Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Informatyki - Inżynieria cyfryzacji (S1)

Sylabus przedmiotu Inżynieria zdalnego nauczania:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Inżynieria cyfryzacji
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta inżynier
Obszary studiów nauki techniczne, studia inżynierskie
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot Inżynieria zdalnego nauczania
Specjalność Zastosowania informatyki
Jednostka prowadząca Katedra Inżynierii Systemów Informacyjnych
Nauczyciel odpowiedzialny Mateusz Piwowarski <Mateusz.Piwowarski@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 4,0 ECTS (formy) 4,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny 4 Grupa obieralna 6

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW5 15 2,00,50zaliczenie
laboratoriaL5 30 2,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Podstawy tworzenia serwisów internetowych

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Nabycie przez studentów wiedzy teoretycznej z zakresu e-learningu, platform e-learningowych, narzedzi projektowania kursów e-learningowych
C-2Nabycie przez studentów umiejetnosci przygotowania platformy e-learningowej oraz projektowania i realizacji kursów elearningowych

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
laboratoria
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform e-learningowych4
T-L-2Ustalenie tematyki kursu oraz dobór narzedzi informatycznych do realizacji e-learningu2
T-L-3Instalacja i konfiguracja platformy e-learningowej2
T-L-4Dostosowanie funkcjonalnosci platformy do potrzeb uzytkowników6
T-L-5Tworzenie struktury kursu oraz jego składowych2
T-L-6Opracowanie scenariusza kursu e-learningowego2
T-L-7Opracowanie kursu w wybranych narzedziach informatycznych6
T-L-8Udostepnienie kursu na platformie e-learningowej2
T-L-9Zarzadzanie uzytkownikami, dostosowanie usług platformy e-learningowej2
T-L-10Zaliczenie zajec laboratoryjnych2
30
wykłady
T-W-1Nauczanie zdalne - zagadnienia wstepne2
T-W-2Metodyka kursów e-learningowych2
T-W-3Systemy informatyczne wspomagajace e-learning2
T-W-4Funkcjonalnosc platformy e-learningowej2
T-W-5Informatyczne narzedzia do tworzenia kursów e-learningowych2
T-W-6Usługi procesu e-nauczania2
T-W-7Wdrazanie rozwiazan z zakresu nauczania zdalnego2
T-W-8Zaliczenie wykładów1
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
laboratoria
A-L-1Uczestnictwo w zajeciach30
A-L-2Przygotowanie do zajec laboratoryjnych (praca własna studenta)15
A-L-3Realizacja sprawozdania z zajec (praca studentów w grupach)10
A-L-4Udział w konsultacjach i zaliczeniu formy zajec5
60
wykłady
A-W-1Uczestnictwo w zajeciach15
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu (praca własna studenta)20
A-W-3Przygotowanie sie do zaliczenia wykładów (praca własna studenta)20
A-W-4Udział w konsultacjach i zaliczeniu5
60

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Wykład informacyjny
M-2Cwiczenia laboratoryjne

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie czesci teoretycznej
S-2Ocena formująca: Ocena poprawnosci wykonywania platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IC_1A_O6/04_W01
Student potrafi scharakteryzowac proces kształcenia zdalnego zna informatyczne systemy, narzedzia wspomagajace e-learning
IC_1A_W10, IC_1A_W15C-1T-W-2, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8M-1S-1

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IC_1A_O6/04_U01
Student nabył umiejetnosci korzystania z narzedzi, systemów informatycznych wspomagajacych przygotowanie i realizacje procesu kształcenia zdalnego
IC_1A_U22, IC_1A_U26, IC_1A_U28C-2T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-L-8, T-L-9, T-L-10M-2S-2

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
IC_1A_O6/04_K01
Student ma swiadomosc znaczenia wykonania dobrego projektu oraz praktycznej realizacji rozwiazan z zakresu kształcenia zdalnego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozbudowanych narzedzi e-learningowych
IC_1A_K01, IC_1A_K03, IC_1A_K04C-1, C-2T-W-2, T-W-1, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-L-7, T-L-8, T-L-9, T-L-10M-1, M-2S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
IC_1A_O6/04_W01
Student potrafi scharakteryzowac proces kształcenia zdalnego zna informatyczne systemy, narzedzia wspomagajace e-learning
2,0Student nie zna podstawowych pojec z zakresu e-learningu, nie posiada wiedzy o informatycznych systemach i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
3,0Student posiada ogóla wiedze z zakresu e-learningu, orientuje sie ogólnie w informatycznych systemach i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
3,5Student posiada ogóla wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, orientuje sie ogólnie w informatycznych systemach i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
4,0Student posiada dobra wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, orientuje sie funkcjonalnosciach informatycznych systemów i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
4,5Student posiada dobra wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, zna sczegółowo funkcjonalnosci informatycznych systemów i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
5,0Student posiada dobra wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, zna sczegółowo funkcjonalnosci informatycznych systemów i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego, potrafi skutecznie dobierac narzedzia do potrzeb edukacyjnych, uzasadniac wybór

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
IC_1A_O6/04_U01
Student nabył umiejetnosci korzystania z narzedzi, systemów informatycznych wspomagajacych przygotowanie i realizacje procesu kształcenia zdalnego
2,0Student nie potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, nie wykonał wszystkich zadan laboratoryjnych
3,0Student potrafi w sposób ograniczony korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykonał zadania laboratoryjne w sposób pobiezny
3,5Student potrafi w sposób ograniczony korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykonał zadania laboratoryjne w sposób pobiezny ale starannie
4,0Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje funkcjonalnosc tych rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy
4,5Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje rozbudowana funkcjonalnosc tych rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy i estetyczny
5,0Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje rozbudowana funkcjonalnosc tych rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy i estetyczny, wykonał zadania w sposób rozbudowany w stosunku do załozen

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
IC_1A_O6/04_K01
Student ma swiadomosc znaczenia wykonania dobrego projektu oraz praktycznej realizacji rozwiazan z zakresu kształcenia zdalnego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozbudowanych narzedzi e-learningowych
2,0Student nie rozumie znaczenia wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu
3,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, ale na bardzo duzym poziomie ogólnosci
3,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacjiplatformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi ogólnie uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan
4,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan
4,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów
5,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów, ma swiadomosc potrzeb monitorowania i koordynacji postepów prac projektowych, wykonawczych w zespole i tworzenia dokumentacji projektowej

Literatura podstawowa

  1. Marlena Plebanska, E-learning. Tajniki edukacji na odległosc, C.H. BECK, 2011

Literatura dodatkowa

  1. Roman Lorens, Nowe technologie w edukacji, PWN, 2011
  2. Michał Susfał, Moodle. Cwiczenia praktyczne, Helion, Gliwice, 2012

Treści programowe - laboratoria

KODTreść programowaGodziny
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform e-learningowych4
T-L-2Ustalenie tematyki kursu oraz dobór narzedzi informatycznych do realizacji e-learningu2
T-L-3Instalacja i konfiguracja platformy e-learningowej2
T-L-4Dostosowanie funkcjonalnosci platformy do potrzeb uzytkowników6
T-L-5Tworzenie struktury kursu oraz jego składowych2
T-L-6Opracowanie scenariusza kursu e-learningowego2
T-L-7Opracowanie kursu w wybranych narzedziach informatycznych6
T-L-8Udostepnienie kursu na platformie e-learningowej2
T-L-9Zarzadzanie uzytkownikami, dostosowanie usług platformy e-learningowej2
T-L-10Zaliczenie zajec laboratoryjnych2
30

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Nauczanie zdalne - zagadnienia wstepne2
T-W-2Metodyka kursów e-learningowych2
T-W-3Systemy informatyczne wspomagajace e-learning2
T-W-4Funkcjonalnosc platformy e-learningowej2
T-W-5Informatyczne narzedzia do tworzenia kursów e-learningowych2
T-W-6Usługi procesu e-nauczania2
T-W-7Wdrazanie rozwiazan z zakresu nauczania zdalnego2
T-W-8Zaliczenie wykładów1
15

Formy aktywności - laboratoria

KODForma aktywnościGodziny
A-L-1Uczestnictwo w zajeciach30
A-L-2Przygotowanie do zajec laboratoryjnych (praca własna studenta)15
A-L-3Realizacja sprawozdania z zajec (praca studentów w grupach)10
A-L-4Udział w konsultacjach i zaliczeniu formy zajec5
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Uczestnictwo w zajeciach15
A-W-2Studiowanie literatury przedmiotu (praca własna studenta)20
A-W-3Przygotowanie sie do zaliczenia wykładów (praca własna studenta)20
A-W-4Udział w konsultacjach i zaliczeniu5
60
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O6/04_W01Student potrafi scharakteryzowac proces kształcenia zdalnego zna informatyczne systemy, narzedzia wspomagajace e-learning
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_W10Zna metody wykorzystywane podczas projektowania, testowania, wdrażania i integrowania produktów i usług opartych na technologiach informatycznych
IC_1A_W15Posiada wiedzę z zasad działania systemów informatycznych przynajmniej jednego z następujących obszarów: e - biznes, e – zdrowie, media elektroniczne, poligrafia, zarządzanie wiedzą, przemysłowe systemy sterowania, metody sztucznej inteligencji, systemy wbudowane
Cel przedmiotuC-1Nabycie przez studentów wiedzy teoretycznej z zakresu e-learningu, platform e-learningowych, narzedzi projektowania kursów e-learningowych
Treści programoweT-W-2Metodyka kursów e-learningowych
T-W-1Nauczanie zdalne - zagadnienia wstepne
T-W-3Systemy informatyczne wspomagajace e-learning
T-W-4Funkcjonalnosc platformy e-learningowej
T-W-5Informatyczne narzedzia do tworzenia kursów e-learningowych
T-W-6Usługi procesu e-nauczania
T-W-7Wdrazanie rozwiazan z zakresu nauczania zdalnego
T-W-8Zaliczenie wykładów
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie czesci teoretycznej
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie zna podstawowych pojec z zakresu e-learningu, nie posiada wiedzy o informatycznych systemach i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
3,0Student posiada ogóla wiedze z zakresu e-learningu, orientuje sie ogólnie w informatycznych systemach i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
3,5Student posiada ogóla wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, orientuje sie ogólnie w informatycznych systemach i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
4,0Student posiada dobra wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, orientuje sie funkcjonalnosciach informatycznych systemów i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
4,5Student posiada dobra wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, zna sczegółowo funkcjonalnosci informatycznych systemów i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego
5,0Student posiada dobra wiedze z zakresu e-learningu, procesu kształcenia zdalnego, zna sczegółowo funkcjonalnosci informatycznych systemów i narzedziach wspomagajacych proces kształcenia zdalnego, potrafi skutecznie dobierac narzedzia do potrzeb edukacyjnych, uzasadniac wybór
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O6/04_U01Student nabył umiejetnosci korzystania z narzedzi, systemów informatycznych wspomagajacych przygotowanie i realizacje procesu kształcenia zdalnego
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_U22Potrafi ocenić przydatność rutynowych metod i narzędzi rozwiązania typowego zadania inżynierskiego, charakterystycznego dla reprezentowanej dyscypliny oraz wybrać i zastosować właściwą metodę i narzędzia
IC_1A_U26Potrafi organizować proces przetwarzania danych, zarządzania informacją i wiedzą
IC_1A_U28Ma umiejętność projektowania, wdrażania, integrowania i testowania systemów na potrzeby informatyzacji organizacji
Cel przedmiotuC-2Nabycie przez studentów umiejetnosci przygotowania platformy e-learningowej oraz projektowania i realizacji kursów elearningowych
Treści programoweT-L-1Analiza funkcjonalnosci platform e-learningowych
T-L-2Ustalenie tematyki kursu oraz dobór narzedzi informatycznych do realizacji e-learningu
T-L-3Instalacja i konfiguracja platformy e-learningowej
T-L-4Dostosowanie funkcjonalnosci platformy do potrzeb uzytkowników
T-L-5Tworzenie struktury kursu oraz jego składowych
T-L-6Opracowanie scenariusza kursu e-learningowego
T-L-7Opracowanie kursu w wybranych narzedziach informatycznych
T-L-8Udostepnienie kursu na platformie e-learningowej
T-L-9Zarzadzanie uzytkownikami, dostosowanie usług platformy e-learningowej
T-L-10Zaliczenie zajec laboratoryjnych
Metody nauczaniaM-2Cwiczenia laboratoryjne
Sposób ocenyS-2Ocena formująca: Ocena poprawnosci wykonywania platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, nie wykonał wszystkich zadan laboratoryjnych
3,0Student potrafi w sposób ograniczony korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykonał zadania laboratoryjne w sposób pobiezny
3,5Student potrafi w sposób ograniczony korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykonał zadania laboratoryjne w sposób pobiezny ale starannie
4,0Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje funkcjonalnosc tych rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy
4,5Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje rozbudowana funkcjonalnosc tych rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy i estetyczny
5,0Student potrafi korzystac z systemów i narzedzi wspomagajacych e-learning, wykorzystuje rozbudowana funkcjonalnosc tych rozwiazan, wykonał zadania laboratoryjne w sposób prawidłowy i estetyczny, wykonał zadania w sposób rozbudowany w stosunku do załozen
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaIC_1A_O6/04_K01Student ma swiadomosc znaczenia wykonania dobrego projektu oraz praktycznej realizacji rozwiazan z zakresu kształcenia zdalnego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozbudowanych narzedzi e-learningowych
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówIC_1A_K01Świadomie rozumie potrzeby dokształcania i dzielenia się wiedzą
IC_1A_K03Ma świadomość odpowiedzialności za wspólnie realizowane zadania
IC_1A_K04Rozumie potrzebę przekazywania społeczeństwu informacji o rozwoju i osiągnięciach nauki w zakresie informatyki i cyfryzacji w różnych obszarach
Cel przedmiotuC-1Nabycie przez studentów wiedzy teoretycznej z zakresu e-learningu, platform e-learningowych, narzedzi projektowania kursów e-learningowych
C-2Nabycie przez studentów umiejetnosci przygotowania platformy e-learningowej oraz projektowania i realizacji kursów elearningowych
Treści programoweT-W-2Metodyka kursów e-learningowych
T-W-1Nauczanie zdalne - zagadnienia wstepne
T-W-3Systemy informatyczne wspomagajace e-learning
T-W-4Funkcjonalnosc platformy e-learningowej
T-W-5Informatyczne narzedzia do tworzenia kursów e-learningowych
T-W-6Usługi procesu e-nauczania
T-W-7Wdrazanie rozwiazan z zakresu nauczania zdalnego
T-W-8Zaliczenie wykładów
T-L-1Analiza funkcjonalnosci platform e-learningowych
T-L-2Ustalenie tematyki kursu oraz dobór narzedzi informatycznych do realizacji e-learningu
T-L-3Instalacja i konfiguracja platformy e-learningowej
T-L-4Dostosowanie funkcjonalnosci platformy do potrzeb uzytkowników
T-L-5Tworzenie struktury kursu oraz jego składowych
T-L-6Opracowanie scenariusza kursu e-learningowego
T-L-7Opracowanie kursu w wybranych narzedziach informatycznych
T-L-8Udostepnienie kursu na platformie e-learningowej
T-L-9Zarzadzanie uzytkownikami, dostosowanie usług platformy e-learningowej
T-L-10Zaliczenie zajec laboratoryjnych
Metody nauczaniaM-1Wykład informacyjny
M-2Cwiczenia laboratoryjne
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: Zaliczenie czesci teoretycznej
S-2Ocena formująca: Ocena poprawnosci wykonywania platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0Student nie rozumie znaczenia wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu
3,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, ale na bardzo duzym poziomie ogólnosci
3,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacjiplatformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi ogólnie uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan
4,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan
4,5Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów
5,0Student rozumie znaczenie wykonania dobrego projektu i realizacji platformy e-learningowej oraz kursu e-learningowego, w kontekscie zespołowego tworzenia rozwiazan dla e-learningu, potrafi szczegółowo uzasadnic role poszczególnych etapów projektowania i realizacji tych rozwiazan, wykorzystywanych narzedzi projektowych oraz funkcjonalnosci róznych systemów, ma swiadomosc potrzeb monitorowania i koordynacji postepów prac projektowych, wykonawczych w zespole i tworzenia dokumentacji projektowej