Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Informatyki - Informatyka (S1)

Sylabus przedmiotu Systemy i platformy biznesu elektronicznego:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Informatyka
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów nauki techniczne, studia inżynierskie
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Systemy i platformy biznesu elektronicznego
Specjalność systemy komputerowe i oprogramowanie
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Systemów Informacyjnych
Nauczyciel odpowiedzialny Mateusz Piwowarski <Mateusz.Piwowarski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 10 Grupa obieralna 9

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
laboratoriaL7 30 1,00,50zaliczenie
wykładyW7 15 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Podstawy projektowania, podstawy tworzenia serwisów WWW

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Nabycie przez studentów podstaw teoretycznych funkcjonowania i budowy platform i systemów biznesu elektronicznego (handel elektroniczny, CMS, platformy e-learningu)
C-2Nabycie praktycznych umiejetnosci projektowania i realizacji platform i systemów biznesu elektronicznego (handel elektroniczny, CMS, platformy e-learningu)

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform handlu elektronicznego2
T-L-2Projekt i realizacja przykładowego sklepu internetowego8
T-L-3Analiza funkcjonalnosci systemów zarzadzania trescia2
T-L-4Projekt i realizacja serwisu internetowego w oparciu o wybrany CMS8
T-L-5Analiza funkcjonalnosci systemów do nauczania zdalnego2
T-L-6Projekt i realizacja platformy e-learningowej wraz z przykładowymi zasobami dydaktycznymi8
30
wykłady
T-W-1Systemy handlu elektronicznego2
T-W-2Platformy B2B i systemy płatnosci2
T-W-3Systemy zarzadzania trescia serwisów internetowych2
T-W-4Funkcjonalnosc wybranych CMS-ów4
T-W-5Platformy nauczania zdalnego2
T-W-6Aspekty inzynierskie kształcenia na odległosc2
T-W-7Zaliczenie wykładów1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Uczestnictwo w zajeciach30
A-L-2Udział w konsultacjach i zaliczeniu formy zajec1
31
wykłady
A-W-1Udział w wykładach15
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu (praca własna studenta)5
A-W-3Przygotowanie sie do zaliczenia wykładów (praca własna studenta)5
A-W-4Udział w konsultacjach i zaliczeniu5
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Cwiczenia laboratoryjne

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie czesci teoretycznej
S-2Ocena formująca: Ocena poprawnosci wykonywania przykładowych systemów i platform biznesu elektronicznego

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
I_1A_O9/08_W01
Student potrafi omówic budowe, funkcjonalnosc platform handlu elektronicznego, systemów zarzadzania trescia, platform naczania zdalnego oraz orientowac sie w rynku dostepnych systemów
I_1A_W06, I_1A_W16, I_1A_W23C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
I_1A_O9/08_U01
Student potrafi wykonac projekt oraz praktycznie zrealizowac sklep internetowy, serwis internetowy o zadanej funkcjonalnosci w oparciu o wybrany system CMS oraz postawic platforme elearningowa na wybranym systemie
I_1A_U09, I_1A_U06, I_1A_U12, I_1A_U14C-2T-L-6, T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5M-2S-2

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
I_1A_O9/08_K01
Student ma swiadomosc znaczenia wykonania dobrego projektu oraz prototypów systemów internetowych (sklep internetowy, serwis WWW, platforma e-learningowa) w kontekscie zespołowego tworzenia rozbudowanych witryn internetowych
I_1A_K07, I_1A_K03C-1, C-2T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-L-6, T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5M-1, M-2S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
I_1A_O9/08_W01
Student potrafi omówic budowe, funkcjonalnosc platform handlu elektronicznego, systemów zarzadzania trescia, platform naczania zdalnego oraz orientowac sie w rynku dostepnych systemów
2,0Student nie zna podstawowych pojec zwiazanych z systemami i platformami biznesu elektronicznego, nie zna głównych systemów w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, nie zna funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
3,0Student ogólnie orientuje sie w pojeciach zwiazanych z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna ogólnie główne systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna podstawowe funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
3,5Student orientuje sie w pojeciach zwiazanych z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna główne systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna podstawowe funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
4,0Student posługuje sie w pojeciami zwiazanymi z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna szczegółowo wybrane funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
4,5Student posługuje sie w pojeciami zwiazanymi z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna szczegółowo wybrane funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego, zna zasady projektowania i realizacji systemów internetowych
5,0Student posługuje sie w pojeciami zwiazanymi z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna szczegółowo funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego, zna zasady projektowania i realizacji systemów internetowych, potrafi dobierac i uzasadniac dobór konkretnych rozwiazan do oczekiwanych celów biznesowych

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
I_1A_O9/08_U01
Student potrafi wykonac projekt oraz praktycznie zrealizowac sklep internetowy, serwis internetowy o zadanej funkcjonalnosci w oparciu o wybrany system CMS oraz postawic platforme elearningowa na wybranym systemie
2,0Student nie zrealizował wszystkich zadan zwiazanych z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy elearningowej
3,0Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, ale funkcjonalnosc tych rozwiazan jest niewielka
3,5Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan jest wystarczajaca
4,0Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan została wzbogacona o dodatkowe rozszerzenia
4,5Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan została wzbogacona o dodatkowe rozszerzenia, które zostały całkowicie dostosowane do aktualnych potrzeb
5,0Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan została wzbogacona o dodatkowe rozszerzenia, które zostały całkowicie dostosowane do aktualnych potrzeb, wypełnienie zasobami serwisów zostało zrealizowane w sposób ponad przecietny

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
I_1A_O9/08_K01
Student ma swiadomosc znaczenia wykonania dobrego projektu oraz prototypów systemów internetowych (sklep internetowy, serwis WWW, platforma e-learningowa) w kontekscie zespołowego tworzenia rozbudowanych witryn internetowych
2,0Student nie rozumie znaczenia wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych
3,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, ale na bardzo duzym poziomie ogólnosci
3,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi ogólnie uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu
4,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu
4,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów
5,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów, ma swiadomosc potrzeb monitorowania i koordynacji postepów prac projektowych, wykonawczych w zespole i tworzenia dokumentacji projektowej

Literatura podstawowa

  1. Ric Shreves, Joomla! Biblia, Helion, Gliwice, 2013, II
  2. Thord Daniel Hedengren, Podrecznik WordPressa, Smashing Magazine, Helion, Gliwice, 2013
  3. Piotr Brzózka, Moodle dla nauczycieli i trenerów. Zaplanuj, stwórz i rozwijaj platforme e-learningowa, Helion, Gliwice, 2011
  4. Piotr Karwatka, Technologia w e-commerce. Teoria i praktyka. Poradnik menedzera, Helion, Gliwice, 2013

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform handlu elektronicznego2
T-L-2Projekt i realizacja przykładowego sklepu internetowego8
T-L-3Analiza funkcjonalnosci systemów zarzadzania trescia2
T-L-4Projekt i realizacja serwisu internetowego w oparciu o wybrany CMS8
T-L-5Analiza funkcjonalnosci systemów do nauczania zdalnego2
T-L-6Projekt i realizacja platformy e-learningowej wraz z przykładowymi zasobami dydaktycznymi8
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Systemy handlu elektronicznego2
T-W-2Platformy B2B i systemy płatnosci2
T-W-3Systemy zarzadzania trescia serwisów internetowych2
T-W-4Funkcjonalnosc wybranych CMS-ów4
T-W-5Platformy nauczania zdalnego2
T-W-6Aspekty inzynierskie kształcenia na odległosc2
T-W-7Zaliczenie wykładów1
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Uczestnictwo w zajeciach30
A-L-2Udział w konsultacjach i zaliczeniu formy zajec1
31
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Udział w wykładach15
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu (praca własna studenta)5
A-W-3Przygotowanie sie do zaliczenia wykładów (praca własna studenta)5
A-W-4Udział w konsultacjach i zaliczeniu5
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaI_1A_O9/08_W01Student potrafi omówic budowe, funkcjonalnosc platform handlu elektronicznego, systemów zarzadzania trescia, platform naczania zdalnego oraz orientowac sie w rynku dostepnych systemów
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówI_1A_W06zna wybrane języki i techniki programowania, podstawowe techniki projektowania i wytwarzania aplikacji oraz systemów informatycznych
I_1A_W16ma wiedzę dotyczącą możliwości zastosowania informatyki w różnych dziedzinach aktywności ludzkiej (np. w przemyśle, zarządzaniu i medycynie)
I_1A_W23ma wiedzę w zakresie systemów internetowych
Cel przedmiotuC-1Nabycie przez studentów podstaw teoretycznych funkcjonowania i budowy platform i systemów biznesu elektronicznego (handel elektroniczny, CMS, platformy e-learningu)
Treści programoweT-W-1Systemy handlu elektronicznego
T-W-2Platformy B2B i systemy płatnosci
T-W-3Systemy zarzadzania trescia serwisów internetowych
T-W-4Funkcjonalnosc wybranych CMS-ów
T-W-5Platformy nauczania zdalnego
T-W-6Aspekty inzynierskie kształcenia na odległosc
T-W-7Zaliczenie wykładów
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie czesci teoretycznej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie zna podstawowych pojec zwiazanych z systemami i platformami biznesu elektronicznego, nie zna głównych systemów w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, nie zna funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
3,0Student ogólnie orientuje sie w pojeciach zwiazanych z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna ogólnie główne systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna podstawowe funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
3,5Student orientuje sie w pojeciach zwiazanych z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna główne systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna podstawowe funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
4,0Student posługuje sie w pojeciami zwiazanymi z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna szczegółowo wybrane funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego
4,5Student posługuje sie w pojeciami zwiazanymi z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna szczegółowo wybrane funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego, zna zasady projektowania i realizacji systemów internetowych
5,0Student posługuje sie w pojeciami zwiazanymi z systemami i platformami biznesu elektronicznego, zna systemy w oparciu, o które mozna tworzyc systemy internetowe, zna szczegółowo funkcjonalnosci systemów i platform biznesu elektronicznego, zna zasady projektowania i realizacji systemów internetowych, potrafi dobierac i uzasadniac dobór konkretnych rozwiazan do oczekiwanych celów biznesowych
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaI_1A_O9/08_U01Student potrafi wykonac projekt oraz praktycznie zrealizowac sklep internetowy, serwis internetowy o zadanej funkcjonalnosci w oparciu o wybrany system CMS oraz postawic platforme elearningowa na wybranym systemie
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówI_1A_U09potrafi projektować i wytwarzać proste systemy internetowe
I_1A_U06umie na poziomie podstawowym konfigurować systemy komputerowe
I_1A_U12umie praktycznie zastosować technologie informatyczne w organizacjach, ze szczególnym uwzględnieniem biznesu
I_1A_U14ma umiejętność tworzenia interfejsów użytkownika oraz wykorzystania różnych sposobów komunikacji z systemami komputerowymi
Cel przedmiotuC-2Nabycie praktycznych umiejetnosci projektowania i realizacji platform i systemów biznesu elektronicznego (handel elektroniczny, CMS, platformy e-learningu)
Treści programoweT-L-6Projekt i realizacja platformy e-learningowej wraz z przykładowymi zasobami dydaktycznymi
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform handlu elektronicznego
T-L-2Projekt i realizacja przykładowego sklepu internetowego
T-L-3Analiza funkcjonalnosci systemów zarzadzania trescia
T-L-4Projekt i realizacja serwisu internetowego w oparciu o wybrany CMS
T-L-5Analiza funkcjonalnosci systemów do nauczania zdalnego
Metody nauczaniaM-2Cwiczenia laboratoryjne
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Ocena poprawnosci wykonywania przykładowych systemów i platform biznesu elektronicznego
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie zrealizował wszystkich zadan zwiazanych z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy elearningowej
3,0Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, ale funkcjonalnosc tych rozwiazan jest niewielka
3,5Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan jest wystarczajaca
4,0Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan została wzbogacona o dodatkowe rozszerzenia
4,5Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan została wzbogacona o dodatkowe rozszerzenia, które zostały całkowicie dostosowane do aktualnych potrzeb
5,0Student zrealizował zadania zwiazane z wykonaniem sklepu internetowego, serwisu WWW oraz platformy e-learningowej, funkcjonalnosc tych rozwiazan została wzbogacona o dodatkowe rozszerzenia, które zostały całkowicie dostosowane do aktualnych potrzeb, wypełnienie zasobami serwisów zostało zrealizowane w sposób ponad przecietny
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaI_1A_O9/08_K01Student ma swiadomosc znaczenia wykonania dobrego projektu oraz prototypów systemów internetowych (sklep internetowy, serwis WWW, platforma e-learningowa) w kontekscie zespołowego tworzenia rozbudowanych witryn internetowych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówI_1A_K07rozumie społeczny i zawodowy kontekst informatyki oraz związanych z nim aspektów prawnych i etycznych
I_1A_K03ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania
Cel przedmiotuC-1Nabycie przez studentów podstaw teoretycznych funkcjonowania i budowy platform i systemów biznesu elektronicznego (handel elektroniczny, CMS, platformy e-learningu)
C-2Nabycie praktycznych umiejetnosci projektowania i realizacji platform i systemów biznesu elektronicznego (handel elektroniczny, CMS, platformy e-learningu)
Treści programoweT-W-1Systemy handlu elektronicznego
T-W-2Platformy B2B i systemy płatnosci
T-W-3Systemy zarzadzania trescia serwisów internetowych
T-W-4Funkcjonalnosc wybranych CMS-ów
T-W-5Platformy nauczania zdalnego
T-W-6Aspekty inzynierskie kształcenia na odległosc
T-W-7Zaliczenie wykładów
T-L-6Projekt i realizacja platformy e-learningowej wraz z przykładowymi zasobami dydaktycznymi
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform handlu elektronicznego
T-L-2Projekt i realizacja przykładowego sklepu internetowego
T-L-3Analiza funkcjonalnosci systemów zarzadzania trescia
T-L-4Projekt i realizacja serwisu internetowego w oparciu o wybrany CMS
T-L-5Analiza funkcjonalnosci systemów do nauczania zdalnego
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
M-2Cwiczenia laboratoryjne
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie czesci teoretycznej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie rozumie znaczenia wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych
3,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, ale na bardzo duzym poziomie ogólnosci
3,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi ogólnie uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu
4,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu
4,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów
5,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji serwisu WWW opartego na platformie handlu elektronicznego, systemie CMS, platformie e-learningowej, w kontekscie zespołowego tworzenia witryn internetowych, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji serwisu, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów, ma swiadomosc potrzeb monitorowania i koordynacji postepów prac projektowych, wykonawczych w zespole i tworzenia dokumentacji projektowej