Wydział Elektryczny - Elektrotechnika (N2)
specjalność: Urządzenia i instalacje elektryczne
Sylabus przedmiotu Seminarium dyplomowe:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Elektrotechnika | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia niestacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauki techniczne, studia inżynierskie | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Seminarium dyplomowe | ||
Specjalność | przedmiot wspólny | ||
Jednostka prowadząca | Katedra Elektrotechnologii i Diagnostyki | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Jan Subocz <Jan.Subocz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | |||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | Wiedza dotycząca tematu dyplomu |
W-2 | Plan realizacji dyplomu |
W-3 | Zakres i środki realizacji przewidywanych badań |
W-4 | Umiejętność prezentacji zagadnienia technicznego |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | Umiejętność zaplanowania eksperymentu |
C-2 | Umiejętność opracowania wyników badań |
C-3 | Umiejętność analizy wyników badań |
C-4 | Umiejętność krytycznej dyskusji nad zagadnieniem technicznym |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Podstawy planowania eksperymentu | 1 |
T-S-2 | Zasady opracowania i analizy badań | 2 |
T-S-3 | Prezentacja tematyki badań własnych wraz z dyskusją | 7 |
10 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Uczestnictwo w zajęciach | 10 |
A-S-2 | Studia literatury w zakresie tematu dyplomu | 30 |
A-S-3 | Przygotowanie prezentacji tematu dyplomu | 20 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Opracowanie i prezentacja problemu naukowego lub technicznego |
M-2 | Dyskusja dotycząca prezentowanego zagadnienia |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena podsumowująca: Ocena na podstawie merytorycznei zawartości prezentowanego zagadnienia oraz jakości prezentacji |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EL_2A_C06_U01 Student potrafi pozyskać podstawowe informacje i ocenić ich przydatność dla rozwiązania problemu. | EL_2A_U01 | — | — | C-1, C-2, C-4, C-3 | T-S-2, T-S-3, T-S-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia prowadzących do uzyskania tytułu zawodowego inżyniera | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|---|
EL_2A_C06_K01 Student przedstawia w postaci prezentacji multimedialnej podstawowe zalożenia tematu pracy dyplomowej, omówił literaturę przedmiotu oraz wskazał sposób realizacji. | EL_2A_K01, EL_2A_K02, EL_2A_K04 | — | — | C-1, C-2, C-4, C-3 | T-S-2, T-S-3, T-S-1 | M-1, M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
EL_2A_C06_U01 Student potrafi pozyskać podstawowe informacje i ocenić ich przydatność dla rozwiązania problemu. | 2,0 | |
3,0 | Student potrafi pozyskać podstawowe informacje i ocenić ich przydatność dla rozwiązania problemu. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
EL_2A_C06_K01 Student przedstawia w postaci prezentacji multimedialnej podstawowe zalożenia tematu pracy dyplomowej, omówił literaturę przedmiotu oraz wskazał sposób realizacji. | 2,0 | |
3,0 | Student przedstawia w postaci prezentacji multimedialnej podstawowe zalożenia tematu pracy dyplomowej, omówił literaturę przedmiotu oraz wskazał sposób realizacji. | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- 2011, Literatura związana z pracą dyplomową