Wydział Biotechnologii i Hodowli Zwierząt - Zootechnika (S3)
Sylabus przedmiotu Prowadzenie zajęć dydaktycznych lub uczestniczenie w ich prowadzeniu:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Zootechnika | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Prowadzenie zajęć dydaktycznych lub uczestniczenie w ich prowadzeniu | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Fizjologii, Cytobiologii i Proteomiki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Wiesław Skrzypczak <Wieslaw.Skrzypczak@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 4,0 | ECTS (formy) | 4,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|---|---|---|---|---|---|
praktyki | PR | 1 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 2 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 3 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 4 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 5 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 6 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 7 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
praktyki | PR | 8 | 15 | 0,5 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Znajomość tematyki prowadzonych zajęc dydaktycznych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Nabycie umiejętności praktycznych projektowania zajęć dydaktycznych |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęziach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęziach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęciach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęciach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęciach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęciach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęciach. | 5 |
15 | ||
praktyki | ||
T-PR-1 | Przygotowanie i orgaznizacja zajęć | 5 |
T-PR-2 | Metody weryfikacji nabytej wiedzy | 5 |
T-PR-3 | Inspirowanie do aktywności indywidualnej i zespołowej na zajęciach. | 5 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 | ||
praktyki | ||
A-PR-1 | Prowadzenie zajęć | 15 |
15 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Praktyczne zdobywanie doświadczenia w pracy dydaktycznej |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Ocena prowadzenia zajęc dydaktycznych przez opikuna naukowego |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZoD_3A_D-S-A-24_W01 Wykazuje znajomość wiedzy pedagogicznej dotyczącej szczególnie pracy ze studentem, kształtowaniem jego osobowości oraz z samodoskonaleniem zawodowym. | ZoD_3-_W01 | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
ZoD_3A_D-S-A-24_K01 Wykazuje kompetencje twórczego i inspirującego przekazywania wiedzy i umiejętności. | ZoD_3-_K01 | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- Kunowski S., Podstawy współczesnej pedagogiki, Wydawnictwo Salezjańskie, Warszawa, 2007