Administracja Centralna Uczelni - Wymiana międzynarodowa (S1)
Sylabus przedmiotu Principles of bioprocess engineering:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Wymiana międzynarodowa | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | pierwszego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | — | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Principles of bioprocess engineering | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Polimerów | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Piotr Sobolewski <psobolewski@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
dla tego przedmiotu nie są określone wymagania wstępneCele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Desribe the necessary steps to develop a bioprocess |
C-2 | Describe the phases of growth of a microogranism |
C-3 | Describe the 3 primary bioreactor systems, focusing on advantages and disadvantages |
C-4 | Describe the pros and cons of immobilization |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction and definitions | 2 |
T-W-2 | Biology for engineers | 6 |
T-W-3 | Enzymes | 4 |
T-W-4 | Metabolism and growth of organizms | 4 |
T-W-5 | Bioreactors | 6 |
T-W-6 | Immobilization | 2 |
T-W-7 | Principles of separations | 2 |
T-W-8 | GMP | 2 |
T-W-9 | Select topics and practical considerations | 2 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in lectures | 30 |
A-W-2 | Literature research and readings | 30 |
A-W-3 | Presentation preparation | 30 |
90 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Presentation |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_W01 Describe the necessary steps to develop a bioprocess | — | — | — | — | — | — |
WM-WTiICh_1-_??_W02 Describe the phases of growth of a microorganism | — | — | — | — | — | — |
WM-WTiICh_1-_??_W03 Describe the 3 primary bioreactor systems, focusing on advantages and disadvantages | — | — | — | — | — | — |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
WM-WTiICh_1-_??_U01 Discuss pros and cons of immobilization, including practical considerations | — | — | — | — | — | — |
Literatura podstawowa
- Shuler et al., Bioprocess engineering: basic concepts, Prentice Hall