Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)

Sylabus przedmiotu Principles Of Marketing:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Wymiana międzynarodowa
Forma studiów studia stacjonarne Poziom pierwszego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów
Profil
Moduł
Przedmiot Principles Of Marketing
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Katedra Marketingu
Nauczyciel odpowiedzialny Joanna Hernik <joanna.hernik@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 6,0 ECTS (formy) 6,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW2 30 6,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1No requirements.

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
wykłady
T-W-1Marketing – creating and capturing customer value3
T-W-2Company and marketing strategy3
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment4
T-W-4Marketing research2
T-W-5Market segmentation2
T-W-6Product and service decisions, branding strategy3
T-W-7Marketing channels, delivering customer value4
T-W-8Retailing and wholesaling2
T-W-9Promotion mix, communication process2
T-W-10Pricing strategies2
T-W-11Direct and online marketing.3
30

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
wykłady
A-W-1udział w zajeciach30
A-W-2przygotowanie do egzaminu40
A-W-3przygotowanie projektu50
A-W-4przygotowanie prezentacji35
A-W-5analiza case study25
180

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1PP presentations
M-2Group discussion

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-3Ocena formująca: homework
S-4Ocena formująca: project

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_W01
1. student is able to analyze properly problems of marketing management 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to business activity 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for a company 5. can cooperate in a group
C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10, T-W-11M-1, M-2S-1, S-2, S-3, S-4

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_U01
a student can analyse the basic elements of marketing conception
C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10, T-W-11M-1, M-2S-1, S-2, S-3, S-4

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
WM-WEKON_1-_null_K01
a students show creativity in marketing activities
C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-W-9, T-W-10, T-W-11M-1, M-2S-1, S-2, S-3, S-4

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_W01
1. student is able to analyze properly problems of marketing management 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to business activity 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for a company 5. can cooperate in a group
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of principles of marketing
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_U01
a student can analyse the basic elements of marketing conception
2,0
3,0a student can plan and realise marketing activities of a company
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
WM-WEKON_1-_null_K01
a students show creativity in marketing activities
2,0
3,0a student can create and evaluate marketing activities
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Ph. Kotler and G. Armstrong, Principles of Marketing, Prentice Hall, 2010

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Marketing – creating and capturing customer value3
T-W-2Company and marketing strategy3
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment4
T-W-4Marketing research2
T-W-5Market segmentation2
T-W-6Product and service decisions, branding strategy3
T-W-7Marketing channels, delivering customer value4
T-W-8Retailing and wholesaling2
T-W-9Promotion mix, communication process2
T-W-10Pricing strategies2
T-W-11Direct and online marketing.3
30

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1udział w zajeciach30
A-W-2przygotowanie do egzaminu40
A-W-3przygotowanie projektu50
A-W-4przygotowanie prezentacji35
A-W-5analiza case study25
180
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_null_W011. student is able to analyze properly problems of marketing management 2. is able to forecast processes and socio-economic phenomena related to business activity 3. has the ability to analyze proposed solutions, suggests appropriate elucidations 4. can prepare a marketing program for a company 5. can cooperate in a group
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics
Treści programoweT-W-1Marketing – creating and capturing customer value
T-W-2Company and marketing strategy
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment
T-W-4Marketing research
T-W-5Market segmentation
T-W-6Product and service decisions, branding strategy
T-W-7Marketing channels, delivering customer value
T-W-8Retailing and wholesaling
T-W-9Promotion mix, communication process
T-W-10Pricing strategies
T-W-11Direct and online marketing.
Metody nauczaniaM-1PP presentations
M-2Group discussion
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-3Ocena formująca: homework
S-4Ocena formująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student correctly defines some concepts of principles of marketing
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_null_U01a student can analyse the basic elements of marketing conception
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics
Treści programoweT-W-1Marketing – creating and capturing customer value
T-W-2Company and marketing strategy
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment
T-W-4Marketing research
T-W-5Market segmentation
T-W-6Product and service decisions, branding strategy
T-W-7Marketing channels, delivering customer value
T-W-8Retailing and wholesaling
T-W-9Promotion mix, communication process
T-W-10Pricing strategies
T-W-11Direct and online marketing.
Metody nauczaniaM-1PP presentations
M-2Group discussion
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-3Ocena formująca: homework
S-4Ocena formująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student can plan and realise marketing activities of a company
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaWM-WEKON_1-_null_K01a students show creativity in marketing activities
Cel przedmiotuC-1The primary objectives of the course are to: Develop a working knowledge of marketing Link marketing theory with marketing practice Develop and analyze marketing cases effectively utilizing marketing diagnostics
Treści programoweT-W-1Marketing – creating and capturing customer value
T-W-2Company and marketing strategy
T-W-3Analyzing the marketing micro- and macro- environment
T-W-4Marketing research
T-W-5Market segmentation
T-W-6Product and service decisions, branding strategy
T-W-7Marketing channels, delivering customer value
T-W-8Retailing and wholesaling
T-W-9Promotion mix, communication process
T-W-10Pricing strategies
T-W-11Direct and online marketing.
Metody nauczaniaM-1PP presentations
M-2Group discussion
Sposób ocenyS-1Ocena podsumowująca: attendance,
S-2Ocena podsumowująca: in-class participation,
S-3Ocena formująca: homework
S-4Ocena formująca: project
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0a student can create and evaluate marketing activities
3,5
4,0
4,5
5,0