Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Fundamentals of computing and programming:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Fundamentals of computing and programming | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Wydziałowa Pracownia Informatyczna | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Elzbieta Freidenberg <Elzbieta.Freidenberg@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Elzbieta Freidenberg <Elzbieta.Freidenberg@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic computer skills. |
W-2 | Knowledge of the foundations of mathematics |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Ability to apply knowledge of basic mathematics, science, and engineering. |
C-2 | Ability to analyze and interpret data. |
C-3 | Ability to formulate and solve civil engineering problems. Ability to use computers to solve civil engineering problems. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Introducing to MathCad Prime | 2 |
T-L-2 | Introducing to spreadsheet Libre Office | 2 |
T-L-3 | Matrices: Operations, vectors, Determinants, Rank, Applications | 2 |
T-L-4 | Matrix Algebra: Solution of Simultaneous Equations | 4 |
T-L-5 | Numerical Methods: Introduction, Accuracy, Errors, Roots of Equations | 4 |
T-L-6 | Solving Nonlinear Equations | 4 |
T-L-7 | Interpolation | 2 |
T-L-8 | Linear Regression | 4 |
T-L-9 | Polynomial approximation | 4 |
T-L-10 | Integration | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Compulsory attendance - introductions. | 15 |
A-L-2 | Compulsory attendance - the assisted student work. | 15 |
A-L-3 | The unassisted student work: the preparation for the laboratory. | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Introduction to problems with simultaneous exercise. |
M-2 | Solving practical problems. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Assesment of partial work. |
S-2 | Ocena podsumowująca: Assesment of final project work. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_W01 Knowledge of linear programming, solving linear and nonlinear system of equation, statistics. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_U01 Ability to use MathCad and spreadsheets effectively and efficiently as a computing tool for problem solving in Civil Engineering | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WBiA_1-_??_K01 Ability to analyze and interpret data. | — | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- S.Chapra, R.Canale, Numerical Methods for Engineers, McGraw-Hill Science/Engineering/Math, 2009, 6, ISBN-10: 0073401064
- PTC Mathcad Prime 4.0, https://learningexchange.ptc.com/, 2016, 8412-PTC-Mathcad-BRO-EN-0117