Sylabus przedmiotu Master Thesis:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów |
Wymiana międzynarodowa |
Forma studiów |
studia stacjonarne |
Poziom |
pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta |
|
Obszary studiów |
— |
Profil |
|
Moduł |
— |
Przedmiot |
Master Thesis |
Specjalność |
przedmiot wspólny |
Jednostka prowadząca |
Wymiana Międzynarodowa - WTMIT |
Nauczyciel odpowiedzialny |
Zbigniew Sekulski <Zbigniew.Sekulski@zut.edu.pl> |
Inni nauczyciele |
|
ECTS (planowane) |
12,0 |
ECTS (formy) |
12,0 |
Forma zaliczenia |
zaliczenie |
Język |
angielski |
Blok obieralny |
— |
Grupa obieralna |
— |
Formy dydaktyczne
Forma dydaktyczna | KOD | Semestr | Godziny | ECTS | Waga | Zaliczenie |
---|
projekty | P | 2 | 20 | 12,0 | 1,00 | zaliczenie |
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|
C-1 | Within the framework of the Master's Thesis course, students will explore different ways of finding information, defining the scope of a project and doing research, as well as different ways of communicating the results. The Master's thesis course includes the stages of defining a topic and formulating a problem statement, selecting and reviewing relevant literature, designing an empirical study as well as performing it, including data collection and analysis, analysing the empirical data, make theoretical conclusions and finally writing and rewriting a written report called a Master's thesis. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|
projekty |
---|
T-P-1 | Activity specific to the Master Thesis subject. | 20 |
| 20 |
---|
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|
projekty |
---|
A-P-1 | Master Thesis preparation. | 360 |
| 360 |
---|
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
dla tego przedmiotu nie są określone metody nauczania ani narzędzia dydaktyczneSposoby oceny
dla tego przedmiotu nie są określone sposoby ocenyZamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WTMiT_1-_??_U01 Upon completion of this course, the student has achieved the following learning outcomes: (1) the student has access to and insight in (the diversity and boundaries of) the discipline of communication professionals; (2) the student is able to find and select the relevant professional literature by making use of (online) databases; (3) the student is able to evaluate, interpret and compare different academic sources and to use these sources in a project paper; (4) the student is able to write a clear project paper; (5) the student is able to evaluate the findings, strengths and limitations of a certain project line and is able to reflect on this. The learning outcomes of this course will be communicated to the students during the first lectures. | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|
WM-WTMiT_1-_??_K01 Improvement of social and personal competencies including self-awareness, self-management, social awareness, relationship skills, responsible decision-making and others. | — | — | — | — | — | — |