Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)

Sylabus przedmiotu International Tender Management:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Civil Engineering
Forma studiów studia stacjonarne Poziom drugiego stopnia
Tytuł zawodowy absolwenta magister
Obszary studiów nauki techniczne, studia inżynierskie
Profil ogólnoakademicki
Moduł
Przedmiot International Tender Management
Specjalność International Construction Management
Jednostka prowadząca Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>, Professor Visiting <Visiting@zut.edu.pl>
ECTS (planowane) 2,0 ECTS (formy) 2,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język angielski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
wykładyW1 15 1,00,50zaliczenie
ćwiczenia audytoryjneA1 15 1,00,50zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1Basic knowledge of construction technology and construction materials

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
ćwiczenia audytoryjne
T-A-1Case studies: international tendering15
15
wykłady
T-W-1Introduction to international tendering1
T-W-2Developing a modern tender process1
T-W-3Pre-Qualification of bids2
T-W-4E-portals in tender process1
T-W-5International best practices3
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection3
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes2
T-W-8International Contract Conditions2
15

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
ćwiczenia audytoryjne
A-A-1Class Participation15
A-A-2Exercise preparation15
30
wykłady
A-W-1Class Participation15
A-W-2Independent analysis of lecture content and literature recognition7
A-W-3Preparation for the exam7
A-W-4Final exam1
30

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1Lecture, case studies

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: written exam

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
CE_2A_ICM/D/02_W01
Student has the knowledge of managing the international tender process effectively and accountably.
B-A_2A_W14C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8M-1S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
CE_2A_ICM/D/02_U01
Student is able to: analyze modern tender process for various case
B-A_2A_U24C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-A-1M-1S-1, S-2

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżynieraCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
CE_2A_ICM/D/02_K01
Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering
B-A_2A_K02C-1T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-W-5, T-W-6, T-W-7, T-W-8, T-A-1M-1S-1, S-2

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
CE_2A_ICM/D/02_W01
Student has the knowledge of managing the international tender process effectively and accountably.
2,0
3,0Student has the basic knowledge of managing the international tender process effectively and accountably.
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
CE_2A_ICM/D/02_U01
Student is able to: analyze modern tender process for various case
2,0
3,0Student is able to: analyze basic modern tender process for various case
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
CE_2A_ICM/D/02_K01
Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering
2,0
3,0Student is able in both professional and responsible way use gained basic knowledge and skills in executions works associated with international tendering
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. T. Brandt, S. TH. Franssen, Basics tendering, Birkhauser, 2017

Treści programowe - ćwiczenia audytoryjne

KODTreść programowaGodziny
T-A-1Case studies: international tendering15
15

Treści programowe - wykłady

KODTreść programowaGodziny
T-W-1Introduction to international tendering1
T-W-2Developing a modern tender process1
T-W-3Pre-Qualification of bids2
T-W-4E-portals in tender process1
T-W-5International best practices3
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection3
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes2
T-W-8International Contract Conditions2
15

Formy aktywności - ćwiczenia audytoryjne

KODForma aktywnościGodziny
A-A-1Class Participation15
A-A-2Exercise preparation15
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta

Formy aktywności - wykłady

KODForma aktywnościGodziny
A-W-1Class Participation15
A-W-2Independent analysis of lecture content and literature recognition7
A-W-3Preparation for the exam7
A-W-4Final exam1
30
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaCE_2A_ICM/D/02_W01Student has the knowledge of managing the international tender process effectively and accountably.
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_W14Has knowledge necessary to understand social, economic, legal and other non-technical conditions of engineering activity, including the influence of carrying out construction investments on the environment
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.
Treści programoweT-W-1Introduction to international tendering
T-W-2Developing a modern tender process
T-W-3Pre-Qualification of bids
T-W-4E-portals in tender process
T-W-5International best practices
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes
T-W-8International Contract Conditions
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student has the basic knowledge of managing the international tender process effectively and accountably.
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaCE_2A_ICM/D/02_U01Student is able to: analyze modern tender process for various case
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_U24Is able to prepare the effectiveness analysis of construction undertakings and assess risk in the context of enterprise economics as well as plan basic investment parameters
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.
Treści programoweT-W-1Introduction to international tendering
T-W-2Developing a modern tender process
T-W-3Pre-Qualification of bids
T-W-4E-portals in tender process
T-W-5International best practices
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes
T-W-8International Contract Conditions
T-A-1Case studies: international tendering
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student is able to: analyze basic modern tender process for various case
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaCE_2A_ICM/D/02_K01Student is able in both professional and responsible way use gained knowledge and skills in executions works associated with international tendering
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówB-A_2A_K02Is responsible for reliability of the obtained results of his/her work and evaluation of the work of a team of subordinates.
Cel przedmiotuC-1Upon completion of this course the student will be able to manage the international tender process effectively and accountably.
Treści programoweT-W-1Introduction to international tendering
T-W-2Developing a modern tender process
T-W-3Pre-Qualification of bids
T-W-4E-portals in tender process
T-W-5International best practices
T-W-6Tender evaluation proces and offer selection
T-W-7Managing risks within the bid and tender processes
T-W-8International Contract Conditions
T-A-1Case studies: international tendering
Metody nauczaniaM-1Lecture, case studies
Sposób ocenyS-1Ocena formująca: continuous assessment
S-2Ocena podsumowująca: written exam
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student is able in both professional and responsible way use gained basic knowledge and skills in executions works associated with international tendering
3,5
4,0
4,5
5,0