Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie

Wydział Budownictwa i Architektury - Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze

Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:

Informacje podstawowe

Kierunek studiów Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze
Forma studiów studia niestacjonarne Poziom podyplomowe
Tytuł zawodowy absolwenta
Obszary studiów nauki techniczne
Profil
Moduł
Przedmiot Seminarium dyplomowe
Specjalność przedmiot wspólny
Jednostka prowadząca Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie
Nauczyciel odpowiedzialny Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl>
Inni nauczyciele
ECTS (planowane) 3,0 ECTS (formy) 3,0
Forma zaliczenia zaliczenie Język polski
Blok obieralny Grupa obieralna

Formy dydaktyczne

Forma dydaktycznaKODSemestrGodzinyECTSWagaZaliczenie
seminaria dyplomoweSD2 8 3,01,00zaliczenie

Wymagania wstępne

KODWymaganie wstępne
W-1brak wymagań

Cele przedmiotu

KODCel modułu/przedmiotu
C-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej

Treści programowe z podziałem na formy zajęć

KODTreść programowaGodziny
seminaria dyplomowe
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej7
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu1
8

Obciążenie pracą studenta - formy aktywności

KODForma aktywnościGodziny
seminaria dyplomowe
A-SD-1Uczestnictwo w zajęciach8
A-SD-2Studiowanie fachowej literatury45
A-SD-3Przygotowanie konspektu20
A-SD-4Przygotowanie do zaliczenia17
90

Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne

KODMetoda nauczania / narzędzie dydaktyczne
M-1wykład informacyjny
M-2wyjaśnienie

Sposoby oceny

KODSposób oceny
S-1Ocena formująca: ocena ciągła
S-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu

Zamierzone efekty kształcenia - wiedza

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCAD_10-_08/CAD_W01
Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
TCAD_10-_W07C-1T-SD-1, T-SD-2M-1S-2

Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCAD_10-_08/CAD_U01
Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
TCAD_10-_U07C-1T-SD-1, T-SD-2M-2S-2

Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne

Zamierzone efekty kształceniaOdniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówOdniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształceniaCel przedmiotuTreści programoweMetody nauczaniaSposób oceny
TCAD_10-_08/CAD_K01
Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
TCAD_10-_K01C-1T-SD-1, T-SD-2M-2, M-1S-2, S-1

Kryterium oceny - wiedza

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TCAD_10-_08/CAD_W01
Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
2,0
3,0student ma podstawową wiedzę o zasadach pisania pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - umiejętności

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TCAD_10-_08/CAD_U01
Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
2,0
3,0Student potrafi opracować konspekt pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0

Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne

Efekt kształceniaOcenaKryterium oceny
TCAD_10-_08/CAD_K01
Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
2,0
3,0Student rozumie potrzebę ciągłego uczenia się
3,5
4,0
4,5
5,0

Literatura podstawowa

  1. Wojciechowska R., Przewodnik metodyczny pisania pracy dyplomowej, PWN, Warszawa, 2010

Treści programowe - seminaria dyplomowe

KODTreść programowaGodziny
T-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej7
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu1
8

Formy aktywności - seminaria dyplomowe

KODForma aktywnościGodziny
A-SD-1Uczestnictwo w zajęciach8
A-SD-2Studiowanie fachowej literatury45
A-SD-3Przygotowanie konspektu20
A-SD-4Przygotowanie do zaliczenia17
90
(*) 1 punkt ECTS, odpowiada około 30 godzinom aktywności studenta
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTCAD_10-_08/CAD_W01Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCAD_10-_W07Student ma wiedzę o zasadach pisania pracy końcowej
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej
Treści programoweT-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu
Metody nauczaniaM-1wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0student ma podstawową wiedzę o zasadach pisania pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTCAD_10-_08/CAD_U01Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCAD_10-_U07Student potrafi opracować konspekt pracy końcowej
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej
Treści programoweT-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu
Metody nauczaniaM-2wyjaśnienie
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student potrafi opracować konspekt pracy dyplomowej
3,5
4,0
4,5
5,0
PoleKODZnaczenie kodu
Zamierzone efekty kształceniaTCAD_10-_08/CAD_K01Student potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiówTCAD_10-_K01Student jest gotowy do pracy w zespole, wykazuje się kreatywnością, potrafi doskonalić nabytą wiedzę i umiejętności
Cel przedmiotuC-1Celem zajęć jest zapoznanie słuchacza z zasadami opracowania pracy końcowej
Treści programoweT-SD-1Zasady pisania pracy dyplomowej
T-SD-2Zaliczenie przedmiotu
Metody nauczaniaM-2wyjaśnienie
M-1wykład informacyjny
Sposób ocenyS-2Ocena podsumowująca: ocena konspektu
S-1Ocena formująca: ocena ciągła
Kryteria ocenyOcenaKryterium oceny
2,0
3,0Student rozumie potrzebę ciągłego uczenia się
3,5
4,0
4,5
5,0