Sylabus przedmiotu Diploma seminar:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów |
Wymiana międzynarodowa |
Forma studiów |
studia stacjonarne |
Poziom |
pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta |
|
Obszary studiów |
— |
Profil |
|
Moduł |
— |
Przedmiot |
Diploma seminar |
Specjalność |
przedmiot wspólny |
Jednostka prowadząca |
Wymiana Międzynarodowa - WBIA |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Andrzej Pozlewicz <Andrzej.Pozlewicz@zut.edu.pl> |
Inni nauczyciele |
- Nauczyciel WBiA <a@b> |
ECTS (planowane) |
2,0 |
ECTS (formy) |
2,0 |
Forma zaliczenia |
zaliczenie |
Język |
angielski |
Blok obieralny |
— |
Grupa obieralna |
— |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|
seminaria dyplomowe | SD | 2 | 30 | 2,0 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
dla tego przedmiotu nie są określone cele przedmiotuTreści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|
seminaria dyplomowe |
---|
T-SD-1 | Przygotowanie planu realizacji i zakresu dyplomowej z uwzględnieniem wymagań uczelni wysyłającej | 2 |
T-SD-2 | Określenie celu, struktury pracy, zatwierdzeniu planu realizacji badań, przygotowanie założeń projektowych. Prawo o własności intelektualnej (prawa autorskie) | 2 |
T-SD-3 | Wykorzystanie informacji źródłowych, metody poszukiwania danych literaturowych, wykorzystanie zasobów bibliotek elektronicznych, zasady korzystania i zachowanie wymagań i ograniczeń licencyjnych. Wykorzystanie oprogramowania specjalistycznego w projektowaniu (shareware i licenconowanego) | 4 |
T-SD-4 | Prezentacja stanu zaawansowania pracy dyplomowej, presentations skills, wstępna korekta językowa pracy, edycja, zestawienie rysunków, tablic, zestawienie bibligraficzne | 8 |
T-SD-5 | Dyskusja poszczególnych elementów pracy dyplomowej, analiza danych i wyników obliczeń statycznych, propozycje rozwiązań technicznych i wybór optymalnych wariantów | 8 |
T-SD-6 | Sformułowanie wniosków, zaleceń projektowych, podsumowanie części obliczeniowej (badawczej), korekta rysunków, przygotowanie do ustnej obrony pracy. Zasady prezentacji pracy i obrony, wymagania uczelni wysyłającej. | 6 |
| 30 |
---|
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|
seminaria dyplomowe |
---|
A-SD-1 | uczestnictwo w seminarium dyplomowym | 30 |
A-SD-2 | opracowanie planu badań, schematu pracy dyplomowej (struktura rozdziałów i podrozdziałów), zapoznanie się z wymaganiami uczelni wysyłającej, poszukiwanie danych źródłowych i literaturowych | 4 |
A-SD-3 | wstępne obliczenia statyczne, dane badawcze, opracowanie wyników | 6 |
A-SD-4 | przygotowanie do prezentacji wyników, dyskusja, wstępne formułowanie wniosków i korekta planu pracy | 10 |
A-SD-5 | Przygotowanie zestawień, tablic z wynikami, rysunków do pracy o charakterze projektowym. Wstępna wersja pracy | 8 |
A-SD-6 | Przygotowanie ostetecznej wersji tablic, rysunków, spisu bibliograficznego, załaczników | 2 |
| 60 |
---|
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|
M-1 | metoda projektów |
M-2 | wykład problemowy |
M-3 | metody praktyczne (prezentacja) |
M-4 | seminarium |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|
S-1 | Ocena formująca: prezentacja założeń i planu pracy oraz oczekiwanych wyników |
S-2 | Ocena formująca: prezentacja wyników badań (obliczeń, rysunków) |
S-3 | Ocena formująca: Wnioski z analizy przypadków, ocena dotychczasowych wyników badań |
S-4 | Ocena podsumowująca: ocena końcowa na podstawie udziału w dyskusji i przebiegu prezentacji wyników |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WBiA_1-_null_W01 Student knows typical technologies used in structural and material solutions in civil engineering and knows basic trends in building iondustry | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WBiA_1-_null_U01 Student is able to use basic engineering solutions in constructions by means of a computer software, data processing and other sources | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WBiA_1-_null_K01 Student is able to extend the professional knowledge, knows basic rules in team work and is able to communicate with a society to present his work | — | — | — | — | — | — |