Wydział Budownictwa i Architektury - Civil Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Theory of Constructions:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Civil Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister | ||
Obszary studiów | nauki techniczne, studia inżynierskie | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Theory of Constructions | ||
Specjalność | International Construction Management | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Teorii Konstrukcji | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Hanna Weber <Hanna.Weber@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 3,0 | ECTS (formy) | 3,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | angielski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Mathematics |
W-2 | Physics |
W-3 | Structural Mechanics |
W-4 | Numerical Methods |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Knowledge in the field of Statics and limit states of continuous bars. |
C-2 | Ability to construct influence lines and moment envelope in continuous beams. |
C-3 | Ability to consider the beams on flexible ground. |
C-4 | Ability to consider Statics of cables and chains. |
C-5 | Ability to solve the problems of limit states of bar systems. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
T-L-1 | Plane state of stress | 3 |
T-L-2 | Torsion of thin-walled cross-section | 3 |
T-L-3 | Observation and visualization of vibrations | 3 |
T-L-4 | Elastic buckling of bar | 2 |
T-L-5 | Influence lines of continuous beam. | 2 |
T-L-6 | Stretching of non-symmetrical thin-walled cross-section | 2 |
15 | ||
projekty | ||
T-P-1 | Influence lines of continuous beams. | 5 |
T-P-2 | Beams on flexible ground. | 5 |
T-P-3 | Limit states of beams and frames | 5 |
15 | ||
wykłady | ||
T-W-1 | Static indeterminate continuous beams, influence lines. | 3 |
T-W-2 | Cables and chains | 2 |
T-W-3 | Beams on flexible ground | 4 |
T-W-4 | Limit states of beams and frames | 6 |
15 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
laboratoria | ||
A-L-1 | Attending the laboratory classes. | 15 |
A-L-2 | Preparation for laboratory classes | 15 |
30 | ||
projekty | ||
A-P-1 | Attending the project classes | 15 |
A-P-2 | Preparation for project classes | 5 |
A-P-3 | Execution of project assignment | 10 |
30 | ||
wykłady | ||
A-W-1 | Attending the lectures. | 15 |
A-W-2 | Studying/revision for the final exam. | 13 |
A-W-3 | Participation in the exam. | 2 |
30 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Lecture |
M-2 | Project class |
M-3 | Laboratory class |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Written exam |
S-2 | Ocena formująca: Assesment of project assignment |
S-3 | Ocena formująca: Assesment during the laboratory classes |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_CE/C/01_W01 Student knows how to create numerical models for static indeterminate bar systems with permanent and live loads. | B-A_2A_W05 | — | — | C-1 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_CE/C/01_U01 Student is able to create numerical and measuring models in accordance with the addressed problem | B-A_2A_U19 | — | — | C-2, C-3, C-4, C-5 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-L-1, T-L-2, T-L-3, T-L-4, T-L-5, T-L-6, T-P-1, T-P-2, T-P-3 | M-1, M-2, M-3 | S-1, S-2, S-3 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
CE_2A_CE/C/01_K01 Student is aware of responsibility for his computation | B-A_2A_K02 | — | — | C-2, C-3, C-4, C-5 | T-W-1, T-W-2, T-W-3, T-W-4, T-P-1, T-P-2, T-P-3 | M-1, M-2 | S-1, S-2 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_CE/C/01_W01 Student knows how to create numerical models for static indeterminate bar systems with permanent and live loads. | 2,0 | |
3,0 | Ability to apply simple sollutions in the area of lecture. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_CE/C/01_U01 Student is able to create numerical and measuring models in accordance with the addressed problem | 2,0 | |
3,0 | Ability to solve task in the field covered by classes | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
CE_2A_CE/C/01_K01 Student is aware of responsibility for his computation | 2,0 | |
3,0 | Ability to use gained knowledge to solve assined problems, individual execution of projects and taking exam. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- Kenneth M. Leet, Chia-Ming Uang, Anne M. Gilbert, Fundamentals of Structural Analysis, McGraw-Hill, 2011, Fourth edition
- Jacques Heyman, Elements of the theory of Structures, Cambridge University Press, 1996