jakością, i prowadzenia działalności gospodarczej |
Cel przedmiotu | C-2 | Umiejętność rozpoznawania zróżnicowanych rozwiązań przekazu informacji o misji i działalności przedsiębiorstwa. |
---|
C-1 | Poznanie podstawowych form oraz czynników wpływających na dobór metody komunikowania. |
Treści programowe | T-W-5 | Internet jako medium w biznesie i edukacji - poczta elektroniczna, videokonferencje, strony internetowe, e-learning. |
---|
T-W-6 | Komunikatory, bramki sms, portale i serwisy społecznościowe. |
T-W-7 | Kontakty z prasą - lista, zestawy informacji, konferencja prasowa. |
T-W-9 | Aktywne firmowe serwisy informacyjne. Działania niestandardowe - sponsoring, kreatywne obecności stałe,marketing wirusowy. |
T-W-3 | Planowanie działania w public relations - badania socjologiczne, badania psychologiczne, wskazywanie audytoriów. oceny, pomiar. Media - komunikacja wewnątrz instytucjonalna, media dla zbiorowości zewnętrznych. |
T-W-4 | Okazje specjalne - imprezy specjalne,imprezy okolicznościowe, bankiety. Budowanie postaw specjalisty public relations (kontakty z dziennikarzami). |
T-W-8 | Kształtowanie wizerunku firmy - audyt komunikacyjny, reputacja produktu, stosunki ze społecznością, zarządzanie reputacją. |
T-W-2 | Etyka i prawo a public relations. Komunikowanie - środki, formy, siła perswazji, siła mediów. |
T-W-1 | Podstawy public relations. Zarządzanie public relations. |
T-A-3 | Sposób działania konsultanta PR w przypadku opanowania publicznej paniki. |
T-A-4 | Metafory w rozmowie. |
T-A-6 | Rodzaje loobingu. |
T-A-1 | Pisanie informacji prasowych. |
T-A-2 | Korzystanie przez pracodawcę z portali społecznoścciowych. |
T-A-5 | Lobbing a media. |
T-A-7 | Public Affairs. |
Metody nauczania | M-1 | Metody podające - wykład informacyjny. |
---|
M-2 | Metoday aktywizujące - dyskusja dydaktyczna panelowa. |
Sposób oceny | S-1 | Ocena podsumowująca: Zaliczenie pisemne. |
---|
Kryteria oceny | Ocena | Kryterium oceny |
---|
2,0 | |
3,0 | Student posiada podstawową wiedzę związaną z planowaniem, działaniem przydatną do rozpoznawania rozwiązań w komunikacji społecznej do formowania relacji w określonej społeczności. |
3,5 | |
4,0 | |
4,5 | |
5,0 | |