Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
specjalność: International Construction Management
Sylabus przedmiotu Diagnostics and Modernization of Buildings:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | nauki techniczne, studia inżynierskie | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Diagnostics and Modernization of Buildings | ||
Specjalność | Engineering Structures | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Budownictwa Ogólnego | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Romuald Orłowicz <Romuald.Orlowicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Rafał Jaworski <Rafal.Jaworski@zut.edu.pl>, Rafał Nowak <Rafal_Nowak@zut.edu.pl>, Szymon Skibicki <Szymon.Skibicki@zut.edu.pl>, Piotr Tkacz <Piotr.Tkacz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Strength of materials (basic) |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Basic knowledge of building repair methods |
C-2 | Basic knowledge of rules of investigation of cracked buildings. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Modernisation of building design | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Design procedures of modernisation of buildings. Investigation, repairs and strengthening. Crack patterns for builldings and their cause. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Design workshop | 15 |
A-P-2 | Individual student work | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Participation in classes | 15 |
A-W-2 | Individual student work | 15 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lectures |
M-2 | Design workshop |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written exam |
S-2 | Ocena podsumowująca: Project works |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ES/D/13_W01 Student has extended knowledge over diagnostic and modernisation of buildings. | B-A_2A_W06, B-A_2A_W12 | — | — | C-1, C-2 | T-W-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ES/D/13_U01 Student can design needed repairs for buildings. Student can plan diagnostic procedures for buildings. | B-A_2A_U09, B-A_2A_U25 | — | — | C-1, C-2 | T-P-1 | M-2 | S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ES/D/13_K01 Student can design needed repairs for buildings. Student can plan diagnostic procedures for buildings. Student fells responsible for his repair choices. | B-A_2A_K01, B-A_2A_K02, B-A_2A_K06 | — | — | C-2 | T-W-1 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ES/D/13_W01 Student has extended knowledge over diagnostic and modernisation of buildings. | 2,0 | |
3,0 | Student know basics methods for repairs and diagnose buildings. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ES/D/13_U01 Student can design needed repairs for buildings. Student can plan diagnostic procedures for buildings. | 2,0 | |
3,0 | Student can in basics plan repairs and modernisation of buildings | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ES/D/13_K01 Student can design needed repairs for buildings. Student can plan diagnostic procedures for buildings. Student fells responsible for his repair choices. | 2,0 | |
3,0 | Student can in basics plan repairs and modernisation of buildings | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- EN 1990: Eurocode - Basis of structural design, 2011
- EN 1996-1: Eurocode 6: Design of masonry structures, 2011