Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Research Skills:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | nauki techniczne, studia inżynierskie | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Research Skills | ||
Specjalność | International Construction Management | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Geotechniki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Andrzej Pozlewicz <Andrzej.Pozlewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Professor Visiting <Visiting@zut.edu.pl>, Tomasz Wróblewski <Tomasz.Wroblewski@zut.edu.pl>, Krzysztof Żarkiewicz <Krzysztof.Zarkiewicz@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 1,0 | ECTS (formy) | 1,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | 1st cycle degree in civil engineering |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | to provide each student with an opportunity to carry out independent research on given topic relevant to civil engineering and studied specialization |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
T-W-1 | Purpose and method in a scientific study; the logic of scientific research and the choice of method. Theory and method; design and the research process. The deductive process and the research method. Case studies and complex strategies as a method. Research method and reliability of research results in the context of applicability; result application as the final verification of the correctness of the test; test verification methods. | 15 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
wykłady | ||
A-W-1 | Attendance on lectures | 15 |
A-W-2 | Self study on methods used in scientific work | 6 |
A-W-3 | Personal study on methods of data analysis and testing hypothesis | 6 |
A-W-4 | Consultancies and completion of the subject | 3 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | lecture and discussion |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: progress report |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ICM/D/15_W01 Student undestands standards of scientific research and methods | B-A_2A_W02, B-A_2A_W05, B-A_2A_W06, B-A_2A_W14, B-A_2A_W15 | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ICM/D/15_U01 Student understands and distinguishes the relationship between the method and the applicability and usefulness of research results, is able to plan the research process | B-A_2A_U01, B-A_2A_U03, B-A_2A_U04, B-A_2A_U09, B-A_2A_U11, B-A_2A_U12 | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
B-A_2A_ICM/D/15_K01 Student understands the social significance of scientific research and is aware of the need for their applicability | B-A_2A_K01, B-A_2A_K02, B-A_2A_K04, B-A_2A_K05, B-A_2A_K07 | — | — | C-1 | T-W-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ICM/D/15_W01 Student undestands standards of scientific research and methods | 2,0 | |
3,0 | Student understands basic standards of scientific research and methods | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ICM/D/15_U01 Student understands and distinguishes the relationship between the method and the applicability and usefulness of research results, is able to plan the research process | 2,0 | |
3,0 | Student understands and distinguishes the relationship between the method and the applicability and usefulness of the test results, but he can not plan the research process himself | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
B-A_2A_ICM/D/15_K01 Student understands the social significance of scientific research and is aware of the need for their applicability | 2,0 | |
3,0 | Student understands poorly the social importance of scientific research and has little awareness of the need for their applicability | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Gaugh, H. G., Scientific Method in Practice, Cambridge University Press, Cambridge, 2003
- Douglas C. Montgomery, Design and Analysis of Experiments, John Wiley & Sons, Inc., 2013, 8th Edition
Literatura dodatkowa
- M. Raman, S. Sharma, Technical Communicatio. Principles and Practice, Oxford University Press, Oxford, 2015, 3rd Edition