Wydział Ekonomiczny - Konsulting ekonomiczno-środowiskowy
Sylabus przedmiotu Wyjazd studyjny:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Konsulting ekonomiczno-środowiskowy | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauki społeczne | ||
Profil | |||
Moduł | Obszary wiejskie w Unii Europejskiej | ||
Przedmiot | Wyjazd studyjny | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Nieruchomości, Agrobiznesu i Ekonomii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Aneta Zaremba <Aneta.Zaremba@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Podstatwowa wiedza z zakresu ekonomii, ekologii i ekonomiki rolnictwa. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie Studentów z praktycznymi aspektami funkcjonowania wybranych obiektów. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
zajęcia terenowe | ||
T-T-1 | Uczestnictwo w zajęciach terenowych. | 10 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
zajęcia terenowe | ||
A-T-1 | Udział w zajeciach. | 10 |
A-T-2 | Dyskusja i omówienie prezentowancyh zagadnień. | 10 |
A-T-3 | Praktyczna analiza istoty działalności prezentowanch obiektów. | 10 |
A-T-4 | Charakterystyka specyfiki działalnosci rolniczej. | 10 |
A-T-5 | Podsumowanie wraz z dyskusją. | 10 |
50 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Pokaz. Cwiczenia przedmiotowe. Dyskusja aktywizująca. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Praca zespołowa nad projektem. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
KES_10-_C12_W01 Student ma pogłebioną wiedzę prawno - organizacyjna z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich. | — | — | C-1 | T-T-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
KES_10-_C12_U01 Student potrafi prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią. | — | — | C-1 | T-T-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
KES_10-_C12_K01 Student świadomy znaczenia racjonalnego gospodarowania przestrzenią rolniczą oraz możliwości i zasadności podejmowanych decyzji w zakresie finansowania działalności ze srodków UE. | — | — | C-1 | T-T-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
KES_10-_C12_W01 Student ma pogłebioną wiedzę prawno - organizacyjna z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich. | 2,0 | |
3,0 | Srudent ma minimalną wiedzę prawno - organizacyjną z zakresu gospodarowania na obszarach wiejskich. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
KES_10-_C12_U01 Student potrafi prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią. | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi w stopniu dostateczym prowadzić różne formy działalności gospodarczej przestrzegając procedur obowiązujących w gospodarce ziemią. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
KES_10-_C12_K01 Student świadomy znaczenia racjonalnego gospodarowania przestrzenią rolniczą oraz możliwości i zasadności podejmowanych decyzji w zakresie finansowania działalności ze srodków UE. | 2,0 | |
3,0 | Słuchacz był obecny podczas wyjazdu studyknego. W stopniu minimalnym brał udział w dyskusji. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |