Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S2)
Sylabus przedmiotu Przygotowanie międzynarodowych projektów badawczych:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauk technicznych, studiów inżynierskich | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Przygotowanie międzynarodowych projektów badawczych | ||
Specjalność | Nanotechnologie i biznes | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Ewa Mijowska <Ewa.Borowiak-Palen@zut.edu.pl>, Antoni Morawski <Antoni.Morawski@zut.edu.pl>, Rafal Pelka <Rafal.Pelka@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomosc podstaw technologii chemicznej w zakresie studiów I stopnia |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Student poznaje rodzaje międzynarodowych projektów badawczych i sposoby przygotowania wniosków aplikacyjnych |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Rodzaje projektów międzynarodowych i możliwości uczestnictwa | 10 |
T-W-2 | Definiowanie tematyki projektów | 5 |
T-W-3 | Formowanie konsorcjum | 5 |
T-W-4 | Przygotowywanie wniosków aplikacyjnych | 10 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Uczestnictwo w wykladach | 30 |
A-W-2 | Przygotowanie aplikacji | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Wykład konwersatoryjny |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: ocena pracy własnej |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D10-04_W01 Student potrafi łączyć wiedzę w zakresie technologii chemicznej z jej pozatechnicznymi aspektami | TCH_2A_W14 | T2A_W08, T2A_W09, T2A_W11 | InzA2_W03, InzA2_W04 | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D10-04_U01 Student potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do przygotowania projektowych wniosków aplikacyjnych | TCH_2A_U02 | T2A_U01 | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
TCH_2A_D10-04_K01 Student potrafi myśleć i działa w sposób kreatywny i przedsiębiorczy. Jest w stanie przedstwić pomysł na badania i opisać go. | TCH_2A_K01 | T2A_K02, T2A_K06 | InzA2_K01, InzA2_K02 | C-1 | T-W-2, T-W-4 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D10-04_W01 Student potrafi łączyć wiedzę w zakresie technologii chemicznej z jej pozatechnicznymi aspektami | 2,0 | |
3,0 | Student opanował w wystarczającym stopniu zasady wypełniania wniosków aplikacyjnych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D10-04_U01 Student potrafi wykorzystać posiadaną wiedzę do przygotowania projektowych wniosków aplikacyjnych | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi w zadowalającym stopniu przygotować projektowy wniosek aplikacyjny | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCH_2A_D10-04_K01 Student potrafi myśleć i działa w sposób kreatywny i przedsiębiorczy. Jest w stanie przedstwić pomysł na badania i opisać go. | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi w zadowalającym stopniu sformułować tematykę badań i przygotować wniosek aplikacyjny. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- MNiSW, NCN, NCBiR, Cordis, Strony www instytucji, 2011