Wydział Inżynierii Mechanicznej i Mechatroniki - Materials Engineering (S2)
Sylabus przedmiotu Problem Seminar:
Informacje podstawowe
Kierunek studiów | Materials Engineering | ||
---|---|---|---|
Forma studiów | studia stacjonarne | Poziom | drugiego stopnia |
Tytuł zawodowy absolwenta | magister inżynier | ||
Obszary studiów | nauki techniczne | ||
Profil | ogólnoakademicki | ||
Moduł | — | ||
Przedmiot | Problem Seminar | ||
Specjalność | Processing of Polymer Materials | ||
Jednostka prowadząca | Instytut Inżynierii Materiałowej | ||
Nauczyciel odpowiedzialny | Sandra Paszkiewicz <Sandra.Paszkiewicz@zut.edu.pl> | ||
Inni nauczyciele | Magdalena Kwiatkowska <Magdalena.Kwiatkowska@zut.edu.pl>, Sandra Paszkiewicz <Sandra.Paszkiewicz@zut.edu.pl>, Elżbieta Piesowicz <Elzbieta.Senderek@zut.edu.pl> | ||
ECTS (planowane) | 2,0 | ECTS (formy) | 2,0 |
Forma zaliczenia | zaliczenie | Język | polski |
Blok obieralny | — | Grupa obieralna | — |
Formy dydaktyczne
Wymagania wstępne
KOD | Wymaganie wstępne |
---|---|
W-1 | First degree technical studies. |
W-2 | First degree technical studies. |
Cele przedmiotu
KOD | Cel modułu/przedmiotu |
---|---|
C-1 | To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results. |
C-2 | To teach the activity in using references database, anaylsis skill and presentation on the results. |
Treści programowe z podziałem na formy zajęć
KOD | Treść programowa | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
T-S-1 | Individual analysis on the references. Preparation of the presentation and reports on the topis, which were previusly chosen by students, relating to the advanced materials and polymer processing. | 30 |
30 |
Obciążenie pracą studenta - formy aktywności
KOD | Forma aktywności | Godziny |
---|---|---|
seminaria | ||
A-S-1 | Attendance, presenting the obtained results, participation in an open discussion | 30 |
A-S-2 | Attendance | 30 |
60 |
Metody nauczania / narzędzia dydaktyczne
KOD | Metoda nauczania / narzędzie dydaktyczne |
---|---|
M-1 | Students' reports and discussion. |
M-2 | Students' reports and discussion. |
Sposoby oceny
KOD | Sposób oceny |
---|---|
S-1 | Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment. |
S-2 | Ocena formująca: Substantive assessment on the references report. Writing report assessment. Presentation assessment. Discussion skills assessment. |
Zamierzone efekty kształcenia - wiedza
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/09_W01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje | ME_2A_W03, ME_2A_W05 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - umiejętności
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/09_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje | ME_2A_U04, ME_2A_U13, ME_2A_U01 | — | C-1 | T-S-1 | M-1 | S-1 |
Zamierzone efekty kształcenia - inne kompetencje społeczne i personalne
Zamierzone efekty kształcenia | Odniesienie do efektów kształcenia dla kierunku studiów | Odniesienie do efektów zdefiniowanych dla obszaru kształcenia | Cel przedmiotu | Treści programowe | Metody nauczania | Sposób oceny |
---|---|---|---|---|---|---|
IM_2A_PTP/09_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja) | ME_2A_K01, ME_2A_K03, ME_2A_K04 | — | C-2 | T-S-1 | M-2 | S-1 |
Kryterium oceny - wiedza
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/09_W01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien być w stanie: odtwarzać i identyfikować ważne wyniki badań i informacje technologuczne, wybrać i przedstawić uzyskane infirmacje | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena merytoryczna opracowania według poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - umiejętności
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/09_U01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student powinien umie analizować dane literaturowe, opracowywać informacje technicznei naukowe, uogólnić i prezentować opracowane informacje | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena zakresu oraz formy prezentacji w poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Kryterium oceny - inne kompetencje społeczne i personalne
Efekt kształcenia | Ocena | Kryterium oceny |
---|---|---|
IM_2A_PTP/09_K01 W wyniku przeprowadzonych zajęć student nabędzie następujące postawy: zdolność do prowadzenia analiz literaturowych. opracowania rezultatów i ich prezentacji,wyrażanie ocen o problemach prezentowanych (dyskusja) | 2,0 | Brak opracowania tematu i prezentacji |
3,0 | Ocena kompetencji na podstawie prezentacji i dyskusji w poniższej skali ocen | |
3,5 | ||
4,0 | ||
4,5 | ||
5,0 |
Literatura podstawowa
- The literature review made individually accordingly to the database, 2013
Literatura dodatkowa
- Patent analysis., 2011