Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Management of building projects:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | nauki techniczne, studia inżynierskie | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Management of building projects | ||
Specjalność | Engineering Structures | ||
Jednostka prowadząca | Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Basic knowledge of construction technology and construction materials. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Upon completion of this course the student will be able to recognize project management procedures along with tools used to plan, manage, organize, monitor, and control a project |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
T-P-1 | Case study: management of building project based on selected examples | 15 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Introduction and course requirements. Safety measures on building site, individual and staff safety. | 1 |
T-W-2 | Project management methodology: PRINCE2, Waterfall, and Agile | 5 |
T-W-3 | Project phases: strategy phase, planning phase, realization phase, closure phase | 2 |
T-W-4 | Mind Mapping for Project Management | 2 |
T-W-5 | CPM and CCPM methodology | 3 |
T-W-6 | Case study in project scheduling | 2 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
projekty | ||
A-P-1 | Class Participation | 15 |
A-P-2 | Exercise preparation | 15 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Class Participation | 15 |
A-W-2 | Independent analysis of lecture content and literature recognition | 7 |
A-W-3 | Preparation for the exam | 7 |
A-W-4 | Final exam | 1 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture, case studies |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: continuous assessment |
S-2 | Ocena podsumowująca: final exam |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ES/D/01_W01 Student has the knowledge of project management methodology and processes | B-A_2A_W14 | — | — | C-1 | T-W-2, T-W-4, T-W-5, T-W-3, T-W-6, T-W-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ES/D/01_U01 Student is able to: analyze and control construction process | B-A_2A_U23 | — | — | C-1 | T-P-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_ES/D/01_K01 Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project | B-A_2A_K06 | — | — | C-1 | T-W-2, T-W-4, T-W-5, T-W-3, T-W-6, T-W-1, T-P-1 | M-1 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ES/D/01_W01 Student has the knowledge of project management methodology and processes | 2,0 | |
3,0 | Student has basic knowledge about project management | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ES/D/01_U01 Student is able to: analyze and control construction process | 2,0 | |
3,0 | Student is able to control construction process on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_ES/D/01_K01 Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project | 2,0 | |
3,0 | Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with management of building project on basic level | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- M.D.Alam, U.F.Guehl, Project-management in practise. A quideline and toolbox for successful projects, Springer, 2017