Wydział Budownictwa i Architektury - Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze
Sylabus przedmiotu Praca końcowa:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Modelowanie informacji oraz techniki CAD w budownictwie i architekturze | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | podyplomowe |
Tytuł zawodowy absolwenta | |||
Obszary studiów | nauki techniczne | ||
Profil | |||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Praca końcowa | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Zespół Dydaktyczny Ekonomiki, Organizacji i Zarządzania w Budownictwie | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Magdalena Bochenek <Magdalena.Bochenek@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 5,0 | ECTS (formy) | 5,0 |
Forma zaliczenia | egzamin | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Zaliczenie wszystkich przedmiotów z programu studiów podyplomowych |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Słuchacz realizuje indywidualną pracę końcową, której celem jest prezentacja wykorzystania zdobytej wiedzy do rozwiązania określonego problemu |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
T-PD-1 | Obrona pracy dyplomowej | 1 |
1 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
praca dyplomowa | ||
A-PD-1 | Wybór tematu pracy | 9 |
A-PD-2 | Opracowanie planu pracy | 15 |
A-PD-3 | Zebranie literatury | 10 |
A-PD-4 | Konsultacje z opiekunem pracy | 15 |
A-PD-5 | Przygotowanie pracy końcowej | 100 |
A-PD-6 | Obrona pracy | 1 |
150 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Obrona pracy polegająca na udzielaniu przez słuchacza odpowiedzi na zadawane pytania przez komisję egzaminacyjną |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: ocena pracy dokonana przez promotora i recenzenta |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_09/CAD_W01 Student posiada wiedzę pozwalającą na realizację pracy końcowej | TCAD_10-_W08 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_09/CAD_U01 Student potrafi zrealizować pracę końcową wykorzystując posiadaną wiedzę | TCAD_10-_U08 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
TCAD_10-_09/CAD_K01 Student potrafi uzupełniać wiedzę i doskonalić umiejętności | TCAD_10-_K01 | — | C-1 | T-PD-1 | M-1 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_09/CAD_W01 Student posiada wiedzę pozwalającą na realizację pracy końcowej | 2,0 | |
3,0 | student posiada wiedzę pozwalającą na napisanie poprawnej pracy końcowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_09/CAD_U01 Student potrafi zrealizować pracę końcową wykorzystując posiadaną wiedzę | 2,0 | |
3,0 | student posiada umiejętności pozwalające na napisanie poprawnej pracy końcowej | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
TCAD_10-_09/CAD_K01 Student potrafi uzupełniać wiedzę i doskonalić umiejętności | 2,0 | |
3,0 | student zna rolę własnego doskonalenia się w kształtowaniu kompetencji zawodowych | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- lieteratura fachowa adekwatna do tematu pracy końcowej, 2018