Wydział Technologii i Inżynierii Chemicznej - Technologia chemiczna (S3)
Sylabus przedmiotu Seminarium kierunkowe IV:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Technologia chemiczna | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | trzeciego stopnia |
Stopnień naukowy absolwenta | doktor | ||
Obszary studiów | studia trzeciego stopnia | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium kierunkowe IV | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Technologii Chemicznej Nieorganicznej i Inżynierii Środowiska | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Urszula Narkiewicz <Urszula.Narkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Mirosława El Fray <Miroslawa.ElFray@zut.edu.pl>, Ewa Janus <Ewa.Janus@zut.edu.pl>, Antoni Morawski <Antoni.Morawski@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczenie przedmiotów w poprzedzających semestrach studiów doktoranckich |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Zapoznanie się z najnowszymi osiągnięciami w zakresie technologii/inżynierii chemicznej przentowanymi przez wybitnych specjalistów |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Najnowsze osiągnięcia w zakresie technologii/inżynierii chemicznej prezentowane przez wybitnych specjalistów, zaproszonych gości spoza ZUT | 8 |
8 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Przygotowanie do seminarium. Udział w seminarium | 30 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | semminarium |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena udzialu w seminarium |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D18_W01 Posiada specjalistyczną wiedzę w zakresie objętym przez seminarium | TICh_3A_W02 | — | — | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D18_U01 Potrafi interpretować i krytycznie analizować informacje przedstawione w ramach seminarium | TICh_3A_U02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla dyscypliny | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TICh_3A_D18_K01 Rozumie potrzebę rozpowszechniania specjalistycznej wiedzy w zakresie technologii/inżynierii chemicznej | TICh_3A_K02 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D18_W01 Posiada specjalistyczną wiedzę w zakresie objętym przez seminarium | 2,0 | |
3,0 | aktywny udział w seminarium | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D18_U01 Potrafi interpretować i krytycznie analizować informacje przedstawione w ramach seminarium | 2,0 | |
3,0 | Aktywny udział w seminarium | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TICh_3A_D18_K01 Rozumie potrzebę rozpowszechniania specjalistycznej wiedzy w zakresie technologii/inżynierii chemicznej | 2,0 | |
3,0 | Udział w seminairum | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Literatura adekwatna do tematyki seminarium, 2011